Appartement Bello's ****

Appartement Bello's
Bello's
8,1

174 reviews over Appartement Bello's in het Nederlands

zeer goed voor de derde maal

ceulemans, 23-8-2017

complex gewoon goede rustige ligging wat niet soms s avonds wat lawaai

prima appartement

rietveld, 20-8-2017

Prima appartement, redelijk schoon, vriendelijk personeel. Niet groot, maar voldoende. Zwembaden en ligbedden ook voldoende en verzorgd. Jammer weer van het handdoeken neerleggen. Toch wel een eindje van het centrum. Wij waren blij dat we een auto hadden
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooi appartement complex en vriendelijk personeel

Jos, 10-8-2017

Gewoon mooi appartementen complex, enigste minpunt is dat het wat ver van zee/strand ligt. Maar ligt wel uit de drukte van cherso, dus wel lekker rustig en er is genoeg vertier op het complex. Mooie kamers (wel minimaal) maar alles wat je nodig hebt is er.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie appartement SUPER vriendelijk personeel

cor, 25-7-2017

wel stijl om hoog

7 a 10 minuten lopen naar centrum

15 minuten naar zee lopen

bij porto village appartement er overeen schelt gouw 5 minuten lopen

TIP eten bij tzitziki aan de hoofdweg ongeveer 100 meter voor bij de grote supermarkt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk, sept 2017 gaan we weer!

Vera Lossa, 5-2-2017

Prettige eigenaren, goed personeel, lekker eten! Wat wil je nog meer?
Gereisd met partner in september 2016

wij vonden het super een echte aanrader.

Frouke schuitema, 7-10-2016

Het schoonmaak personeel verdiend echt een pluim .Het eten was super en het bedienend personeel deed ook hun best.Dus al met al een echte aanrader .Wij hebben genoten van deze vakantie.

Leuk appartement!

Angelique, 14-8-2016

We hebben een leuke vakantie gehad met mijn twee kinderen van 8 en 11 jaar. Op zaterdagavond hebben ze een Griekse avond met bbq, leuk om mee te maken.

Naar het dorp is het wel een eindje lopen. Kosten voor de taxi, 7 euro. Wel aan te raden want op die weg rijden ze als gekken en er is geen verlichting.

Dinosaurus park en de daarnaast gelegen aquarium is aan te raden. Knossos is ook mooi, maar duurt erg lang voor de kinderen.

Mochten je kinderen een moeilijke huid hebben mbt zonneallergie of chloor, neem dan wat mee. chloor gehalte is erg hoog. Er is een winkeltje naast het complex met broodjes en wat drinken enz.

Personeel is erg vriendelijk, elke dag schone handdoeken en wordt er schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Erika Jacobs, 31-7-2016

Hele fijne vakantie gehad samen met onze kinderen van 11 en 5 jaar.

Het onderhoud aan het speeltuintje en voetbalveldje was matig..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super!

j070_1, 26-8-2015

Al het personeel bij Bello's doet er alles aan om het de vakantieganger het naar zijn zin te maken. Mooie zwembaden met glijbanen. Prima eten. Kamer is wat krap voor met 4 personen maar uiteindelijk slaap je er alleen maar. Gewoon een echte aanrader!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Perfect!

Fam. van Ewijk, 24-8-2015

Nette en schone appartementen, heerlijke zwembaden met gave glijbanen, prima eten en een fantastische service! Dit was de derde keer voor ons in Bellos en het was wederom super. Het is dat we de omgeving nu wel kennen maar anders zouden we zó weer gaan.

Het is een gemoedelijk en niet te massaal complex waar alles prima wordt onderhouden. De tuinen met verschillende fruitbomen, de zwembaden, appartementen en gebouwen...alles ziet er even strak en fris uit.

Er komen veel gezinnen met kinderen maar ook stelletjes - zowel jong als oud. Geen grote vriendengroepen. Onze kinderen (6 en 7) maken altijd snel vriendjes en hebben de tijd van hun leven. Het terrein is overal omheind dus je kunt zelf ook ontspannen als de kinderen lekker rondrennen.

De service is prima. Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Je kunt tot laat in het restaurant terecht. En heb je half pension geboekt, dan staat je eten netjes in de koelkast van je appartement als je 's avonds laat pas aankomt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bello's bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bello's in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bello's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bello's scoort een 8.09 uit 10 op basis van 174 reviews.