Appartement Alexandra ***

Alexandra
6,4

36 reviews over Appartement Alexandra in het Nederlands

Nino Wullems, 25-10-2007

We zijn afgelopen zomer met 8 jongens op vakantie geweest in kreta en gelogeerd in dit appartementencomplex.

Toen we aankwamen rond 1 a 2 uur in de nacht was er direct iemand om ons in te checken.

Enkele dagen later kregen we formulieren met daarop alles wat je moest controleren, en kon je aangeven wat er al kapot was. Een geweldige vakantie mede dankzij de barman Matheous en zijn vrouwelijke collega.

Appartementen waren ruim, badkamer niet zo groot maar met warm water. Wanneer je met zijn 8én 2 apperementen deelt sneuvelt er natuurlijk wel eens wat, glazen hebben we zelf opnieuw gekocht en naar de rest werd niet gekeken. (gelukkig). Persoonlijk vind ik dit een prima appartement en die mening deel ik met alle 7 medevakantiegangers.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Edward, 22-10-2007

Wij hebben helemaal geen personeel gezien. Bij aankomst een kwartier moeten wachten voordat er iemand ons kon inchecken. De barman was er savonds die inderdaad heel vriendelijk en behulpzaam is. Geen schoon linnengoed gehad. En ook geen schoonmaak van douche en toilet. Wel warm water duurde wel even maar het was er. Het enige positieve is de ligging van het appartement ondanks dat het aan een druk straatje ligt.
Gereisd familie in oktober 2007

Marije, 19-8-2007

Goe appartement, simpel maar zo is dat bij de meeste appartementen in griekenland en moet je gewoon niet te veel verwachten.. prima ligging.. je zit zo op de boulevard.. starbeach is echter wel wat verder lopen, maar ook goed te doen.. je moet niet te lui zijn!! Barman was supergezellig.. zijn we ook nog mee wezen stappen, en na ons weekje wist hij frikadellen speciaal te maken! Dus een supervakantie was het!! geen last van eigenaren die zeuren over borg of kapotte dingen.. en als je vragen had staat de barman voor je klaar! zeker een aanrader als je niet te veel luxe hoeft te hebben!
Gereisd met vrienden in mei 2007

robert vd Berg, 13-8-2007

Het appartement op zich is goed, maar de eigenaren die al eerder zijn beschreven zijn de grootste leugenachtige aggressieve oplichters van heel Chersonissos.Wanneer er iets kapot is, wat wij niet eens hadden gesloopt moest er dik voor betaald worden.1100,- voor een watertank en een deur lijkt me te veel van het goede!!Gelukkig konden we het met 10 man delen.Maar als er wat kapot is,meld het dan.Deze eigenaren kwamen ons letterlijk uit ons bed slaan.Aangifte is daar onzinnigs,want het stond toevallig niet op de aanwezige camera's.Goede vakantie gehad,maar App Alexandra was 10x niks.Barman en Barvrouw waren wel relaxed!!De eigenaar Niko zou eigenlijk geen kamer meer mogen verhuren.Stel dan ook voor om dit Appartementencomplex uit alle gidsen te verwijderen
Gereisd met vrienden in augustus 2007

nico en ellie, 25-6-2007

Wij hebben een week hier ons kostelijk vermaakt app was prima erg groot.Zwembad wel klein maar dat weet je als je dit boekt wel zo trouwens bij het zwembad geen ligbedden.Barman was erg aardig en vriendelijk .Receptie werd niet bemand maar alles kan je aan de barman vragen geen probleem.Alles heel dichtbij goed om te lopen behalve starbeach.Tip aan de overkant zit app. happy days daar kun je gratis gebruik maken van zwembad en ligbedden je koop een keer een drankje en de baas is weer blij hele aardige griek .De app zijn wel iets gehorig. Maar zou er een ander jaar zo weer heen gaan .Wel airco voor 5 euro p.d.Spar is om de hoek van de straat voor je boodschappen.Lekkere broodjes e.d en ga een keer eten bij de boulevard bij il primo pizzeria maar ook lekker grieks eten.
    Gereisd anders in juni 2007

H.H., 13-5-2007

zijn net terug van weekje Kreta Appartementen waren groot en zuiver hebben een keer heel even koud water gehad wat in Griekenland wel meer voorkomt verder werdt er maar een keer per week de handoeken verschoond.

Het zwembad licht in de schaduw en er zijn geen lig stoelen wel tafeltjes met stoelen het water is zuiver en wordt elke dag gefiltert.

de bar is netjes en er is een nieuwe barman die er het beste van probeert te maken.

al met al voor deze prijs hebben wij een geweldige week gehad met veel mooi weer en vriendelijke grieken.

een tip als je gaat ga bij jiannis eten aan de boulevaar.

Gereisd anders in mei 2007

Simone & Bart, 30-12-2006

We kunnen er heel kort over zijn:

- Vaak koud water (en dat is echt geen pretje!)

- Personeel onvriendelijk

- Kamers matig

- Borg terugbetalen (waarom weten we nog steeds niet)

- Ligging is niet eens slecht, alleen ver van starbeach

- Verder nauwelijks faciliteiten (zwembad van niks, klein barretje, speeltoestel)

Gereisd anders in december 2006

Jodie, 28-11-2006

Ik ben totaal niet te spreken over dit appartement. Bij aankomst is het personeel al niet vriendelijk en dat blijft gedurende de vakantie zo (bij ons tenminste). Positief is alleen de ligging, dicht bij het centrum maar daarentegen wel ver van starbeach. Service vind ik echt slecht te noemen. Eigenaren kunnen slecht Engels en doen vreemd. De mening van onze groep is dat het echt geen aanrader is.

Nina, 11-11-2006

Ook ik ben niet te spreken over dit appartement. Het personeel is zwak en de kamers zijn niet al te best. Oke, de prijs is niet heel hoog maar je krijgt er zeer weinig voor terug. Het personeel lijkt niet eens blij te zijn dat je er bent. Ik ga zeker nog een keer terug naar Kreta, maar appartement Alexandra zal het zeker niet worden. Borg gedeeltelijk niet teruggekregen voor iets dat bij binnenkomst al kapot was. Vreemd! Voor dit appartement dus een zeer matige beoordeling!

Anne, 4-11-2006

Ben het volledig eens met onderstaande beoordeling. Ligging is oke maar dan heb je het al snel gehad. Afgelopen zomer in dit appartement verbleven en veel gezeur gehad. Personeel is niet aardig, soms geen of koud water, borg krijg je zelden terug etc. etc. Zoveel klachten gehoord op Kreta over dit appartement dus ik zet mijn vraagtekens of de klachten ooit worden behandeld door de reisorganisaties? Vooral groepen jongens zijn vaak de klos. Mijn eerlijke mening is Chersonissos is leuk maar zoek een ander appartement.
              Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandra in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alexandra scoort een 6.36 uit 10 op basis van 36 reviews.