Appartement Andromeda ***

7,2

20 reviews over Appartement Andromeda in het Nederlands

Niet bijzonder

Paul Hensen, 14-8-2009

Voor een jongerenvakantie voldoet die goed, met vrienden heen geweest en goed vermaakt. Alleen niet vanwege de accommodatie. De eigenaar geen enkele keer gezien, bij het inchecken lagen de sleutels voor ons klaar op de balie en daar hebben we ze ook weer achter gelaten, we lagen met z'n 4en in een appartement, waarbij 1 iemand 8 nachten op een doorgelegen veldbedje heeft moeten slapen. Het balkon was voor de helft bedekt met een ventilator en kon je met goed fatsoen ook niet rustig zitten...
Gereisd met vrienden in juli 2007

super chill! rustig, en alles op loopafstand!

robin, 24-7-2009

ik zat aan de kant met uitzicht op de zee! erg mooi! 10 minuten van de boulevard en 15 minuten van starbeach ongeveer! ideaal dus. kamer ziet er oke uit. niks te klagen. en je kan er alles flikken! eigenaar is er toch nooit gehe :P je kan er mensen mee naar toe nemen en muziek keihard aanlaten en weet ik het! erg relaxed allemaal. volgend jaar neem ik het zelfde!
Gereisd met vrienden in juli 2009

Perfect!

Mirjam, 7-9-2008

Dit jaar een super vakantie gehad in Andromeda! Het appartement was gewoon perfect!

Oké niet alles was nog heel, en het was primitief, maar het uitzicht, en de ligging, en de eigenaar/schoonmaakster waren top hoor!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Dit nooit meer!

Jacqueline, 4-9-2008

Het appartement is erg gebrekkig. Stoelen kapot, haast geen servies, balkondeur ging niet open, bedden waren verschrikkelijk. Ik zeg dit niet snel, maar van Tenerife en Gran Canaria ben ik anders gewend. Zwembad is zout, wel groot. Pas op voor de roosters naast het zwembad, heb zelf mijn teen opengehaald. Situaties zijn soms gevaarlijk vooral voor kinderen niet geschikt. Service is ook slecht, als je de eigenaar zoekt, dan kan je hem vinden bij de bakker. Het appartement zit wel erg dichtbij de boulevard en de barstreet. 20 min lopen naar Starbeach! 2 stappen en je bent op het kleine kiezelstrand.
    Gereisd met vrienden in augustus 2008

Vies, kapot en oud

Jacqueline, 4-9-2008

Het ontbreekt aan alles, haast geen servies, kapotte stoelen, kapotte balkondeur, slechte bedden. Je kan niet koken op het kookstel. Zwembad is zout, maar erg groot. Pas op voor de roosters naast het zwembad, heb er zelf mijn teen aan opengehaald. Erg gevaarlijk voor kinderen. Handdoeken werden pas na 6 dagen vervangen. Eigenaar is er haast niet, hij zit altijd bij de bakker om de hoek. Ligging is perfect. Starbeach op 15 min lopen en je zit in het centrum, maar je hebt geen lawaai 's nachts. Ik zou er zelf niet meer naar toe gaan.
    Gereisd met vrienden in september 2008

Beter dan we dachten

Renée Bonte, 6-7-2008

We hadden gelezen dat het slecht was, dat niets het deed enzv. Alles deed het, behalve het licht van het balkon en de airco deed het zo goed dat we moesten slapen in wintertruien en dat we nu verkouden zijn. Ook de ruimte was prima en de ligging super. 15 minuten van het centrum en 15 min van star beach en 10 seconden van een strand. Het voordeel hiervan is dat je 's avonds gewoon lekker rustig zonder lawaai kan slapen!!!
    Gereisd met vrienden in juli 2008

Carlo, 27-6-2008

Ik ben net terug van een weekje Kreta. Last minute geboekt en veel waar voor het geld gekregen! Zaten te twijfelen tussen Dimitros en Andromeda, zeker blij met onze keuze voor de laatste! App. was compleet leeg toen we aankwamen, geen gasten en geen eigenaar! Uiteindelijk kwam na bellen de eigenaar en kregen we met zn 2en een 4-persoonskamer! Supergroot met dubbel balkon en zeezicht! App. ligt aan een zijstraat van de hoofdstraat, midden tussen Star Beach en de boulevard (allebei ongeveer 10 min lopen). Eigenaar komt af en toe langs en 1x per 2 dagen komt de schoonmaakster, allemaal prima! Leuk hotel voor vooral jongeren die niet te ver willen zitten, zeker geen rotzooi hotel! Ruimte was voldoende, keuken en badkamer vrij klein en simpel maar voldoende! Zwembad van Arlen beach is om de hoek en supermarkt ook! Ik ga waarschijnlijk snel weer hierheen. Fijne vakantie toegewenst!
    Gereisd met vrienden in juni 2008

Tjeert, 25-4-2008

Wij zijn hier met 11 vrienden geweest in augustus 2007. Super appartement voor een jongeren vakantie. Als je hier voor je rust komt moet je niet in het hoogseizoen komen.

Het zijn erg ruime appartementen. Binnen ziet alles er ook prima uit. Verder niet echt luxe ofzo maar dat maakt voor ons niet uit. Het keukentje stelt weinig voor, maar je gaat op vakantie toch alleen maar uit eten. De balkons zijn echt super, vooral aan de zeekant zijn ze erg groot. Je ziet hier ook vanalles langs komen en hebt een mooi uitzicht op zee. De 3 kamers aan de zwembadkant hebben een minder groot balkon en geen mooi uitzicht.

De ligging is super. Je bent zo aan het begin van de barstreet. Starbeach is ongeveer 10 min lopen. Verder zit de supermarkt erg dichtbij.

De eigenaar zie je maar af en toe, dus je kan lawaai maken wat je wilt en hoeft je van niemand wat aan te trekken. Ideaal dus voor een jongeren vakantie.

Het zwembad is ook lekker. Helaas wel zout water maar zo vies is dat nou ook weer niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Katie, 6-4-2008

Wat kan ik er verder nog over zeggen, ja de keuken is wat klein, maar ik bedoel je eet toch heel makkelijk of je gaat lekker een hapje uit eten! Is allemaal mogenlijk. De ligging is echt top!! Onze vakantie voorige zomer was gewoon om niet meer te vergeten! Alles was prima in orde. Zeker goed voor de Jongeren. ( 16 t/m 25 jaar)

Dit jaar zit ik er weer met me vriendinnen!!:D

Byeee'z

Gereisd met vrienden in april 2008

merel ( 18 jaar), 19-1-2008

het is gewoon top. de ligging helemaal geweldig!
    Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Andromeda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Andromeda in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Andromeda scoort een 7.2 uit 10 op basis van 20 reviews.