Beoordelingen Hotel Aquis Silva Beach****

Aquis Silva Beach****
338 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aquis Silva Beach****
193 El. Venizelou Street, GR-700 14, Chersonissos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquis Silva Beach**** in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquis Silva Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aquis Silva Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 338 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquis Silva Beach**** in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquis Silva Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aquis Silva Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 148 vakantiefoto's van Hotel Aquis Silva Beach**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Aquis Silva Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kreta. Vergelijk Hotel Aquis Silva Beach**** met andere accommodaties in Chersonissos.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,6
7,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Matige recenties niets van waar, top vakantie!"vertalen
Familie van der Hul...
3,0
9,0

04-10-2014 Vannacht terug gekomen van een heerlijke vakantie in Silva Beach.
Het was echt een super hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer met douche. Het was een mooie kamer de douche was wat krap maar verder alles top. Lekkere bedden. Al dat geklaag over het eten is nergens voor nodig!! Het is super lekker eten altijd gevarieerd vis, vlees, aardappels, rijst, pasta, groenten. Heerlijke warm en veel keuze aan salades.Het personeel overal is erg vriendelijke en behulpzaam. Verder is het gewoon een super gemoedelijk park waar je heerlijk tot rust komt. Bij vertrek na 12:00 uur kun je gewoon je bandje om houden en nog eten. Ook kun je de kamer bijboeken tot 18:00 uur. Hier betaal je 35.00 euro voor. Dit dien je wel op tijd door te geven aan de receptie. Een dag voor vertrek hoor je of je de kamer kunt houden.

Wij hebben 10 super dagen gehad. Kortom het valt allemaal wel mee...

Met oudere kinderen, Mei 2014
"Geen vier sterren waard"vertalen
linvis56
4,0
9,0

05-06-2014 Dit hotel kan verbeteringen gebruiken. De grote min punten zijn de Dranken(kwaliteit) en ook de warmte of koude van de maaltijden. Met de show cooking kan men lachen of wenen(Pasta)iedere dag en niet warm.De smaak van het eten is wel goed. Vers fruit beperkt zich tot watermeloen.
Het animatieteam(3) is meer aan het rondwandelen dan dat ze de klanten welkom heten, een goede morgen kreeg men alleen van het meisje.
De handdoeken kan men omruilen op(dinsd-zaterd) tussen bepaalde uren niet handig.
Pluspunten zijn de zwembaden steeds zeer proper!! en een makkelijk trapje om in te stappen.Men heeft ruime keuze om te liggen ook aan het
strand. De ligging aan winkels is aangenaam.
Receptie is ok en vriendelijk.
Dit hotel heeft trappen en schuine stukken.
Dit hotel heeft veel klanten uit oost-europa ook bij het personeel.
Aan de bar dimt men het licht om 23u zo weet men dat de dranken nu betalend zijn.
De muziek bandjes zijn dagelijks het zelfde zowel aan het zwembad als in het restaurant.

Met partner, Aug. 2013
"Fantastische plek"vertalen
R.E.L Staal
8,0

10-08-2013 De algemene indruk is goed. Leuk opgezet met die griekse straatjes. Entertaiment was neit echt geweldig. Elke dag aqua gym en elke dag exact het zelfde programma. Zwak punt was dat er op de site stond dat bij het diner voor mannen verplicht was om een lange broek te dragen. Heb dit de eerst avond keurig gedaan. En zag tot mijn stomme verbazing dat er heel veel in een een driekwart broek en teen slapers liepen. Dus de vorige dag dit ook gedaan en gewoon elke dag zo kunnen dineren.

Wat ook een slecht is, dat je de laatste dag om 12 uur moet uitchecken en dan eindigt ook gelijk je all in faciliteit. Dit omdat je keycard tevens je bewijs van all in is. Eigenlijk de vervanger van het polsbandje. En als je dan de pech hebt dat je 's-avonds pas vertrekt. Dan moet je dus vanaf 12 uur ergens buiten de duer gaan eten en drinken gewoon betalen. Terwijl je wel voor deze dag betaald.

Met partner, Juli 2013
"Prima!"vertalen
Ewelina
7,0

13-08-2013 Wij hebben een last minuut geboekt met totaal 400 euro korting op de standaard prijs. Voor deze prijs vond ik het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Als ik de standaard prijs had moeten betalen, dan zou ik
er toch wat meer luxe van verwacht hebben.

Om anderen de keuze wat makkelijker te maken een opsomming van de plus en minpunten.

