Appartement Chrysalis ****

Appartement Chrysalis
Chrysalis
7,4

70 reviews over Appartement Chrysalis in het Nederlands

Goed hotel, voor liefhebbers van rust

jonkers janke, 6-11-2013

Fijn hotel, enige is dat je goed ter been moet zijn als je in dit hotel boekt. Wij waren met 5 pers. 4 volw en kind 3 jr. Om bij de bar / receptie te komen moet je naar beneden toe. Hotel is zeer kleinschalig, geen eigen keuken. Eten word verzorgd door Catering iedere dag vers. Voldoende variatie in het eten, ontbijt is prima.

De eigenaar George is vriendelijk, hij runt samen met zijn vader Mike en een vaste hulp het hotel. Schoonmaak is dagelijks aanwezig, wij waren in het na seizoen. Wij hadden familiekamers, binnenkomst links badkamer met toilet en vaste wastafel en douchebak. Eerste kamer met 2 eenpersoonsbedden en keukenblok zonder wasbak/kook gelegenheid. Tafelmodel koelkast aanwezig. Tweede vertrek tweepersoonsbed boxspring met vaste kast en toilettafel. Vanaf deze kamer kom je op je balkon. Uitzicht vanaf eerste verdieping is mooi, Chersonissos ligt op loopafstand. Auto verhuur is niet duur en aan te raden als je omgeving wilt zien. Prima hotel als je rust zoekt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Wat een belachelijke ervaring!!

grace.kreemer, 19-8-2012

Kort van tevoren hebben we dit appartement geboekt. Rechtstreeks bij de eigenaar! Wij vonden vooral de ligging heel er mooi. Helaas hebben we er niet van kunnen genieten. We zouden op 28 juli aankomen in het app. en op 27 juli werd ons meegedeeld dat we niet welkom waren. Ze hadden toch nog op het laatste moment boekingen via TourOperator gekregen en daarom wilde ze ons niet hebben. In het hoogseizoen....met twee kinderen.....klaar voor vertrek!!! Hoe leuk en mooi het daar dan ook kan zijn. Dit vind ik echt schandalig!! Tja toen waren we overgeleverd aan wat er nog over was!! We kwamen terecht bij anna maria village. Wat daar allemaal gebeurde moet je even bij de beoordeling lezen!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Prachtige ligging, wat een uitzicht!

LindavandenHam, 22-6-2012

Wij verbleven hier een week in mei 2012. Alles zat nog in de opbouw-fase maar dat vonden wij niet erg aangezien we altijd rustige plekjes opzoeken. Het appartement waarin wij zaten heeft een fantastisch uitzicht over zee. De inrichting is vrij sober maar verder wel schoon. George en familie zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het appartement is buiten het centrum van Chersonissos (wat wij helemaal niet erg vonden) dus erg rustig. Lopend naar het centrum ben je ongeveer 15 a 20 minuten onderweg. In de directe omgeving van het appartement ligt een restaurantje (2 min. lopen). Het strand is vrij smal dus in het hoogseizoen zal het dringen geblazen zijn. Al met al een aanrader voor rustzoekers in voor- en naseizoen.
Gereisd met partner in mei 2012

Nooit Meer!

D.Jonker, 14-8-2011

App.Chrysalis is geen aanrader als je al wat ouder bent of lichamelijk iets markeert. Het centrum is 2 kilometer berg af en op waarts lopen. ( of met de taxi heen en terug ) Schoonmaak was er amper, wij waren er 22 dagen en na 10 dagen heb ik zelf de lakens eraf getrokken om nieuwe te kunnen krijgen. hetzelfde geld voor de handdoeken. Dan moet je ook nog geluk hebben dat George niet in je bed gelegen heeft met een van zijn liefjes, wat wij verschillende keren gezien hebben namelijk. George heeft er namelijk helemaal geen zin in om daar de boel te runnen. Zijn ouders zijn wel 18 uur per dag bezig. Ook vonden wij het niet prettig om een dochter dag in dag uit met een baby te zien rond lopen, en verder geen poot uitstak. En voor de rust s'nachts hoef je hier ook niet te wezen, aangezien er geen receptie is en er ook geen bewaking is, kan iedereen zijn gang maar gaan. het enige positieve is het balkon met uitzicht, dat was prachtig. Maar daar is alles mee gezegd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Uitzicht mooi, keuken vet.

