7,2

5 reviews over Hotel Heronissos Park in het Nederlands

tsjaa.. 1x meer dan genoeg

rebecca, 19-8-2009

geweldig dichtbij het uitgaan.. je loopt het straatje naar beneden en je staat midden in het centrum.. alleen wij werden de laatste dag pas om half 11 opgehaald 's avonds.. en we konden alleen 's ochtends nog eten want als je om 12 uur uit checkt.. wordt ook je all inclusive bandje doorgeknipt en moet je zelf voor je eten en drinken zorgen.. verder is het eten niet echt spannend.. 10 dagen aan de sla en brood gezeten. Verder erg gehorig.. het ontbijt is tot half 10 en de laatste mensen hoor je nog om kwart over 9 de deuren dicht slaan.. ook hoor je de mensen boven je. Het is een fijn hotel.. als je echt alleen voor het uitgaan komt.. in het hotel zelf is niks te beleven en veel engelsen omdat het all inclusive is.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Goed hotel met loopafstand naar het uitgaansleven

yvonne, 1-8-2009

Ik ben gisteren teruggekomen vanuit dit hotel. Het hotel ligt op een paar meter van het uitgaansleven af. Dit is daarom erg handig voor jongeren. Ook het personeel is aardig. Het eten was erg slecht. We hebben 11 dagen savonds friet gegeten omdat dat het enige aardappel/idee was. voor de rest allemaal prutjes wat niet lekker was. Aanraders: Friet van Piet, Subway, Tapasbar. verder een goede tijd gehad
Gereisd met vrienden in juli 2009

Aanrader!

Petra, 12-7-2009

Ik ben er in de zomer van 2007 geweest en het is een zeer mooi hotel met een leuk zwembad, gezellige bar en terras waar je 's avonds heerlijk kunt socialisen! Op perfecte ligging van het strand en het uitgaansleven. Het enige vervelende aan de ligging is dat je zo dichtbij het nachtleven zit dat je de hele nacht de muziek door je kamer hoort dreunen. De service was ook goed! M'n ex en ik hadden een probleem op de kamer, waardoor we van kamer moesten wisselen en we kregen voor het hele gedoe gratis all-inclusive van het hotel! Het eten was iets minder.. Het was niet zo heel lekker en het was echt ELKE dag hetzelfde, en voor 13 dagen lang is dat een beetje té.. De hygiene was wel goed voor een hotel in Griekenland, want de Zuidelijke landen staan nogal bekend voor de slechte hygiene, maar daar was bij dit hotel geen sprake van. Het hotel is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heronissos Park*** bij :

Redelijk hotel, goede ligging.

Dion & Danitsja, 19-8-2008

Redelijk hotel. Eten was redelijk goed. Lunch stelde niet veel voor. Cocktails waren goed van het all-in. Kamers waren klein. Vriendelijk personeel. Ligging perfect! Op 50 meter van het strand en 50 meter van het centrum/uitgaansgebied. Alleen jammer dat je de bandjes bij vertrek al om 12.00u moest inleveren. Kortom een redelijk hotel.
Gereisd met partner in augustus 2008

ton en ada, 26-9-2007

hoewel we in een ander gedeelte van het hotel geplaatst werden,was het heel erg goed, vriendelijk personeel, heerlijk eten en drinken, schoon en vooral gezellig...voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met vrienden in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heronissos Park*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heronissos Park in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heronissos Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heronissos Park scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.