Appartement Dimitrios ***

Matig

25 reviews over Appartement Dimitrios in het Nederlands

Goede ligging

Reinier, 16-7-2009

Mooie ligging van het appartement. kamer word paar x per week schoongemaakt.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Super vakantie:D

sharon, 17-6-2009

Samen met een vriendin voor 8 dagen in augustus 2008 geweest. Was last minute dus over de prijs/kwaliteit weinig te klagen!

Voor de rust moet je hier niet komen de hele nacht door komen jongeren terug van het uitgaansleven met lawaai!(wij ook)

Ons uitzicht van ons balkon was een vuilnisbelt, meer een bezienswaardigheid! Van luchtkussens, onderbroeken tot stoelen in de boom haha.

Wat wel heel vervelend was waren de krekels met hun lawaai! Dat was vreselijk!

De ligging is ideaal precies tussen Star Beach en het uitgaan in.. Allebei ong. 10/15min lopen! Het strand is 100 meter! De zee is wel erg mooi en helder. Met een luchtbedje de zee op en je ziet van alles!

Wat aan het app. wel minder was, waren de schoonmaaksters die kwamen wel te pas en te onpas. Als je op het balkon zat moest je zelfs even de benen omhoog zodat ze er even bij konden.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

dit hotel was top

johan, 18-1-2009

Ik ben vorig jaar juli heel de maand hier gezeten personeel was top ligging wwas perfect midden aan de hoofdstraat lekkere dames lopen heel de dag langs oftoewel een top vakantie!!!!!
Gereisd met partner in januari 2009

Een goede vakantie gehad.

T. Niemeijer, 29-9-2008

Afgelopen woensdag ben ik terug gekomen.

Wat kunnen mensen zeuren zeg, spaar een paar maanden door en ga in een 6 sterren hotel, ja mag je klagen!!

Wij hebben weinig betaald voor deze vakantie, dus dan moet je ook niet zeuren.

De eigenaar is erg ziek en kan niks meer.Door moeder en dochter werden we super verzorgd.Prima uitzicht dichtbij het centrum.

Ik ga er zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2008

redelijk appartement

Sascha, 20-8-2008

Helaas hadden wij een slecht uitzicht vanaf ons balkon,namelijk een soort van vuilnisbuilt,waardoor we dit niet hebben kunnen gebruiken.

Tevens kwamen de schoonmaaksters te pas en te onpas onze kamer binnen.

Gereisd met partner in augustus 2008

dit nooit meer

daisy, 8-8-2008

dit nooit meer.

heb nog nooit zo iets vies meegemaakt.ze kwamen nooit verschonen de badkamer was echt heel vies stond nooit iemand bij de receptie en de bedden waren wel zo hard daar kon je niet op liggen.omdat er niemand achter de receptie stond kan iedereen binnen komen en echt een hoop lawaai.en veel te duur voor die kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Belachelijk

Mina, 6-8-2008

Mijn ervaring was onbeschrijfelijk. Als je met jonge kinderen daar naar toe gaat dan wil je ook dat je water krijgt om te douchen en tandenpoetsen en toilet gebruik. Maar dat was niet zo wij hadden 2 dagen helemaal geen water we moesten het doen met flessen drinkwater! En de balie mederwerkster die was er de hele week niet je kon haar nergens bereiken. En in appartement Dimitrios waren er veel jongeren die hele nacht overlast bezorgden. Zo kan ik doorgaan maar een tip kan ik wel geven als donkere persoon moet je daar nooit gaan!!
Gereisd familie in augustus 2008

Lars Hoogewerf, 16-4-2008

Ik ben hier afgelopen zomer geweest (2007) en het is zeer slecht bevallen. Hieronder een paar punten:

- veel muggen en kakkerlakken in de kamers.

- De WC was kapot en de huisbaas kon hier pas een paar dagen later wat aan doen. Gevolg we moesten bij de buren of maar lekker buiten.

- Gordijnen ontbraken waardoor er veel licht was snachts/sochtends.

- Kamers erg gehorig dus als je lekker bezig bent....

En zo zijn er nog veel meer punten.

Gereisd met vrienden in april 2008

Theo, 19-11-2007

Wij (6 jongens) zijn hier 15 dagen geweest in juli/augustus 2007. Plaatjes zijn misleidened. Balkon was 1 bij 2 meter. We hadden weliswaar de kant van de zee, ware het niet dat ons uitzicht werd belemmerd door een boom de grootte van een huis. Ik dacht de bezemkast te hebben gevonden, maar dat bleek de badkamer te zijn. De laatste dag kwam de eigenaar onaangekondigd de kamer binnenstormen om even alles te inspecteren, waarna volgens hem een stoel miste. Wij hebben deze stoel nooit gehad, maar hij eiste 20 euro. Uiteindelijk was 10 euro ook wel voldoende. Het appartement is speciaal voor jongeren gemaakt lijkt, want controle is er vrijwel niet en bedden en handdoeken verschonen gebeurt 1 x per week, mits je erom vraagt. Het enige pluspunt is misschien de ligging, inderdaad precies tussen Starbeach en het uitgaansleven. Kijkend naar de prijs/kwaliteit is dit gewoon dramatisch.
Gereisd met vrienden in november 2007

Ron Tesselaar, 21-9-2007

Dit is duidelijk een appartement waar de eigenaar alleen nog maar aan wil verdienen en verder geen kosten aan wil maken. 't is allemaal nét aan; er is een koelkast die werkt (bijna constant!) en douche (maar zonder gordijn dus de hele badkamer(tje) is zeiknat na het douchen, er is en balkon(etje) met ooit een uitzicht op zee, maar ondertussen staat er een behoorlijk grote appelboom voor (zie foto).

Er zou ook een TV in de centrale ruimte moeten zijn, maar deze was eigenlijk altijd gesloten. algemeen; alles minimaal. De bedden waren echter wel goed.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitrios in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitrios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitrios scoort een 5.32 uit 10 op basis van 25 reviews.