Appartement Four Seasons **

7,1

10 reviews over Appartement Four Seasons in het Nederlands

Lisa, 19-1-2006

Zeker aan te bevelen!

5 min van centrum en 20 min van starbeach ( taxi is 5 euro).. maar lopen gaat prima er zijn een hoop leuke winkels onderweg!

Er zijn veel leuke nederlandse tenten en restaurants..

Uitgaan is super!

Het app was prima, we was niet altijd warm water maar het was ook te heet om met warm water te douchen.

Er zit goed keukentje in, goede bedden, kleine badkamer.

Het is een prima app voor wenig ping ping!

tips: ga eten bij het leidse plein, ga naar party`s op starbeach, en naar de discotheek Amnesia!! egt toppie!!

veel plezier!

Gereisd anders in januari 2006

Kees, 30-11-2005

Hoi,

met de zomervakantie 2005 ben ik naar Four Seasons geweest. We gingen met een groepje van 8 gasten.

Dit is echt een ideaal appartement voor jongeren, je kan alles doen wat je wilt. De huisbaas is een oude vent en die snapt er helemaal niks meer van.

Het is niet helemaal netjes en schoon maar de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Gereisd anders in november 2005

Anouk, 1-10-2005

Ik ben van 21 augustus tot 1 september met twee vriendinnen naar Four Seasons geweest, toen we daar aankwamen waren veel lampjes kapot. Ze kwamen gelijk kijken en draaiden er nieuwe lampjes in. Het appartement ligt bijna in het centrum. Je moet eventjes lopen totdat je op de boulevard bent (kleine 5 minuten) en je zit niet tussen alle herrie. Als je uitgaat ben je zo weer thuis. Starbeach was iets verder weg en is ongeveer 20 minuten lopen. Ik vind de service echt goed! Het is kleinschalig maar perfect voor jeugd!
        Gereisd anders in oktober 2005

Tjang-Mie Hu, 16-9-2005

Ik was van 18 augustus tot en met 01 september in dit appartement. Het is een heel goed aan te raden appartement. Personeel is heel erg vriendelijk en als je problemen had, werd het meteen verholpen. De ligging is uiteraard uitstekend en de bereikbaarheid ook. Je hoefde maar 5 min. te lopen en je stond al op de boulevard en strand.
          Gereisd anders in september 2005

Denise, 23-8-2005

Ik ben van 14 augustis tot 21 augustus 2005 in four seasons geweest samen met een vriendin van mij! Wat een top vakantie! de ligging is perfect, je zit lekker dicht bij het centrum en met de taxi ben je zo bij starbeach! Het is echt een jongerenappartement wat ideaal is voor een stapvakantie. Het personeel van four seasons was zeer vriendelijk, alles werd gelijk geregeld. Wij gaan volgend jaar zeker weer!
            Gereisd anders in augustus 2005

Inge, 14-8-2005

ik zat dit jaar met 3 vriendinnen in dit appartement en vond het erg goed!!

enigste min puntjes waren dat het slot het moelijk deed en we hadden geen warm water :S nooit!!

en de sproeier deed het niet maar dat werd meteen gemaakt!!

over herrie zeiden ze ook nix..

je moest na 10 uur beetje stil zijn maar juist na 11en ging overal de muziek heel hard enzo..

savonds was vaak ook alleen de vrouw van de huisbaas aanwezig :S en die was doof ofzo..

ik vond het een prima appartement dat midden in het centrum ligt!!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Ikke, 25-7-2005

Ik ben 10 juli naar Four seasons geweest. Met zn 3e zaten we in een 1 kamer appartement, best klein. Douche (zonder bad), douchekop kun je niet ophangen, geen douchegordijn en omdat er slechts 1 keer per week schoongemaakt word, werd het een smerige boel. Het balkon werd niet schoongemaakt het was zelfs zo dat we kakkerlakken hadden. Op het appartement heb je ook niks om zelf schoon te maken.Het personeel is wel vriendelijk, als de douche het weer eens niet deed, werden we gelijk geholpen en ze maken geen probleem van geluidsoverlast. Ook spreekt er een Nederlands dus dat is ook wel makkelijk.

De ligging van het appartement is wel perfect, zeker voor jongeren. Dichtbij het strand en het centrum (nog geen 5 minuten). Starbeach wat verder, ongeveer 15 minuten.

Groetjes

Stefan, 24-7-2005

Kben net terug van vakantie. Ik stel zelf nooit zulke hoge eisen aan een appartement en voor mij was het geslaagd. 2x per week kwam de schoonmaakster, als de deur op slot zat en de sleutel binnen lag werden we meteen geholpen. Ze waren er altijd vriendelijk en we konden er behoorlijk tekeer gaan voordat ze voor je deur stonden.

De ligging is ideaal, midden in de winkelstraat tussen starbeach en het centrum.

Ik zou er zo opnieuw naar toe gaan.

brenda, 20-7-2005

Ik ben afgelopen zomer in appartement four seasons geweest en ik vond het zeer slecht! Omdat het er erg smerig was, de handoeken waren haast zwart, en de keuken lag vol kruimels en de grond was ook smerig. ik ga echt nooit meer terug!

hanneke, 7-7-2005

Hey mensen,

Ik ben net terug van een leuke vakantie in Chersonissos in appartement Four Seasons. Het is een heel eenvoudig maar schoon appartement. Het personeel is erg vriendelijk. De ligging is echt ideaal! Midden in de hoofdstraat!!! Dichtbij het strand en uitgaansgelegenheden. Er is wel veel jeugd in dit appartement maar ik vond dit niet storend omdat ikzelf ook elke nacht op stap ben geweest. Heb ook geen last gehad van overlast van andere jongeren. Het is echt aan te bevelen vooral aan jongeren die een niet dure maar wel geschikt appartement zoeken.

Kxs Hanneke

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Four Seasons in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Four Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Four Seasons scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.