8,3

4 reviews over Appartement Gabriella in het Nederlands

Onbewaakt

Corrine, 27-7-2011

Fijn appartement met een groot balkon.

Er was geen toezicht maar dat was in ons geval wel prettig.

Mooie locatie om uit te gaan, voor Starbeach een taxi pakken.

Klein maar ok keukentje.

Alleen de bedden waren (destijds?) echt van slechte kwaliteit, pijn aan mijn rug gehad.

Voor jongeren een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Gabriella tester., 6-8-2007

Ben afgelopen jaar (2007) in dit appartement geweest. De ligging van dit appartement is voor jongeren perfect. Het uitgaanscentrum en de restaurantjes (boulevard waar alles 's avonds te beleven is)is op nog geeneens 5 minuten lopen. Het gewone strand is net zo dichtbij. Starbeach (de plek voor overdag) is wel verder weg, lopend ongeveer een half uurtje. Met de taxi (6 EUR hoogzeisoen) is het prima te doen je loopt de straat uit en je bent al op het "taxiplein". Het appartement wordt om de 3 dagen schoongemaakt. Airco is normaal 7 Euro per dag, als je de sticker van de airco weghaalt kun je hem gratis gebruiken:-). Er is 1 groot nadeel en hopelijk veranderen ze dat nog met de sleutel van je kamer kun je ook in andere kamers komen. Ander nadeel is dat er geen service is of enige vorm van receptie (voordeel is je kan andere mensen daardoor in het appartement meenemen :-)).
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Mike, 19-2-2007

Ben vorig jaar in Gabriella geweest en is me prima bevallen. We hadden een last-minute geboekt en wilden lekker goedkoop! Dat was ons dus wel gelukt..verder prima voor jongeren, betere ligging is er bijna niet. Wel moet je de taxi nemen naar Star Beach, maar dat boeide ons niet. Lekker simpel, en de huisbaas zal je nooit zien, dus muziek enzo mocht lekker hard! Kortom: Toppie daar! Jammer dat onze reisorganisatie 't app. niet meer aanbied, anders was ik zeker hierheen terug gegaan! Ga nu eind juli naar app. Marinet..ben benieuwd....
    Gereisd anders in februari 2007

Serana, 18-8-2006

Ik ben deze zomer (2006) in dit app. geweest en de ligging is echt goed, vlakbij het uitgaancentrum (bij bio bio in de buurt) en er is een lekker strand dichtbij (eddy beach)Ook de kamer was erg ruim en we hadden een groot balkon. De eigenaar van het app. heb ik niet één keer gezien dus er was geen service.
      Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gabriella in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gabriella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gabriella scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.