Hotel Albatros ****

Hotel Albatros
Albatros
7,8

190 reviews over Hotel Albatros in het Nederlands

Goed hotel! Een aanrader!

Kirsten, 29-7-2017

We hadden een familiekamer in het oude gedeelte. Dit is wel een verschil met de nieuwe kamers in een ander gedeelte van het hotel. Maar ondanks dat , toch wel ok. Propere, goed onderhouden kamers. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker eten. Meer dan keuze genoeg aan het buffet. Ook aan de poolbar lekkere snacks tegen goeie prijs. Zeer goede ligging vlakbij centrum en zee. Kortom, ik ben tevreden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Elena Reservations, Manager, 30-7-2017

Beste Kirsten,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen over uw recente bezoek aan ons hotel. Ik ben heel blij om te horen dat u een onvergetelijk verblijf bij ons had.

We hopen u graag snel weer te mogen verwelkomen.

Geen 4 sterren waard

Kiana, 26-6-2017

Goede ligging. Het hotel komt helemaal niet overeen met de foto's dat je ziet!(oud en lelijk hotel)
Gereisd met vrienden in mei 2017
Elena Reservations, Manager, 3-7-2017
Thank you for taking the time to review your stay at the Albatros Spa Resort Hotel. We appreciate our guests feedback as it allows us to improve our hotel and its services but please allow us to specify that hotel description and several photos are available both in the official web page as well as photos published from fellow travellers in review sites and instagram. However we are pleased to read that you appreciated especially the location of our hotel and the cleaning and service of our staff and we would be delighted if you offer us a second chance to welcome you again in the future.

Waar voor je geld

Peet, 19-6-2017

Wij hadden de superior kamer die vrij nieuw is, superkompleet is i gericht. O.a met airco , koelkast en 24/7 stroom. Ook als je er niet bent.

Personeel zeer gastvrij en erg vriendelijk.

Het ontbijt is uitgebreid en bied voor iedereen keus.

Het diner is, als je bijv met Turkije vergelijkt minder uitgebreid maar wel voldoende afwisseling en zeker NIET koud zoals sommigen hier beweren.

Zoek eerst een tafeltje en ga dan halen. Scheelt ook met afkoelen. Prijzen van drankjes zijn redelijk. Er zijn aanbiedingen tussen 11.00 en 15.00. O.a. bier 0.5 L voor € 3.30. De eetkaart van de toolbar bied tussen de middag veel keus voor redelijk.lage prijzen.

Voor wie het wil. Veel mensen slepen hun eigen drankjes mee naar het zwembad en balkon.

Ligging is perfect, op erg korte afstand bij de boulevard .

Oftewel bij restaurants, terrassen,winkels en zelfs paaldans clubs, mocht u het nog niet warm genoeg hebben. Voor liefhebbers van Hollandse fastfood is er Friet van Piet. Vlakbij hotel 2 pinajtomaten

Gereisd met partner in januari 2017
Elena Reservations, Manager, 22-6-2017

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw bericht op zoover!

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad! Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel, ontbijt en locatie. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albatros bij:

Aan te raden hotel met uitzondering van eten

Johnny, 14-5-2017

Mooie superiorkamer maar eten is betreurenswaardig
Gereisd met partner in mei 2017
Elena Reservations, Manager, 15-5-2017

Dear Johnny,

thank you for your review! We are pleased that you enjoyed your stay in our spacious and modern superior rooms. With regards to your comments about the food, we are sorry that you didn't find the meals to your liking. Usually we are praised for our restaurant's buffet, however we appreciate your feedback as it allows us to improve our hotel. We pay extra attention to the meals which are prepared with cretan organic extra virgin olive oil and we provide information on the preparation during the greek cooking lesson. We would be delighted if you decided to offer us a second chance, welcoming you again in the future.

Perfect hotel.

Jean Franken, 27-2-2017

wij hadden kamer in oude gedeelte,alles netjes.Bediening zeer vriendelijk.Eten was zeer goed verzorgd en elke dag gevarieerd.Ligging kort bij promenade.Kortom alles naar wens gehad.Zeker aan te bevelen.
Gereisd met partner in augustus 2016
Elena Reservations, Manager, 2-3-2017

Dank u voor de genomen tijd om deze fantastische review op zoover te plaatsen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer als onze gasten mogen begroeten.

Heel goed

Marleen, 18-10-2016

Wij waren er van 13 tot 20 september 2016.

Hadden een superieure kamer in het vernieuwde gedeelte.Heel mooie kamers,verzorgd.

Ontbijt,lunch en diner waren lekker en gevarieerd.

Supervriendelijke mensen.Er is geen minibar in de kamer,wel een frigo die je zelf naar believen kan vullen met dranken.Het hotel zelf heeft een kleine superette waar ja alles kan kopen.Animatie is miniem maar dat is geen noodzaak.

Heel goede ligging,vlak bij de promenade,bars,restaurantjes en winkeltjes.Ook een aanrader om een auto te huren om het eiland te verkennen.

Wij waren heel tevreden in dit familiehotel.Wij komen zeker terug.Een aanrader.

Elena Reservations, Manager, 21-10-2016
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op zoover. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Albatros Hotel Hersonissos

Erg teleurstellend! Absoluut géén vijf sterren!!

