Appartement Aqua Maris

Appartement Aqua Maris
Aqua Maris
7,6

11 reviews over Appartement Aqua Maris in het Nederlands

Nette prijs en een héél goede ligging

Rick, 19-8-2008

Standaard appartement, met zo ca. 10 kamers. De receptie bevind zich bij Niki's (hotel 100 meter verderop), dus je kunt helemaal los gaan in het appartement en iedereen meenemen (wat verder in geen 1 appartement wegens strenge beveiliging). De ligging is echt TOP, precies tussen Starbeach en het centrum, beide ca. 10 minuten lopen. De inrichting stelt niet veel voor, maar je komt er toch alleen om te slapen.

Tips: Ga iedere dag naar Starbeach, echt geweldig, iedere dag vette muziek, alleen maar jongeren, om 5 uur schuimkanonnen en 's avonds vette feesten. Ga 's avonds uit naar Bio Bio en Matrix, echt té rlxte tenten. Ga eten bij Niki's (100 meter van het appartement, goed eten en goedkoop, super personeel en heel mooi uitzicht over de zee). Voorderest veel plezier en geniet ervan, dit is het DE place 2 be voor jongeren en Chersonissos is VERREWEG het beste vergeleken met Lloret, Salou.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Michael, 2-7-2008

Weinig aan te merken op het appartement, gewoon goed verzorgd allemaal. Er wordt 2 keer per week schoongemaakt. Enige minpunten zijn een kakkerlak in de badkamer, en dat er maar 1 fatsoenlijke pit om op te koken (zelf koken kan je dus beter laten, en lekker uit eten gaan). Kwaliteit van het eten is overal eigenlijk best wel goed in Chersonisos.

Een ander probleem is wel dat het er barst van de muggen. Zodra het donker begint te worden begint de ellende. Ik had op het eind van de week zelfs muggebulten op m'n muggebulten. Dit houdt je ook aardig uit de slaap. Dus aan te raden is de boel dicht te houden, en de airco aan te gooien.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Jorick, 14-1-2008

Ik vond het een geweldig appartement. Perfecte ligging, 10 meter van de zee af en precies tussen starbeach en het centrum in.

Er was alleen een bed kapot de eerste dag dus toen moest iemand op het balkon slapen :P.

Je kunt helemaal je gang gaan verder want de receptie is bij hotel niki, 200 meter verderop.

Daar hebben we overigens ELKE dag een paar gratis drankjes gehad! Heel relax personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2008

M & M, 2-8-2006

Dit jaar toch weer terug gegaan naar Kreta! Ook dit jaar was alles weer prima hoor elkaar. De eigenaar herkende ons nog van vorig jaar, dat was wel grappig! Het personeel bij hotel Niki is erg vriendelijk en biedt je altijd een drankje aan als je even moet wachten op de eigenaar.

Wel een echt jongerencomplex. 8 Appartementen, waar in de tijd dat wij er verbleven, elke nacht wel wat gezelligs was! Heel wat nachtelijke bezoekjes gehad, maar dit vonden wij totaal geen probleem!

Al met al zeer te spreken over dit appartement met ideale ligging! Voor luxe hoef je er niet heen te gaan, maar alles is prima voor elkaar!

Gereisd anders in augustus 2006

ilona, 18-7-2006

prima appartement, je hebt er wat je nodig hebt! en dat is meer dan genoeg! de ligging is echt perfect! geen taxi nodig om naar uitgaanscentrum of starbeach te gaan
    Gereisd met vrienden in juli 2006

M&T, 5-1-2006

Kreta,Chersonissos,echt helemaal top.Wij waren helaas iets minder te spreken over Aqua Maris.Bij aankomst kregen we een 1 kamerapp. ipv een 2 kamerapp.De creepy eigenaar deed hier niks aan,want hij sprak amper engels en begreep ons dus niet???.De schoonmaaksters waren alles behalve vriendelijk.Erg vervelende vrouwtjes,die na 1 keer kloppen al binnen kwamen stampen.De ligging van Aqua Maris is overigens wel super.Lekker rustig,net buiten het drukke uitgaansleven.Heerlijk uitzicht over de zee.Maarre die lui van Hotel Niki vonden wij echt super opdringerig.Elke dag stond die gast weer irritant te zijn en te roepen dat we bij hem moesten komen eten.Dat vonden wij een beetje jammer.Maar dat heeft onze vakantie zeker niet verpest.We hebben een geweldige vakantie gehad en we willen zeker nog eens terug.Aanrader:CAMEO, met de gekke barman Manos!!Have fun!
      Gereisd anders in januari 2006

Marlies en Marjolein, 30-12-2005

Prima appartement! Na een overboeking zijn er in Aqua Maris terecht gekomen. Een prima appartement, met een ruime aparte slaapkamer. Badkamer is klein, en douche lekt een beetje, maar appartement (incl. badkamer) werd om de dag schoongemaakt! De slaapkamer ligt aan de achterzijde van het appartement en blijft daarom altijd lekker koel! Tijdens de vakantie zijn er wel wat mensen blijven slapen bij ons, en dat kon prima, binnen 'no-time' waren er in het appartement 2 2-persoons bedden!

We denken er heel hard aan om komend jaar weer naar aqua maris te gaan! Als we naar Kreta gaan, dan gaan we zeker proberen om weer een plaatsje te bemachtigen in Aqua Maris!

Gereisd anders in december 2005

joyce, 21-8-2005

Aqua Maris is een prima appartement.

Het wordt ongeveer om de 2 dagen schoon gemaakt i.p.v de 2 x p/w die vermeld staat.

Het personeel van hotel Niki is heel vriendelijk je krijgt altijd wel een cocktailtje aangeboden.

De ligging is perfect ongeveer 15 min. voordat je echt midden in het centrum bent maar na 5 min. loop je al langs alle restaurantjes.

star beach is ook ongeveer een 15/20 min lopen goed te doen.

Gereisd anders in augustus 2005

M.., 26-7-2005

echt te leuk appartement..!

gwoon lkkr simpel, meer heb je niet nodig!

ligt lkkr op de helft van uitgaan centrum, en starbeach.. beide 15 min lopen ong..

het personeel van hotel nikki is echt aardig, elke dag als j r voorbij loopt om naar uitgaan te gaan, en j komt langs, krijg je altijd wel gratis drankjes!! ze blijven schenken! zooo leuk! wij waren er vorig jaar precies toen het EK bezig was. en griekenland dus won dus prima sfeertje!!

zeker aanrader!

Gereisd anders in juli 2005

Timo, 27-4-2005

Vorig jaar 15 dagen, dit jaar gewoon weer!! Simpel maar netjes appartement, wordt vaak schoongemaakt.

Het personeel (app. zijn onderdeel van Hotel Niki) is erg vriendelijk, we hebben er bijna iedere avond gegeten.

De ligging is wat mij betreft ideaal. Net buiten het centrum op een paar minuten loopafstand. Wel aan de goede kant(richting starbeach +/- 20 min. lopen) en alle appartementen hebben uitzicht over zee welke aan de andere kant van de straat ligt.

In één woord super!!

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aqua Maris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aqua Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aqua Maris scoort een 7.55 uit 10 op basis van 11 reviews.