Hotel Glaros ****

Glaros
7,7

20 tips over Glaros

Roy, 10-8-2015
Het a-la-carte restaurant bij het hotel.
tips_alain, 9-6-2015
als je dit hotel zou boeken kan je beter halfpension nemen. je kan in kreta heel goedkoop gaan eten en dan is het nog lekker en neem je wat je wilt want hier was de keuze heel beperkt
C.M. Van der Heijden, 22-5-2015
Veel winkels omdat het in het centrum ligt.

A. Hoeks, 3-5-2015
Huur eens een auto. Spotgoedkoop. Ook in hotel. En all inn.
Annamarie, 15-12-2014
Starbeach heeft een leuk strand, ongeveer 15 minuutjes lopen, (wel even zoeken maar het is wel te vinden). Neem 's avonds wel even een lichtje mee want naast het hotel is het vrij donker ongeveer 100 meter.
frekkels1984, 16-6-2014

yes yes wijgaan aankomende zaterdag vliegen na kreta,we hebben heel veel zin aan deze vakantie bij hotel gralos chesonissos.tot zaterdag.

Tom, 6-6-2014
Vraag zeker een kamer met zeezicht anders krijg je een kamer op een troosteloos binnenplein.
Lisan Ensink, 15-5-2014
Ik had gekozen voor half pension, echter kun je beter kiezen voor all inclusive!
d_winterwerp, 4-5-2014

Jeepsafari is mooi als je iets van de natuur en omgeving wilt zien. Wij hebben hier van genoten.

Prijzen excursies even vergelijken met anderen, kan 10 euro verschil inzitten pp( vlak bij de haven was voor ons voordeliger)

Miranda Gezel, 28-9-2013
Restaurant Sweet Home, eten ook van matige kwaliteit maar de bediening is top amusement. De er vlak naast gelegen patisserie is top: moeder en dochter doen de bediening en zijn geweldig: wat een vriendelijkheid en gastvrijheid! Verder is Chersonissos duidelijk gericht op de jongeren die er in juli en augustus massaal verblijven. Niet echt een aanrader voor andere leeftijdscategorien.