Hotel Eleana **

Hotel Eleana
Eleana

6 reviews over Hotel Eleana in het Nederlands

milou, 24-1-2006

in 2005 ben ik 15 dagen met me vriendin in dit hotel verbleven! het zwembad stelt nix voor!de ligging is perfect je kunt niet beter hebben! de eigenaresse is super vriendelijk wij waren echt haar grootste nachtmerrie maar ze bleef aardig!! ik vond het wel iets te duur voor wat het was! maar de ligging maakt alles goed boven een goedkope supermart tegen over de bank telefooncel onderaan!! onbijt hebben we nooit iets van mee gekregen! hopelijk zit je aan de voorkant van het hotel heb je echt een super leuk uitzicht...op een drukke straat!!

milou marion

Gereisd anders in januari 2006

Saskia, 2-8-2005

Hotel ligt dicht bij het uitgaansleven, supermarkt en restaurants op 25 meter, wel 25 minuten lopen van starbeach, maar de taxistandplaats is wel maar een paar minuten lopen. Ontbijt is verders oke en het zwembad vond ik er goed uitzien, netjes schoon. Personeel is aardig.
Gereisd anders in augustus 2005

Nancy, 7-1-2005

Ik ben er geweest in zomer 2004.

Het hotel is geen super hotel, maar voor deze prijs zeker de moeite waard! het persooneel is heel aardig en zeer betrouwbaar. Jammer is alleen het zwembad, want daarvoor hoef je het niet te doen. Dit zwembad is verouderd en ziet er niet uit. En voor het strand moet je 5 minuten lopen dus dat is niet zo ver. Schoonmaken wordt heel goed gedaan en ze komen iedere dag langs! Supermarkt ligt direct aan het hotel. En het uitgaansleven zit op 5min lopen, heel dichtbij dus. het was zeker een top jongeren vakantie! Groetjes nancy

Gereisd anders in januari 2005

eliza, 20-2-2004

Het personeel is juist super! Ze verlenen een goede service en zijn erg vriendelijk. Ook de ligging vond ik juist erg gezellig, zo kreeg je de gezelligheid mee wat er op straat gebeurde.
Gereisd anders in februari 2004

Sanne, 20-1-2004

Leuk hotelletje. Aardig personeel. Ligt aan de rand van het drukke gedeelte van de stad en de boulevard. Alles is op loopafstand. Hotel is niet bijzonder maar wel leuk, ontbijt is eenvoudig maar wel lekker. 's nachts wel veel lawaai van het verkeer (brommers en auto's), ik vond de prijs aan de hoge kant.
Gereisd anders in januari 2004

irene, 15-1-2004

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eleana in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eleana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eleana scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.