9,2

WebsiteLink naar website

182 reviews over Appartement Bella Vista in het Nederlands

Heerlijke april-vakantie

Vrouwkje, 4-8-2017

Wij bezochten in april (met Pasen) Bella Vista. De kamer lag op de 2e verdieping en had twee balkonnetjes, net ruim genoeg voor twee stoelen. Het was nog erg rustig. Prima bedden. De doucheruimte is heel erg klein. Het kleine keukentje is zeer minimaal. Wij misten een afwasborstel, vaatdoekje, klein flesje afwasmiddel. De kamers worden prima schoongemaakt. Het zwembad is klein en het water was 18 gr.

Dimitri en Alexis runnen dit complex op een vriendelijke, ontspannen manier. Wij kwamen ’s avonds om 10 uur aan (door een fout van de taxichauffeur anderhalf uur te laat), maar Alexis maakte zonder morren nog warm eten.

Het is 5 minuten lopen naar het gezellige centrum van Oud-Chersonissos met genoeg restaurantjes. Er zijn enkele kleine winkeltjes voor de dagelijkse boodschappen. Ook is er een pinautomaat.

Wij hebben gedurende 6 dagen een auto gehuurd (€ 175). Via Dimitri geregeld. Dat is uitstekend bevallen. Je hebt hier wel een auto nodig als je wat van het eiland wilt zien. Bezoek vooral Spinalonga (voormalig lepra-eiland) en Knossos (met rondleiding). Lees wel eerst de roman: 'Het eiland' van Victoria Hislop.

Geef ruimhartig een fooi aan Bella Vista, ze verdienen het!

Gereisd met partner in april 2017

Fijne vakantie!

Kimberly, 16-7-2017

Bella Vista is een goed en fijn appartement hotel. Kamers worden bijna iedere dag netjes schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Niks is teveel gevraagd en ze regelen het voor je. Ook wanneer iets niet werkt word het meteen / dezelfde dag gemaakt.

Bella Vista heeft een niet al te luxe zwembad, maar dit was voor ons geen probleem. Er waren genoeg strandbedjes om op te liggen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Twee keer gegeten hier, de verse vis smaakte heerlijk! Zeker een aanrader om te nemen. Bijna iedere dag hier ontbeten, zeer tevreden hierover.

De ligging is niet helemaal ideaal (lopend naar het strand 45 min). Maar voor 7 euro kom je er met de taxi ook gemakkelijk, waardoor de afstand ook niet meer zoveel uitmaakt. Restaurantjes liggen samen met de "supermarkt" op loopafstand van het hotel.

Al met al een goed apartement hotel om naar toe te gaan! Zal zeker nog eens terug komen.

Gereisd anders in juli 2017

heerlijk verblijf

Judith, 1-7-2017

Voor de 3e keer op Bella Vista, dit keer met broer en schoonzus. Ons verblijf was weer heerlijk, we hebben genoten van het fijne appartement, het mooie uitzicht, het prachtige weer, het lekkere eten en niet te vergeten de fijne ontvangst bij Bella Vista.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bella Vista*** bij :

Mooi indien je de juiste kamer krijgt

Evy De Winter, 25-6-2017

Wij hadden geboekt voor 3 personen voor 14 dagen en werden aanvankelijk in een kelderruimte geplaatst. Heel donkere kleine living, waar ons zoontje moest slapen, terras onder de begane grond, badkamer zonder raam, warm en geen lucht... We waren net op strafkamp... Door ons en de andere hotelgasten bijgenaamd 'The cave'. Wij hebben meermaals ons beklag gedaan aan de uitbaters, ws blijkbaar overboeking en werden uiteindelijk na veel aandringen na 5! dagen overgeplaatst naar een ander appartement. Blijkbaar werd dit appartement in het verleden enkel gebruikt voor het personeel.... Uiteindelijk kwamen we te recht op de 2de verdieping ( naast Erik lees vorige comment) en toen kon onze vakantie pas echt starten. Dit was wel heel mooi en zijn prijs waard, ook waar wij voor geboekt hadden. Bijgevolg zijn wij wel teleurgesteld ondanks de vriendelijke uitbaters en ontvangst.

