Hotel Armava ***

7,7

15 reviews over Hotel Armava in het Nederlands

Prima voor een weekje

Simone, 19-1-2011

Mooi uitzicht op zee, goede service, heel slecht ontbijt.
Gereisd met partner in juli 2003

ontzettend aardig

fam mulder, 23-7-2010

wij zijn hier 8 dagen geweest en hebben het super naar ons zin gehad en onze dochters van 12 en 15 ook.het personeel is zo aardig en staan altijd voor je klaar.en het klopt de barman is super,vreselijk mee gelachen.eten is niks,maar zijn heerlijk uit eten geweest en dat kan je daar voor een leuke prijs.

een aanrader is.

fam mulder

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Super hotel met zeer goede service

sander koopman, 16-7-2010

Hotel Armava in Chersonisos is echt een goed hotel waar je met veel plezier je vakantie door kan brengen. De kamers zijn eenvoudig maar wel netjes met goede bedden en de airco die je voor ongeveer € 5 p/d kunt huren( als je vanaf dag 1 huurt dan maken ze een mooi prijsje) . Het ontbijt bestaat uit: brood, cake, muesli, yoghurt, gekookt ei, komkommer, tomaat, kaas/ham, worst, koffie, thee en sapje. Het avondeten was elke dag variërend. Het zwembad met de pool-bar was zeker gezellig en dit is zeker ook te danken aan de aardige barman"Manos" . Hij laat je gelijk merken dat je welkom bent en het welkomstdrankje is ook erg lekker. Voor de rest is hij een kunstenaar met "shotjes" De service van het hotel is ook erg goed en het personeel vriendelijk. Voor allerlei info kun je bij de balie terecht. We zijn ook nog naar Acqua plus geweest "een waterpark" echt een aanrader. Ook dit kun je bij de balie reserveren. Al met al een super-vakantie gehad.
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Armava bij:

Hotel Armava, voor herhaling vatbaar!!!

loes, 13-6-2010

Erg leuke lokatie, voorkant hotel aan gezellige drukke straat met veel restaurantjes en winkeltjes en aan de achterkant het zwembad en op 1 min lopen de zee met klein strandje. Zwembad erg mooi, kleine bar met super gezellige barman Manos!!

Kamer met balkon, eenvoudig maar wel met prima bedden. Ook de badkamer is eenvoudig en het douche-gedeelte klein. Ontbijt bestaat uit wit brood, yoghurt, muesli, kaas/worst, jam, tomaat/komkommer, gekookt ei, koffie, thee en limonade.

's-avonds niet in hotel gegeten maar in een van de vele restaurantjes aan de gezellige boulevard. Chersonissos is vanaf ca. half juni een stad voor jongeren maar in het voorseizoen erg leuk voor ouderen

Gereisd met partner in mei 2010

Supergezellig kleinschalig hotel met topservice

Ingrid & Joep, 28-8-2009

Obv beoordelingen op Zoover bewust dit hotel geboekt. Waar we al bang voor waren gebeurde ook: we werden door de reisorganisatie in een ander hotel geplaatst. Dit hotel had zogezegd een "halve ster" meer, maar dat was nergens aan te merken. Op de eerste dag zijn we al naar Hotel Armava gegaan en Catharina, de eigenaar, heeft er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat we alsnog na twee dagen in Armava terecht konden; onze beste beslissing deze vakantie. Ontzettend aardige mensen, superservice, een geweldige barman, Manos, die er vanaf dag 1 voor zorgt dat je het helemaal naar je zin hebt. Ga dan ook niet af op mensen die dit hotel "kut" noemen vanwege een slangetje dat uit de grond steekt. Die willen weinig geld uitgeven maar klagen wel over dit soort futiliteiten. Tja.. Natuurlijk zijn de kamers & ontbijt niet bijzonder, maar dat kun je min of meer wel verwachten gezien de prijzen. Kortom: ga lekker aan de boulevard eten en boek dit supergezellige hotel met mooi zwembad & top-poolbar!

Zeer Simpel maar toch gezellig

Nicky, 23-8-2009

Het hotel is erg simpel.

Misschien dat wij een beetje te verwend zijn maar het eten was echt super slecht, hadden halfpension maar dat is echt een afrader, wij hebben namelijk vaak ergens anders gegeten.

Het ontbijt is iedere dag hetzelfde en zeer weinig keus.

JE kunt voor weinig geld in vele andere leuke tentjes goed eten.

Het zwembad is goed genoeg, de barman is erg leuk en gezellig!!

Het receptie personeel is ook aardig en regelen meteen dingen die niet goed zijn.

Op de site van skytours staat dat je airco hebt, die hangt er ook maar je moet daar nog wel 5euro perdag voor de airco betalen!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

Gemiddeld hotel, niet meer, niet minder

Elise, 22-8-2009

Het hotel was netjes en schoon, douche is wel klein met douche gordijn. Kamer had verder weinig luxe en zag al wat ouder, wel schoon en prima bed. Airco was niet nodig, kamer was aardig koel te houden. De schoonmaakster kwam om de dag en wel voor ons een beetje te vroeg (kwart voor 10). De service door de eigenaar en eigenaresse was prima, bij ons was de douchekop stuk, en binnen een kwartier kwam er al iemand kijken en het repareren.

De ligging is prima, het is een kwartier lopen naar de barretjes, maar op de weg daarheen is er ook voldoende leuke eet en drink gelegenheden. Het Cooldown cafe was onze favoriet. Het strand is tegenover het hotel, dichtbij dus, het is een vrij smal strand wel een grindstrand, maar iets verderop is er ook een zandstrand.

Starbeach is ook dichtbij, maar daar vonden wij niet veel aan.

Voor de mensen die hierheen gaan, veel plezier!

KUT, KUTTER, KUTST!

Sherylle, 18-8-2009

Lastminute geboekt, duur zelfs nog en dan krijg je dit.

Meeste personeel is niet vriendelijk, alleen Manuel die de hele dag bij t zwembad staat. Hotelkamers zijn lelijk en niet afgewerkt!! Enige leuke was dat we uitzicht op zee hadden. Er wordt gezegd centrale ligging, maar wij vonden het te ver van het uitgaansleven af. Starbeach opzich best dichtbij, maar starbeach vond ik persoonlijk niks. En wat krijg je van de reisbegeleiding te horen: Ja, dat is hier in Chersonissos bij 3* hotels.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Lekker genieten daar

Jordi Lieuwen, 18-8-2009

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Je moet er alleen eten. kan alleen maar praten over het ontbijt maar hoorde dat het diner ook niet heel denderend was maar ja lekker uit eten gaan, is ook veel gezelliger en zat keuze rondom het hotel.

de ligging van het echte uitgaans gebied is wel ff lopen maar een taxi is ook erg goedkoop en zeker met een groep makkelijk te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Prima prijs/kwaliteit verhouding

marjon, 29-7-2009

Hotel Armava is een rustig hotel, de kamers zijn netjes, de airco werkt, de balkons zijn ruim (aan de achterkant uitzicht op ze en zwembad, de voorzijde lig aan de drukke, maar gezellige hoofdstraat. Als je de balkondeuren sluit hoor je niet veel straatlawaai. Zwembad met poolbar is gezellig, de zee is ongeveer 100 mrt verderop.

Eten is wat minder, ik zou een halfpension niet aanraden. Dit is echter het enige minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Armava bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armava in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armava scoort een 7.67 uit 10 op basis van 15 reviews.