Appartement Ida Village 1 & 2 ****

Ida Village 1 & 2
8,6

404 reviews over Appartement Ida Village 1 & 2 in het Nederlands

Joke, 17-10-2017

Vriendelijk en zeer behulpzame manager Despina.

Heel aardig personeel dat altijd voor je klaar staat.

Ruim en schoon appartement dat elke 2 dagen schoongemaakt wordt.

Appartementen liggen vlakbij de hoofdweg waar geregeld bussen vertrekken om het eiland te verkennen.

Het is ook mogelijk om bij de receptie een auto of scooter te huren.

Zeer verzorgde tuin waar het heerlijk is om in de zon te zitten of een boek te lezen.

2 zwembaden, 1 grote en 1 kleinere die elke dag vroeg schoongemaakt worden.

Kortom, de ideale plek om te verblijven, we komen hier ook al 9 jaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Service en ligging erg goed, andere punten minder

Edwin Matthijssen, 14-10-2017

Overall is IDA Village zeker een goed vakantieadres, vooral qua ligging, vriendelijkheid en servicegerichtheid. Qua appartement moet je wel een beetje geluk hebben of laat jezelf horen.

Bij aankomst om 0.30 uur prima ontvangst en we konden snel in ons appartement. Het kleine appartement rook wel wat muf maar we waren blij dat we konden gaan slapen na de reis. De volgende ochtend het appartement eens goed bekeken. Er mankeerde, naast nauwelijks daglicht dat naar binnen viel, toch wat teveel aan om de komende 10 dagen met plezier in door te brengen. Terug naar de receptie en daar werd direct een goede oplossing geboden. We konden kiezen uit 2 andere (ruimere) appartementen. Positief was verder dat ook direct het muffe appartement werd aangepakt, opknapbeurt, nieuw bed en koelkast. De medewerkers hebben we allemaal als vriendelijk en service gericht ervaren. Overal was de netheid voor ons wel voldoende al kon de schoonmaak op sommige plaatsen best beter, zeker ook omdat het interieur best gedateerd is. We hadden geboekt met ontbijt. Ontbijt was goed, wel eenvoudig dus verwacht geen hotel luxe. De drie zwembaden zijn niet heel groot, wel netjes en in deze minder drukke periode absoluut oké. Voldoende ligbedden. Strand, supermarkt en stadje zijn allemaal dichtbij, locatie vonden wij daarom erg goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

fantastisch appartement een echte aanrader.

de vries, 11-10-2017

De service is erg goed. Wij hadden problemen met het warme water uit de kraan. Na het melden werd het probleem dezelfde dag nog opgelost.

gezelligheid bij de bar tot de late uurtjes.

Apartment is schoon, netjes en op loopafstand van het gezellige centrum van chersonissos.

super 10daagse vakantie & volop zon 😃

Sanne & Stefan, 11-10-2017

De ligging is super. Vlakbij het strand en dicht bij het gezellige Centrum.

Het complex is qua inrichting wat aan de oudere Kant maar Daar kijk je weinig naar om!! Wij zijn van 03-10-2017 tot 13-10-2017 geweest. Leeftijd 20 & 21

Zeer goed

Henk, 11-10-2017

Leuke accommodatie. Mensen zijn zeer behulpzaam. Ze zullen alles doen om je vakantie naar je zin te maken

M van den nieuwendijk, 11-10-2017

Allies was goed ! Geweldige vakantie gehad mede door al het lieve personeel dat er werkt!

Fantastisch, zeer vriendelijk,behulpzaam personeel

Roeli Brouwer- Wenning, 8-10-2017

Alles is goed en niets slecht

Nooit meer

Marcel, 6-10-2017

Verouderde appartementen, lang wachten bij receptie voor we de kamer kregen( na 3 uur Schiphol en 3 uur vliegen, nog ff 2 uur wachten) geen bvn zender op tv, na 4 dagen vragen of ze nog een keer de badhanddoeken en lakens komen verwisselen, kortom geen 4 sterren maar GEEN ster.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Geweldig

Godfried, 3-10-2017

Fijne ligging en veel privacy behulpzaam personeel
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Ruud en Marianne, 1-10-2017

Mooie ligging van het complex. Dicht bij het strand. Uitermate vriendelijke medewerkers. Goede schoonmaak. Geweldige service. Nadat we hadden gemeld dat het toilet lekte, kregen we meteen een ander en veel mooier appartement. Wij adviseren wel een appartement te bespreken in de gedeelten 1 en 2, omdat deze appartementen mooier zijn en dichter bij de zee liggen.
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ida Village 1 & 2 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ida Village 1 & 2 in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ida Village 1 & 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ida Village 1 & 2 scoort een 8.55 uit 10 op basis van 412 reviews.