Beoordelingen Hotel Flisvos Beach*

6,4
Het weer

28  °C

24 juli 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
39 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Flisvos Beach*
Martiou 25, 70014, Chersonissos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flisvos Beach* in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flisvos Beach* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Flisvos Beach scoort een 6,6 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flisvos Beach* in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flisvos Beach*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Flisvos Beach* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Hotel Flisvos Beach* vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Flisvos Beach* met andere accommodaties in Chersonissos.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,1
6,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen
"Grandiooss!!"vertalen
Janneke
10,0

08-02-2009 In een woord PERFECT!!
goede service vriendelijk!
Genoeg ruimte mooie stranden vriendelijke personeel alles perfect Heerlijk eten als het niet naar wens is vraag iets anders en je hebt heT!
Alles Perfect!

met partner
Marcel en Gerda
5,0

14-08-2007 De vriendelijkheid en service in diverse hotels op Kreta ging niet op bij Flisvos. Service en vriendelijkheid zijn slecht. Bij vragen of opmerkingen word schouderophalend gereageerd. Het lawaai (soms tot drie uur snachts) heeft ons gestoord. Het lawaai was niet van gasten maar van het management zelf die tot diep in de nacht doorgingen met borrelen en herrie maken. Flisovs heeft weinig strandbedden, die ook gebruikt werden door "niet Flisvos gasten". HIerdoor worden vele Flisvos gasten teleurgesteld.
Rethymnon is een aanrader als je op zoek bent naar een leuk dorpje op kreta. Veel terrasjes,leuke stranden. Flisvos is 30 minuten lopen van het centrum. (Per taxi 5 euro) Als je lekker wilt eten, zoek dan in de vele straatjes in het oude centrum een restaurant uit. Service, prijs en kwaliteit van het voedsel is daar goed. Wij hebben erg genoten bij restaurant Raki ba Raki.

met partner, Juli 2007
C.H. van den Hoek
4,0

01-08-2007 Het hotel was heel anders als verwacht. In ieder geval niet zo als we hadden gehoopt.

met vrienden, Juli 2007
E.W. Venema
7,0

25-07-2007 De eerste indruk was erg goed, het zag er netjes uit en vriendelijke mensen.

Ligging vlak aan het strand is prima en doordat het net buiten het uitgaanscentrum van Chersonissos ligt (alles wel makkelijk op loopafstand) is er ook nog prima te slapen zonder rumoer van buiten.

De kamer was echt bedoeld om te slapen. Een kleine badkamer met douche, twee 1-persoons bedden en een klein balkon. Een groot gemis was airconditioning, wat we voor het bedrag (en uberhaupt voor de stad) wel verwacht hadden. Een ventilator bracht wat verkoeling, maar erg prettig was het niet. Er waren wel kamers met airco, maar helaas allemaal al verhuurd.

Uiteindelijk wel een erg goede vakantie gehad, want er moet gefeest en gezont worden en dat doe je nu eenmaal niet op de hotelkamer.

De ommelet als ontbijt is een absolute aanrader, het avondeten was minder. Gelukkig langs de hele kustlijn restaurantjes, dus alternatieven genoeg.

Peter van Deursen
9,0

21-05-2007 Wij zijn hier in mei 2007 geweest (ik en twee meiden van 15) en vonden het hotel ideaal. Mooi zwembad bij de hand, de zee aan de overkant (met volgens ons een prima strand) en prima kamer (misschien een beetje klein voor drie personen, maar wel met twee balkons), leuke en behulpzame mensen bij de receptie.
Het ontbijt is inderdaad niet geweldig. Ook is het best wel een eind lopen naar het centrum van Rethymnon (volgens mij toch wel een stuk verder dan de 1 1/2 kilometer uit de reisbeschrijvingen).

Als we weer naar Rethymnon gaan, dan zeker weer naar dit hotel!

koos
3,0

09-03-2007 wij zaten vorig jaar augustus in dit hotel, de ligging is echt super, en dat is het wel, schone handdoeken kregen we niet hebben we elke dag om gevraagd! verder deed 9 van de 10 keer onze wc het niet en het water van douche stroomde over de douchebak de kamer in! het ontbijt is daar niet te eten, staat een soort van (zure)yoghurt, en wat (oud)brood en een paar kannen limonade ofzo, het diner is ook niet alles, het strand was ook vreselijk! miste echt een zwembad waar je even snel een duik in kon nemen. het ligt wel gelijk aan de boulevard en het straatje door naast het hotel en je staat in de winkelstraat, dat is dan weer een voordeel! de kamers zijn ook echt heel gehorig je kan alles horen in de kamers naast en boven je, en het ventje dat 's nachts de wacht houdt is ook erg vervelend!was blij naar huis te kunnen

Greece
7,0

03-01-2007 Voor het geld prima hotel. Geen luxe, maar best o.k. Gewoon simpel en in orde. Daar was de prijs ook na. A la carte bestellen op het terras van het hotel is goed te doen. Lekker en niet duur.

Smeets
5,0

11-09-2006 Het enige wat goed is aan dit hotel is de ligging. Voor de rest kleine en heel warme kamers. Wel schoon, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Verder is de service niet waardeloos, als je iets geregeld wilt hebben, ben je drie dagen aan het zeuren, en als je blijft zeuren willen ze je het hotel uitgooien. Ik zou dit hotel niet aanraden.

Petra
6,0

07-09-2006 Wij zijn net terug en hebben een week in Flisvos gezeten. De ligging is perfect, alleen het strand was niet echt je van het. Dan kun je beter ergens anders naar toe gaan. We zijn zelf naar Malia geweest, iets verderop. Verder ligt het lekker centraal, overal dichtbij, maar net niet in het drukste gedeelte. Personeel was vriendelijk. Verder vonden we het niet erg schoon en de douche/toilet was vreselijk en voor het ontbijt hoef je je bed niet uit te komen, dan kun je beter naar de bakker voor lekkere broodjes. Maar ja, de prijs was ook niet erg hoog, dus echt kwaliteit kun je dan ook niet verwachten. Ik denk dat het een ideaal hotel is voor jongeren, die veel op stap willen en die ergens goedkoop willen zitten.
Al met al goede vakantie gehad.
Andre en Petra.

sandra 1e deel
8,0

02-09-2006 hallo!ik ben van 7-8 t/m 21-8 hier geweest.. het hotel op zich is best te doen alleen wij hebben ons zooo lopen ergeren aan dat ventje wat er s'nachts zit (nikos) een vriendin van me werd uitgescholden! beetje jammer! onprofessioneel! ook moesten we de id kaarten aan hem geven wat ik al niet vertrouw
voor de rest hotel douche is een beetje rot omdat er een pis straal uitkomt! verder werd er ook niet goed schoongemaakt!handdoeken zou je om de 2 dagen krijgen wij dus om de 3 a 4 dagen!als je voor je rust komt moet je vooral NIET dit hotel boeken!er mag geen alcohol op de kamer en je vrienden mochten ook niet mee het hotel in!ook niet overdag!geen vreemde mensen.boulevard aan het hotel en zee ook!zee is trouwens ook verrot omdat er allemaal rosten in liggen en je echt je benen kan breken!!lekker terras bij het hotel prima te doen! jammer dat er zoveel 16 jarige jongetjes in het hotel zitten die een beetje TE veel herrie maken, er wordt ook niets aan gedaan!ook niet na 4 x zeggen. de maar uiteindelijk toch terug gehad.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?