Absoluut een aanrader

Mickje, 7-9-2016

Afgelopen zomer, de laatste 2 weken van augustus, hebben wij (mijn vriendin en ik) hier genoten in dit appartement. Ook dankzij de goede reviews die hier te lezen waren hebben wij gekozen voor dit appartement. Heel kort kunnen wij dan ook zeggen dat wij een top verblijf hebben gehad in Bella Vista. De kamers zijn ruim, modern ingericht en zeer schoon. Het complex is kleinschalig waardoor er eigenlijk altijd genoeg ruimte is bij het zwembad. Hier is overigens de hele dag door wifi en wanneer je appartement dichtbij het zwembad zie dan geniet je op je kamer ook nog een beetje mee van de wifi (for free!). Het eten wat je kan bestellen bij de bar voor het ontbijt, lunch en diner is ook erg lekker en zeker aan te raden! Tot slot het personeel; enorm vriendelijk, erg behulpzaam en wel in voor een lachertje. De eigenaar van het complex Spiros en bedrijfsleider Dimitri staan altijd voor je klaar mocht je vragen hebben. Een taxi regelen of scooter huren kan allemaal via hun dus je hoeft er de deur niet voor uit, hoe top! Wanneer er problemen zijn worden deze vrijwel meteen verholpen (binnen een uur is het dan ook echt opgelost). Daarnaast zijn Melanie en Elena erg leuke dames met veel humor. Kortom de sfeer in dit appartementencomplex is heel relax en wij komen hier zeker een keer terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

een super verblijf

Erik van Haaren, 20-8-2016

Elke keer als we vakantie boeken lezen we eerst de recensies over het te boeken appertement. Nou over Bella vista valt heel erg weinig slechts te ontdekken. Ik ben er 19 dagen geweest met mijn vrouw en 2 kinderen van 17 en 10 jaar oud.Het is er echt fantastisch. Het personeel is echt super vriendelijk en gastvrij, niets is er te veel voor ze. Het is lekker kleinschalig en rustig toeven.In Oud chersonissos kun je op het pleintje heerlijk eten en wil je de drukte in dan pak je de taxi naar nieuw chersonissos voor € 7,- sta je in het centrum. Het appartement ziet er keurig verzorgd uit en als je dan toch iets te klagen wil hebben, dan zou je kunnen zeggen dat de bedden iets aan de harde kant zijn en de wifi wat traag is, maar dat is op veel plaatsen zo. Kortom een aanrader voor iedereen die van rust houd. En zit je ergens mee, dan vraag je het gewoon aan Spiros of Dimitri en zij regelen hete voor je.
Gereisd familie in augustus 2016

een keer gaan is elk jaar terug willen komen

Pauline, 19-8-2016

er is niets negatiefs te vertellen, alles is meer dan prima, je bent er welkom en dat voel je. Wij gaan nu voor de 4e keer, hebben onze adresjes voor strand, lekkere koffie en lekker eten.
Gereisd met partner in juni 2016

Top accommodatie met zeezicht, zeer gastvrij!

Familie van Nispen, 15-8-2016

Spyros, Dimitri en hun medewerkers maken méér dan waar waar ze voor staan:"At Bella Vista, you can relax, refind yourself, get a positive vibe and you will have healthy and happy days. Where you will feel it's your home away from home!"

Enige minpuntje van Bella Vista is de kwaliteit van de matrassen.

Een auto huren is een must als je het eiland wilt verkennen.Je zit op wandelafstand van 3 kleine, mooie bergdorpjes.

Lekker gegeten bij restaurant "Mytrios" op het dorpsplein van Oud-Hersonissos.

Fijne plek

Hiemstra, 1-8-2016

Hele fijne uitvalbasis om te genieten van alles wat Kreta te bieden heeft. Prima appartement, hele fijne douche. Auto is wel handig. Het pleintje met diverse eettentjes is heel dichtbij. Met de piratenboot naar Koufonissi, maar dan niet via de touroperator, wij zijn zelf gegaan met de huurauto. Geweldige dag!
Gereisd familie in juli 2016

Fantastisch!

Petra, 6-7-2016

De beoordelingen klonken veelbelovend en wij kunnen nu wij er geweest zijn beamen dat het echt een Top verblijf was! Super lieve gastvrije mensen die er van alles aan deden om het je helemaal naar je zin te maken. Je hebt wel een scooter of auto nodig om bij het strand te komen want lopend ben je wel 30 minuten bezig en je hebt te maken met een hellende weg. Je zit hier rustig en als je de drukte op wil zoeken ben je zo bij Oud Chersonissos waar een aantal leuke restaurants zaten aan een plein en wil je nog meer drukte dan ben je in een half uur in Chersonissos zelf waar genoeg te doen is. Bussen die regelmatig naar leuke plekken gaan. Kortom, top vakantie en wij gaan zeker volgend jaar weer terug! Helaas konden wij dit nu nog niet boeken maar pas vanaf december dus nog even geduld hebben!
Gereisd familie in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bella Vista*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Vista in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bella Vista scoort een 9.16 uit 10 op basis van 183 reviews.