Hotel Blue Island ***

6,6

80 reviews over Hotel Blue Island in het Nederlands

Leuk!

VdV , 10-2-2012

Fijne vakantie! In het uitgaanscentrum van Chersonissos. Voor die prijs vond ik dit echt een meevaller (niet geschikt voor families)
Gereisd met vrienden in juli 2011

Ruben van der Windt, 24-7-2011

Hotel Blue Island is voor mij zo goed bevallen, dat ik er volgend jaar weer heen ga. Deze keer alleen wel langer. Leuk en heel aardig personeel
Gereisd alleenreizend in juli 2011

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Jeffrey, 17-7-2011

Vorige week in het hotel gezeten ('n weekje). Hotel is erg gunstig gelegen m.b.t. het uitgaansleven, maar ook de rustige kant van Chersonissos. Personeel spreekt goed engels (in tegenstelling van wat anderen hier zeggen). Het eten was helaas echt niet te doen. Alles smaakt gewoon anders dan dat je gewend bent. Nu zit je natuurlijk ook in Griekenland, maar in de restaurants was het wel te doen.
Gereisd met partner in juli 2011

Toppertje

Anne Mathilde Looye, 25-6-2011

Het hotel blijft voor mij een topper! Bij aankomst hartelijk ontvangen door alle mensen ze blijven gastvrij en behulpzaam, de kamer werd netjes schoon gehouden en vaker schone handdoeken. pluspunt is dat de ingang verbeterd is met een leuning! De ligging blijft perfect naar de boulevard, supermarkt, bank. bushalte, sweethome kortom perfect!

Kom in September terug!

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Perfect hotel

Anne Mathilde Looye, 9-10-2010

Kom al 4 jaar in dit hotel en voel me iedere keer thuis komen, gastvrije mensen- vrienden, kan alles aan ze vragen en als het mogelijk is regelen ze het voor me, altijd een goede kamer aan de straat kant, perfecte ligging naar de boulevard, supermarkt aan de overkant en bank om de hoek, eten is voor mij n.v.t boek alleen

logies en ontbijt, s'avond gezellig aan de boulevard eten en uitgaan.

Min punt is dat bij de ingang teveel tafels en stoelen staan.

Gereisd alleenreizend in september 2010

ik vond het een goed hotel

Stephanie, 14-9-2010

ik vond het een leuk hotel!

ligging was uitstekend 10 min. van de barstreet, 10 min. van starbeach.

Naast het hotel gelijk een pin automaat tegen over 2 super markten en allemaal winkeltjes eromheen.

Wij zaten aan de straat kant dus altijd wel wat te zien als je slaapt hoor je alleen 30duizend scooter snachts voorbij komen maar dat wende erg snel dus ook niet aangestoord.

met het Personeel was ook niets mis.

Het eten was ook zeker goed wij hadden all in maar was prima te doen vaak kregen we ook dingen die er niet bij zaten waar we als nog voor moesten betalen toch ook gratis of voor bijna niets!.

het zwembad is niet super groot maar net leuk voor ff in de namiddag na het strand daar ff te liggen.

alleen 1 min punt dat waren de handdoeken maar als we er naar vraagde kregen we gewoon nieuwe.

maar het is wel echt een JONGERE HOTEL!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

prima!

KIM, 11-8-2010

samen met een vriendin geweest!

absoluut een jongeren hotel!.. kamer was normaal en netjes!.. ook de douche was gewoon schoon. De ligging kon niet perfecter!..

Hebben in het hotel niets gegeten (dus geen all-in, maar dit is in het algemeen af te raden in griekenland).

Dus kort gezegd, een prima hotel voor jongeren om te genieten van het uitgaansleven van chersonissos !

groetjes uit stevensweert.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

i come back for sure.

de vries, 16-2-2010

ik moet zeggen dat ik en mijn vrouw in dit hotel erg naar onze zin hadden, onze kamer was schoon en fris een klein beetje aan te kleine kant maar het was ok het is voor te slapen en niet om er in te wonen .het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam , het ontbijt was good verzorg, niet zo uitgebreid en iedere dag het zelfde maar ja in andere hotels waar we waren zou ik blij zijn als ik dat ontbijt had , het avond eten was goed en lekker soms was het niet mijn smaak maar ok dat kon de kok niet weten hahahahaha , ik zie hier veel menssen klagen over dit hotel ik vind dit zo over dreven als ik kijk wat ik er voor betaald heb , nee ik kom zeker terug een prima hotel voor die prijs.
Gereisd met partner in juni 2009

echt nooit meer

gea van ommen, 24-9-2009

wij gaan hier nooit meer naar toe kregen maar 2x schone handdoeken en daar moet je ook nog eens zelf om vragen de kamer is maar 1x schoongemaakt het ontbijt is elke dag het zelfde en het avondeten is gewoon ranzig onze huwelijksreis is gewoon verknalt de bedden zijn keihard had vreselijke pijn in mijn benen van die veren die eruit steken voor ons nooit geen blue island meer
Gereisd met partner in september 2009

Goed te doen!

Jeroen, 24-8-2009

We zaten met vier personen in dit hotel. Twee kamers, waarvan er één met balkon aan de hoofdstraat(veel lawaai van het verkeer) en één aan de achterkant van het hotel(erg rustig).

Het personeel was erg aardig. Kon zelfs m'n meissie 's nachts meenemen naar de kamer. Er werd even gedag gezegd en we konden doorlopen.

Ze zijn zo vrij dat je je eigen kamersleutel mag pakken. Je kunt dus ook een andere sleutel pakken... Niet heel veilig. Zorg dus dat je óf een kluisje huurt óf je waardevolle spullen in een goed afgesloten koffer legt.

Handdoeken worden om de dag verschoond. Af en toe iedere dag schone gehad.

Kamers zijn ruim genoeg en schoon. De douche (soms koud) is wat klein.

Alleen logies en ontbijt genomen, vanwege de recensies. Dit bleek ook een goede keus. Het restaurant van het hotel was wel erg goed. Bediening was vriendelijk.

De ligging is goed. Tien minuten lopen naar Star Beach en tien minuten naar de barstreet.

Veel aanspraak met andere gasten.

Zou er zo weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Island bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Island in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Island scoort een 6.61 uit 10 op basis van 83 reviews.