Appartement Elda **

Elda
6,5

4 reviews over Appartement Elda in het Nederlands

John, 24-10-2006

Wij zijn met twee personen naar dit appartement geweest en meerdere jaren achtereen.

Wij hadden het VIP appartement en dat beviel ons prima.

Aparte slaapkamer en grote balkons.

Tevens was je zo vrij in je bewegingen dat je er rustig naakt kon zonnen.

Gereisd familie in september 2004

Tim en Ellen, 18-4-2005

Wij zijn een aantal jaren geleden in dit appartement geweest en het is ons goed bevallen.

Wij hadden twee grote terrassen (ik weet niet of dat nog zo is) en een prachtige tuin tot onze beschikking. Vanaf ons terras een mooi uitzicht. Het enige nadeel was toen de koelkast en heeeel veeeel muggen. De eigenaren waren ontzettend lieve mensen en nog krijgen wij steeds een kerstkaart toegezonden.

Ja de helling...werken aan je conditie en het staat in de reisgids vermeld.

Gereisd anders in april 2005

Nicole, 1-4-2005

Vorig jaar zomer zijn we daar geweest en over het totaal genomen was het een prima vakantie! het was er wel klein. vieze grote krekels. keuken was geen keuken te noemen maar wel goede koelkast! groot nadeel was de (licht, ahum) hellende weg naar het centrum en het strand. het was eigenlijk maar 5 minuten maar door de helling deed je er wel even over. Verder prima!
      Gereisd anders in april 2005

Irma en Lennard, 6-8-2004

Wij kiezen altijd voor eenvoudige kleinschalige appartementjes in

Griekenland, maar dit was wel heel simpel! Piepklein bedje, kleine badkamer waar je je spullen niet kwijt kunt en in 1 week maar 1 of 2 x warm water omdat de boilercapaciteit te klein was of omdat het af en toe bewolkt was (zonne-energie). Het is nog net geen kamperen bij de boer!

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elda in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elda scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.