Matig

1 review over Hotel HRO in het Nederlands

max tjoa, 20-6-2008

Dit hotel heet eigenlijk hotel Iro. Ik was hier van 13 juni 2008 t/m 20 juni 2008. Ik verbleef in kamer 209, ik heb enkele opmerkingen geen douchegordijn in de badkamer dat wordt dus een waterballet na elke douchebeurt. Gordijnen in de slaapkamers zijn eigenlijk vitrages dus veel licht doorlaten, inkijk bij kamers van het tegenoverliggende hotel mogelijk. Eten is zeer eenvoudig, s ochtends brood en brood en brood , kaas, worst en tomaten + yogurth en cornflakes en muslie verder geen gekookte eitjes of gebakken eitjes. S avonds veel salade + tzatziki en een hoofdgerecht, het is aan te raden om meteen je toetje op te scheppen als je je hoofdmaaltijd op gaat scheppen want die Russen maken anders alles op
Gereisd alleenreizend in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HRO in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HRO zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HRO scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.