Marieke, 7-8-2011

Bij aankomst was helaas de keuken dicht, maar werd er wel een taxi voor ons besteld die vervolgens teveel rekende. Het appartement wordt slecht schoongemaakt, de keuken was ronduit smerig. Vet overal en kopjes die gewoon terug gezet waren in de kast. Te weinig handdoeken en bij navraag duurde het twee dagen voor we er eentje bij kregen. 1 keer vervangen, lakens niet (wij waren er een week). WC papier gooi je in een mandje waar een zakje inzit, het mandje wordt leeggehaald, maar het zakje blijft gewoon zitten. Erg harde bedden. Airco moet je bijbetalen.

Er is een goed zwembad, met een klein barretje, bedjes zijn ok, parasols aan vervanging toe.

George (I'm the owner) is erg familiair, maar als er problemen zijn komt de hele familie zich er -niet al te vriendelijk- mee bemoeien. Gevolg: de buren hebben ruzie met de familie en het hele complex kan meegenieten.

Uitzicht is geweldig! Naastgelegen Saradari (restaurant) super. Goede wijn, lekker eten (voorgerechtjes bestellen als tapas!).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

fantastische accomodatie

fam Rijsdijk, 5-8-2011

Chrysalis is ons enorm goed bevallen. George en zijn ouders doen erg hun best om je het naar je zin te maken. Het eten is erg lekker en heel vers, zo uit eigen tuin. Bij aankomst hielden ze de keuken speciaal langer open, dus we konden zo van de kaart eten. Ontbijt is ook goed. Wij gingen niet om te stappen en waren blij dat we een stukje van Chersonissos af zaten. Ondanks dat er wel jongeren verbleven op deze accomodatie, hebben we daar geen moment hinder van gehad. In tegendeel, was juist gezellig! Schoonmaak is in orde. Keuken is gewoon Grieks: 2 pitsstelletje, paar pannen en borden.. Als je slecht ter been bent kunnen de trappen of helling naar de appartementen een probleem zijn. Er zijn 2 (grind)strandjes dichtbij Chrysalis. (beide 5 min lopen).Wel heel veel mooie vissen gezien met snorkelen. We vinden het een heel fijne accomodatie,we zijn echt in de watten gelegd!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastische plek

Elise, 2-6-2010

Afgelopen week zijn mijn zusje en ik voor de tweede keer naar Chrysalis geweest. Twee jaar geleden waren we er ook en het was goed bevallen. De stranden zijn mooi en om de hoek heb je een restaurant waar je prima kan eten of lunchen. Het centrum is 15 a 20 minuten lopen aar goed te doen. Dus als je wilt feesten dan kan dat maar het is niet direct om de hoek en dat maakt de combinatie zo goed.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Keurig appartement

Kees, 14-9-2009

Ik ben een keer of 12 te gast geweest in appartementen Chrysalis. De appartementen zijn eenvoudig maar netjes en ik heb een enorm goed contact met de eigenaren. De afstand naar het dorp is wat ver maar voor rustzoekers in een bruisend uitgaansgebeuren is dit toch echt een aanrader. Jammer dat onze touroperator deze accommodatie niet meer aanbiedt. Weet niet bij welke organisatie deze appartementen nu te boeken zijn. Zou wel weer terug willen.
Gereisd alleenreizend in september 2009

top vakantie gehad

rob, 19-8-2009

rustige plek en toch vlakbij de stad paar minuten met de taxi of quad
Gereisd met vrienden in juli 2009

heerlijk gehad daar!!

Sab, 17-7-2009

Goede prijsverhouding, ligging is iets meer.. Best ver lopen van het centrum & starbeach kun je beter met de taxi heen gaan.

Wel hele vriendelijke mensen en ligt bijna direct aan het strand!

Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chrysalis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chrysalis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chrysalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chrysalis scoort een 7.39 uit 10 op basis van 71 reviews.