Appartement Assites / Perakis ***

4,5

Matig

4 reviews over Appartement Assites / Perakis in het Nederlands

Tim & Helen, 4-5-2005

Wij zijn 1,5 jaar geleden in oktober daar geweest. Met de veiligheid is het slecht gesteld. De ventialtie van de badkamer deed het niet meer in het ene appartement en daar waren gewoon de draadjes van doorgeknipt. Hadden ze dat bij ons ook maar gedaan. Wij hebben brand gehad, en er was in het nergens iets te vinden om het te blussen. Uiteindelijk vonden we een blusser ver over de datum. gelukkig waren we er zelf niet, maar wel alle spullen weg. En de beheerder was ineens niet zo aardig meer toen we neckerman erbij haalde. Als je douchte stond alles blank omdat het grodijn veel te kort was. De kleden enzo waren goor en vies. lekkere vakantie
    Gereisd anders in mei 2005

Tim & Helen, 4-5-2005

Wij zijn 1,5 jaar geleden in oktober daar geweest. Met de veiligheid is het slecht gesteld. De ventialtie van de badkamer deed het niet meer in het ene appartement en daar waren gewoon de draadjes van doorgeknipt. Hadden ze dat bij ons ook maar gedaan. Wij hebben brand gehad, en er was in het nergens iets te vinden om het te blussen. Uiteindelijk vonden we een blusser ver over de datum. gelukkig waren we er zelf niet, maar wel alle spullen weg. En de beheerder was ineens niet zo aardig meer toen we Touroperator erbij haalde. Als je douchte stond alles blank omdat het grodijn veel te kort was. De kleden enzo waren goor en vies. lekkere vakantie
      Gereisd anders in mei 2005

marielle, 11-4-2005

Hele eenvoudige appartementen met een lekker balkon. De ligging is perfect, je staat zo op t strand en in de kroeg! en starbeach is per taxi goed te bereiken. Heb hier echt n te gekke vakantie gehad! Aanrader!!
        Gereisd anders in april 2005

Mo, 3-8-2004

We zijn hier van 11-07-04 t/m 25-07-04 en we hebben een toptijd gehad. De receptioniste Poppy was een schat en hielp ons daar waar ze kon. Het beste van alles is dat er vrijwel geen toezicht is. De receptie is alleen in de middag een uur of twee open, daarna zag je niemand meer. Een minpuntje echter zijn de muggen. Als je op de begane grond zit ben je genaaid. Dan wordt je lekgestoken en geloof me het staat er dan zwart van de muggen. De bereikbaarheid is super. Binnen een paar minuten ben je op het strand op of op de boulevard.
          Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Assites / Perakis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Assites / Perakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Assites / Perakis scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.