Plus punten:
mooi hotel, leuk opgezet, super locatie, twee zwembaden, 3 bars, ontbijt, lunch, cocktails, eten genoeg keuze, geen kinderen, alleen volwassenen, relaxte sfeer, animatie s’avonds, vriendelijk personeel

Min punten:
schoonmaken van de kamers oppervlakkig, na het uitchecken geen all in. Het is wel mogelijk om all in aan te schaffen voor 15 euro p.p. t/m 18.00 uur of 25 euro p.p. t/m 23.00 uur. De late check out is mogelijk tegen een bijbetaling van 45 euro (tot 18.00 uur)., all in tot 23.00 uur, vlees tijdens het diner vaak te koud, ligbedden bij het zwembad- je moet er wel vroeg bij zijn, animatie overdag, fitness ruimte- 3 toestellen

Met partner, Aug. 2012
"Nooit meer"vertalen
de Rijk
1,0
8,0

10-09-2012 Hotel is prima, maar geen 4 sterren waard. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer, zo armoedig heb ik het nog nooit gezien in Griekenland, terwijl ik daar toch heel wat jaren kom. Onze kleren moesten wij in een donker hok hangen met 4 kledinghangertjes en daar was ook de kluis. Er was hier geen verlichting, je moest alles op de tast doen, dus ook de code van de kluis in het donker intypen. Dus als je boekt, vraag dan om een gerenoveerde kamer. De vriendelijkheid van het personeel vergoedde de slechte kamer. Alleen de receptie is heel ongastvrij. Als je uitcheckt, kan er geen lachje van af en er wordt ook niet gevraagd of je het leuk hebt gehad, wat wel zo netjes is.

"Nooit meer"vertalen
Ivonne Cramer
1,0

18-09-2012 Wij zijn hier in 2009 ook geweest. Nieuwe eigenaar maar het is er niet beter
op geworden. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer met schimmel aan de muren in de badkamer, doorgezakte bedden, viezigheid op de vloer enz. All in stopt bij het uitchecken om 12.00. Wil je nog gebruik maken van het all in dan moet je ca. 20 euro pp bijbetalen tot 18.00 uur. Pasjes systeem voor de drankjes en eten is erg irritant. Personeel bij de receptie niet zo vriendelijk. In dit hotel zijn ze met verkeerde bezuinigingen bezig. Jammer het was zo'n leuk hotel. De gerenoveerde kamers zijn wel erg mooi geworden en de ligging is perfect. Veel grieks personeel ontslagen nu allemaal jongeren uit oostbloklanden. Dit is ook te merken aan de gasten. Nee voor ons geen aquis silva beach meer.

"Super!"vertalen
Brenda
9,0

07-10-2012 Super hotel, goede ligging, heerlijke boxsprings in de kamer en een lcd tv.. Bij de bar zijn a merk drankjes te verkrijgen, gewoon bij all in! Het enige nadeel is het pasjessysteem, zonder pasje geen stroom en bij eten en drinken worden pasjes gecontroleerd als ze je nog niet kennen.. Het is net of je een dorp binnen loopt en tegelijkertijd zit je aan de hoofdstraat en aan de andere kant meteen boulevard!

Met partner, Juli 2012
"Niet meer wat het geweest is"vertalen
R.Klasen
8,0

07-08-2012 Het hotel is overgenomen door een nieuwe eigenaar. Dit heeft als voordeel gehad dat als netjes gerenoveerd is het nadeel is dat er op de service veel bezuinigt is. Zo zijn er voor bepaalde dingen waar je ondermeer extra voor moet betalen neem bv de Griekse avond kost je 10 pp meer het is niet om het geld maar meer wat je gewent was en zo zijn er meerde dingen. Ben bang dat ik niet meer terug ga want vind het nu best veel geld voor wat je krijgt.

Met vrienden, Okt. 2011
"Dit nooit meer!"vertalen
Mevr.A. den Boer
5,0

18-10-2011 net terug uit dit hotel, wat een vier sterren moet zijn, nee dus! Personeel was het kennelijk zat(einde seizoen),vieze borden op de tafels waar je wilde gaan zitten.Kamer niet schoon en moest regelmatig om handdoeken vragen.We werden om 19.00 opgehaald voor vertrek en stipt 12.00 van onze kamer.AI was afgelopen,dus alles zelf betalen.Dacht dat je gast was tot je het hotel verliet.Nee, geen beste beurt.Geen Hotel Aquis Silva Beach meer!!! Mevr.den Boer

Met een groep, 2011
"Fantastiese plek"vertalen
Roger
5,0

04-10-2011 het hotel was goed gelegen ook was je dicht bij de winkels en apotekers. een ding bij de jeep safari had ik me gekwetst en ze hadden er nieets aan gedaan.
maar ik zou nog eens terug willen komen alleen voor de sfeer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?