Appartement Evangelia

Matig

7 reviews over Appartement Evangelia in het Nederlands

Nooit meer

albert, 19-8-2009

Ligt aan een drukke weg waar je de hele dag auto's langs hoort komen. Ook zijn de appartementen heel klein en vies zelfs lopen er kakkerlakken op de gang!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prima apartement voor jongeren

Desiree, 18-7-2009

Niet lux, maar prima als je alleen komt voor slapen en er verder niet veel hoeft te zijn.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Chantal van den Heuvel, 18-9-2006

leuk app tussen starbeach en het centrum van chersonissos
Gereisd met vrienden in augustus 2006

martine, 27-8-2006

app is inderdaad oud en vies,we hadden niet veel betaald, dus ook lage verwachtingen. dat de lakens niet verschoont werden en dat er steeds niemand te bereiken was,viel erg tegen. app ligt dicht bij starbeach en aan het begin/end vd winkelstraat.'t drukke uitgaansgedeelte is 15/20 min lopen.winkeltje naast 't app. aanrader is greek corner=goed en goedkoop!op een quad de omgeving bekennen is ook super!

peter levens, 27-8-2006

Dit is gewoon een ramp..18.08.2006/

Alleen wij hadden het geluk dat we een mooi uitzicht hadden, en ik heb het vermoeden dat als hun daar invloed op gehad hadden ,ze dit zeker gedaan zouden hebben.

badkamer smerig, de stoel was uit 1903 en daar ben ik door gezakt. we hebben met dit weer ( 36 gr ) een hele week op de zelfde lakens gelegen. Wat wel erg lux genoemd mag worden is de ingebouwde wekker,: elke morgen om 06.00 gewekt door de Ieren die dronken thuis kwamen,7 nachten lang..

Door het ontbreken van een beheerder terplaatse word dit natuurlijk alleen maar erger.

Het enige positieve buiten het uitzicht, is het restaurant onder het appartement "MASSA " auper goed

En als laatste tip voor iemand die een scooter of auto wil huren..MOTOR PLAN. in de zelfde straat.. nederlands sprekend en een super service

Tim, 23-8-2006

Mijn naam is Tim en ik ben deze vakantie naar Chersonisos in Kreta geweest met mijn vriendin. Bij aankomst in ons "appartement" was ik even stil... Niet omdat het zo mooi en lekker schoon was, maar omdat het klein vies en oud was! Het servies bestond uit 1 diep bord, 2 platte borden, 2 glazen en een mes en een vork en de badkamer was te vies voor woorden. Tevens lekte de wasbak en zat overal een dikke kalklaag en stof op! Duidelijk niet schoon gemaakt dus! De bedden waren wel schoon en fris en in Chersonisos kan je ook wel lekker winkelen en uitgaan. Het strand is veel te klein dus ik adviseer om de bus (E 1.10) naar Stalis te nemen en daar lekker te genieten van een heerlijk zandstrand!

Zoe, 23-8-2006

als je denkt dat t een beetje rustig buiten het centrum ligt heb je het mis want t ligt aan de hoofdstraat.maar vergeleken met andere hotels,appartementen kan je snachts nog wel slapen.Het strand dat 900 m verderop ligt ga je togh niet liggen veelste druk.Beter is t strand van stalis,en starbeach wat naast de deur ligt.Het appartement is niet egt een appartement te noemen t is ou en best vies.okeej er zit wel een aanrecht met een kookplaat en een koelkast maar het is te oud en vies om er te koken.Verder kan je er niks vragen want er is geen personeel of maneger aanwezig tenzij je die belt.Maar dat kost niet niks.ook is het er niet al te schoon!De schoonmakers zijn heel slecht..Wel heb je een goed schoon bed. Het is te doen als je eenmaal beetje gewent bent maakt het allemaal niet zoveel meer uit maar je moet er niet veel van verwachten. Verder hebben we egt een hele leuke vakantie gehad!
          Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evangelia in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evangelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Evangelia scoort een 4.57 uit 10 op basis van 7 reviews.