7,3

3 reviews over Hotel Angelos Village in het Nederlands

Dennis en Linda, 18-1-2006

Wij hebben hier een paar nachten overnacht tijdens onze excursie week. Wij vonden het verblijf hier erg gezellig, vooral aan de bar bij het zwembad hebben we gezellige avonden gehad met het leuke, gezellige personeel. Het zwembad is niet zo groot maar wel schoon en de ligbedden waren ook goed. Het lijkt een soort mini bungalow parkje, erg gezellig en leuk aangelegd.

Een nadeel: de bedden waren erg hard en je kon de 2 1 pers. bedden niet tegen elkaar aan schuiven. Verder kon je de harde muziek van de zwembad bar in je bed ook nog goed horen!

De kamer was verder prima en goed verzorgt. Het was er lekker donker, het had een goede airco en er was een koelkastje.

Het eten was er goed, maar niet echt bijzonder kwa variatie.

Het strand is een behoorlijk eindje lopen. Wel zit je redelijk dichtbij Star Beach en een grote supermarkt.

Verder hebben we er een leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in januari 2006

Kim, 9-6-2004

De kamers waren goed verzorgd, elke dag werden de kamers schoon gemaakt en er was een koelkast (erg handig). Jammer dat er geen airco op de kamers aanwezig was. Het eten in het hotel is me erg tegen gevallen, ontbijt was elke ochtend hetzelfde. Het avondeten was slecht, gewoon echt niet lekker!Je kunt beter lekker gaan uiteten, zo duur is het er niet. Het zwembad is niet zo heel groot, maar prima om even in af te koelen. Er zijn ook goede ligstoelen bij het zwembad. Hotel is rustig gelegen af en toe hoor je wel de muziek van het hotel dat ernaast ligt. Het is inderdaad erg jammer dat je elke avond die rot berg op moet lopen voordat je in het hotel bent!
Gereisd anders in juni 2004

Manon, 13-3-2004

Ligging niet zo goed, ver lopen naar strand en centrum. En je moet een kloteberg omhooglopen!!!Personeel vriendelijk, wij hadden HP, maar het avondeten was niet zo erg super. Kamers geen airco en het stikt van de muggen, wel netjes en schoon.
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angelos Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angelos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angelos Village scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.