Fam. de Boer, 18-10-2016

Onze verwachting van het hotel was hoog, aangezien de vijf sterren en de lovende recensies. Echter was het een teleurstelling. Absoluut géén vijf sterren waard! (of het komt doordat het ‘bijna’ einde seizoen was, weet ik niet, maar als dat zo is, zou dat niet mogen!)

Wij hadden halfpension geboekt, waarvan wij onze laatste 3 dagen buiten de deur hebben gegeten en zelfs niet meer hebben ontbeten in het hotel. Geen variatie van het eten, het voedsel was koud en het bestek, borden, mokken waren vies. Onhygiënisch!

De obers / bedienend personeel liepen er niet verzorgd bij, terwijl er in het promotiefilmpje op YouTube meer te zien is dan het in werkelijkheid was, zoals bedienend personeel in netjes overhemd, handschoenen worden door chef-koks gedragen, net gedekte tafels en geen placemats en zo kan ik nog wel een aantal punten opnoemen. Dit alles hebben wij niet gezien! Dag vier van onze vakantie hebben we pas heerlijk Grieks gegeten buiten de deur bij heerlijke restaurantjes aan de boulevard om de hoek van het hotel. De ligging van het hotel was overigens wel perfect. Dichtbij de zee en dichtbij zijnde restaurantjes en souvenirs winkeltjes. Verder is het een heel gehorig hotel. Wij hadden een kamer vlak boven de keuken, waardoor je in de ochtend al vroeg wakker wordt door het gerammel van de borden en bestek vanuit de keuken, maar ook de schoonmakers (waar zij tenslotte niks aan kunnen doen) maar bedden worden door de schoonmakers al vroeg opgemaakt en verschoven wat je behoorlijk hoort in je eigen kamer. Ook de stoelen en de grote schuifdeurkasten! Niet normaal zo je dit in je eigen kamer hoort. (slapen met oordoppen is een must!) In de ruimte (hal) naar je hotelkamer klinkt alles heel erg echo, zodra iemand een deur dichtdoet zit je rechtop in bed. Zelfs bovenburen die stampend door de kamer lopen. De bedden en het kussen zijn net een plank! Keihard, waardoor je al gauw last van je rug en spieren krijgt.

Wij hadden ondanks de superieur kamer er meer van verwacht. De badkamer was enorm benauwd zodra je gedoucht had. Geen tot weinig ventilatie! De plastic antislipmat in de badkuip was ook niet fris.

Ondanks deze teleurstellende ervaring, hadden we gelukkig wel mooi zonnig weer en hebben we ons toch nog prima vermaakt. Maar voor ons nooit meer hotel Albatros en zullen dit hotel ook niet aanbevelen. Zo zijn er wel andere vijf sterren hotels te vinden!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016
Elena Reservations, Manager, 20-10-2016

Dear family De Boer,

thank you for your review. We are sorry to learn that you didn’t enjoy your stay with us. Our reception is always ready to help you and to satisfy your needs, so next time do not hesitate to share your remark with our team while in hotel. We appreciate your feedback as it allows us to improve our hotel and its services and we would be delighted, if you decided to offer us a second chance, to welcome you again in the future.

Prima hotel alleen eten te koud

Tony, 8-10-2016

Wij zijn midden september geweest ,We hadden een kamer in het oude gedeelte deze was best oke, Alleen was het eten ook in het nazeizoen koud!!!!!
Elena Reservations, Manager, 11-10-2016
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf en review posting. Met plezier hebben wij gelezen dat uw kamer naar wens was. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Albatros Spa Resort Hotel, om te laten zien dat wij hebben geleerd van uw feedback!

Perfect

Chantal Van Hoeck, 27-9-2016

Prima hotel met een goede service, heel vriendelijk personeel, prima eten, kamers oude gedeelte was goed voor die prijs. Wij komen hier alvast terug, mensen die hier niet tevreden zijn, zullen dat nergens zijn ook en kunnen beter een hotel met 6 sterren nemen :-)
Elena Reservations, Manager, 30-9-2016

slecht hotel

petra.jantje@hotmail.com, 31-8-2016

Het zou een mooi hotel zijn als je in het nieuwe gedeelde zit. Als je in oude gedeelde word gedropt waar je niet voor betaald hebt is het super klein. Mini balkon en kamer amper plaats om te lopen. Net een jongerenkamer wat er niet uitziet. Ook word je niet gewaardeerd als je aangeeft wat er niet mankeert en vraagt of ze het willen oplossen.. doen ze net alsof ze mensen bellen om te maken en moet je sleutel inleveren. Elke keer hetzelfde probleem en doen ze er niks aan terwijl ze zeggen het opgelost te hebben. Ook het eten is bagger waarmee je elke dag buikpijn krijgt van het eten.
Gereisd met partner in augustus 2016
Elena Reservations, Manager, 2-9-2016

Dearest Petra, thank you for taking the time to share your feedback on zoover, we appreciate your comment as it helps us to improve our services to better meet our guests expectations.

Please be kindly informed that you can find further informations on our hotel's room types with photos and description on our web presentation albatros.gr

We are sorry that we did not met your expectations during your stay with us… Please allow us to clarify that all our staff members - whether it is at the reception, shops, restaurant with our Maitre d'hotel and Chef - are always willing to respond to our guests requests and are usually praised for their effords. We hope we will have a second chance to accommodate you again in the near future to amase you with our services!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albatros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albatros scoort een 7.82 uit 10 op basis van 194 reviews.