Hotel Friday **

5,2

Matig

5 reviews over Hotel Friday in het Nederlands

marije, 24-9-2006

Heel simpel hotel! Wij hadden het geluk de grootste kamer met een te groot balkon te hebben, waar we nagenoeg geen last hadden van insecten zoals de rest van de gasten. Het ontbijt steld niks voor, maar wel leuk geprobeerd. Aardige mensen.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Claudia, 31-8-2006

Net terug van een weekje vakantie in Hotel Friday. Het hotel is eenvoudig (niet voor niets een **hotel) maar schoon. De ligging is perfect voor mensen die lekker dichtbij het (uitgaans)centrum en star beach willen zitten, alles is op loopafstand. Er zat zelden iemand achter de receptie, maar heb daar zelf geen last van ondervonden. Het ontbijt is ook vrij simpel: thee/koffie, plakje cake, 2 sneetjes brood met jam en boter. Een douchegordijn zou geen overbodige luxe zijn, hele badkamer en alles wat daarin staat wordt zeiknat (doorweekt wc-papier is niet erg fijn). Het balkon was erg smal, maar je kon er zitten. In principe een prima hotel, maar je moet er geen hoge verwachtingen van hebben.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Kim, 24-7-2006

Ben hier vorig jaar geweest, en ga er niet meer naartoe. Ligging is goed wat betreft het strand en de winkelstraat maar het is best een eindje lopen voor de leuke kroegen en discotheken aan de boulevard. 1e kamer had geen balkon toen hebben we een andere kamer gekregen met balkon maar daar stonden perzik en lime bomen voor dus dat trok de insecten ook aardig aan... Badkamer was vies moest er een schoonmaakster (die geen engels spreekt) bijhalen om de haren van de muren te halen. Ontbijt alleen de eerste ochtend gedaan, stelt niets voor. Ik zou nog even verder kijken als ik jullie was!
Gereisd anders in juli 2006

Sanne, 29-12-2005

Ik ben hier vorig jaar geweest!! het is een héél klein hotel.. Je hebt geen douchegordijn.. Qua lokatie is die goed want je zit dicht bij het centrum en ongeveer 10 min lopen van Starbeach... Ik zou er niet snel terug na toe gaan, maar heb wel een leuke vakantie gehad!!!
Gereisd anders in december 2005

Karin, 3-8-2005

Ben hier twee jaar geleden geweest, vond het een slecht hotel,vieze lakens, vieze douche,twee sneetjes brood van een week oud als ontbijt en totaal geen sfeer. Echt geen aanrader. Het enige positieve is de ligging als je tenminste dichtbij winkeltjes en kroegen wilt zitten.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friday in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Friday scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.