Hotel Heronissos ***

6,9

67 reviews over Hotel Heronissos in het Nederlands

Prima eenvoudig hotel

Heidi, 5-8-2017

Prima hotel goede kamers, ontbijt is prima diner vonden wij tegenvallen. De ligging van het hotel is super!
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer !

Shana, 17-1-2014

Wij hadden een promo kamer geboekt en dit doen we nooit meer .. we zaten in een super lelijke kamer waar de douchekop stuk was, vermufte kasten waardoor we alles in de valies lieten en super oude en harde bedden!

het uitzicht op ons balkon waren 3 muren.. schandalig.

het eten was niet slecht maar altijd het zelfde en was vlug koud!

het zwembad is klein, niet genoeg ligstoelen.

niks te doen qua animatie.

je zit wel dicht bij de uitgaansbuurt en winkeltjes.

Gereisd met partner in augustus 2011

Degelijk hotel

Hansken85, 2-9-2013

Een degelijk hotel voor een weekje. Langer dan een week, dan zou ik het niet zo goed weten. Af en toe wel wat lawaai in de gangen door die feestbeesten ginds... Maar dat zal daar wel overal een beetje zijn.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Eenvoudig, goed hotel!

JDP, 10-8-2012

Bij aankomst een erg vriendelijke ontvangst aan de receptie maar ook elders in het hotel is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer op zich was ruim, badkamer was iets te klein. Elke dag werden de kamers gepoetst en dit werd naar behoren gedaan. Mooi om aan het zwembad te liggen, voldoende ligzetels en propere omgeving. Eten is goed, elke dag iets anders te eten en steeds lekker. Er is ook elke dag pasta of frietjes dus dat is goed voor iemand die niets lust van de rest! Eten is verzorgd gepresenteerd en wordt voldoende aangevuld ook als je later gaat eten. De locatie is ideaal als je 's avonds nog eventjes naar de winkeltjes wil of een terrasje wil doen. Op nog geen 5 minuutjes wandelen van de grote boulevard en ook het strand is erg dichtbij! Kortom, wij hebben hier een erg leuke vakantie beleefd en snap daarom dus ook niet waarom er mensen slechte ervaringen meegemaakt hebben in dit hotel.. Ik zou zeker nog eens terugkeren!
Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooie locatie, 50 meter vanaf de Boulevard

Dirk, 2-1-2011

's avonds laat daar aangekomen, toch nog wat te eten gekregen. Er werd hier veel geschreven over de kwaliteit van het eten en drinken. En het klopt echt, het eten mist iets: smaak... Dit begin je vooral te merken als je voor de 3e dag het zelfde eet.

Onze kamers waren op de begane grond aan de zwembad kant, waarvan 1 van de kamers de buitendeur zeer slecht sloot.

De kamers worden schoon gemaakt de eerste paar dagen ging dit goed. Maar na een week werd er niet echt meer schoongemaakt.

De locatie is echt super schitterend nog geen 100 meter van waar de boulevard begint.

Starbeach is wel een stukje lopen ongeveer 2 km wel mooi bij een zonsondergang langs de kust lopen.

Het personeel is super aardig, ze maken een praatje met je als ze je wat beter kennen.

De arco werkte niet naar behoren, eventjes gemeld de volgende dag was het gemaakt.

Dit hotel is voornamelijk bezet door jongeren en ouderen.

Detail: het personeel eet het eten daarzo ook en vinden het ook niet alles.

Gereisd met vrienden in juli 2010

dit nooit meer

gerda en martien, 25-10-2010

dit nooit meer zatten in het bij gebouw

geen uitzicht maar tussen 4 muren oude kamers en alles zeer oud

douchcabine waar je niet in kon zo smal en ik ben toch maar 65 kg dus niet dik

eten viel mee wij aten in hersonisos place

Gereisd met partner in oktober 2010

matig hotel, op een mooie locatie

Chris , 27-5-2010

Een zeer matig hotel, wel gelegen op een mooie locatie als je van shoppen houdt en de boulevard (cafe's/restaurants)op een korte afstand wil hebben.

Het hotel is redelijk gedateerd, kamers niet echt schoon. Aanrader: boek alleen logies, het eten is op de boulevard 10x beter als in het hotel. Bijna elke dag staan dezelfde gerechten op tafel. Geen aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, het zwembad is op het ondiepste gedeelte nog 1.85 cm.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Simpel hotel, goede service, dicht bij centrum

Jempie, 8-10-2009

Achterkant ligt net aan Heronissos park en op een 50 meter van Heronissos palace hotel. Mogen niet klagen van het hotel zelf maar wel van de gasten die er logeren en 's nachts veel lawaai maken in de gangen, tikkertje spelen, serenade geven, deuren smijten enz... op alle uren van de nacht (meestal tss 03 en 05 uur).

Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig, eten is goed maar kamers zijn zeer eenvoudig en de badkamer is miniem te noemen, 2 personen kunnen er niet gelijktijdig in.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

geen aanrader

priscilla, 26-8-2009

ik ben hier in juli 2 weken geweest

en vond het hotel heel erg tegenvallen. de kamer was muf en niet schoon.het balkon klein. het hotel was gehorig.dan heb ik het niet over de herrie van de disco`s.maar alles hoor je zoals voetstappen wc s en douches van het hele hotel.

het eten was eentonig.

het drinken niet lekker . ik weet dat er alleen locale alcoholische dranken zijn maar zelfs de cola sinas 7 up etc was niet lekker . geen gezellig muziekje ofzo bij de bar. niet kindvriendelijk er is niks te spelen ofzo en geen annimatie.

ik had meer van het hotel verwacht want wij hebben voor 2 weken super veel betaald.

als u toch een hotel wilt neem dan albatros heronissos palace of creta maris.net zo duur veel mooier

Ik neem ik het vervolg lekker een appartementje want je kan hier gezellig en lekker uiteten .kost niet veel.

verder was de ligging van het hotel perfect

Gereisd met partner in augustus 2009

Examenreis proof

Daan Jongen, 18-8-2009

Bij aankomst dachten we nou ziet er nog prima uit. Kamers waren klein en beetje pauper, de douches waren nog van voor de oorlog maar was opzich nog te doen. Zwembad prima en de all-incl. dranken moet je lekker van profiteren, wij als aankomende studenten hebben elke avond van te voren flink wat geld bespaard door eerst wat te drinken bij het barretje tot 23:00. De ligging i.c.m. het uitgaan is meer dan perfect, je rolt zo het uitgaansleven in en je kunt letterlijk kruipend terug ( ;) ).

Voor jongeren is die op party-reis zijn is het een prima accommodatie.

Gereisd met vrienden in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Heronissos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heronissos in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heronissos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heronissos scoort een 6.86 uit 10 op basis van 68 reviews.