Appartement Adams ***

Adams
7,6

26 tips over Adams

Larissa, 7-6-2015
Kamer 302 is zeker een aanrader! Je zit op de 2e verdieping en hebt perfect uitzicht op starbeach, de zee en het stadje chersonissos zelf. Heraklion is een tip voor een leuk uitje. Je kan er goed shoppen en heerlijk eten. Zeker het restaurant Minos is een aanrader. Niet heel toeristisch.
Dana, 18-4-2015

-Tochtje met het treintje! Zie je luxere delen/stranden van het eiland, je mag in en uitstappen met kaart voor €10.

-Zeeaquarium vlakbij. 1x betalen hele week gebruiken. Niet voor mensen die bang zijn voor slangen en dergelijke.

-JE MOET!!! de heuvel op naar andere dorpjes. Fantastisch! Romantisch! Eten op daken met uitzicht op zee, heerlijk knus.

-Trip naar de grote markt is leuk, stad met veel winkels.

-Waterpark leuk voor kinderen (via corendon trip)

-klein restaurant beneden aan de weg; TOP

Anne, 4-10-2014
Ga eens eten bij restaurant Galini in koutouloufari of bij restaurant Palmera beach in cherso zelf.

Cindy, 25-7-2014
Scooter huren om de buurt te verkennen, prachtig eiland! Huur de scooter wel via de reisorganisatie.
Edwin en Yvonne, 27-6-2014
Ontelbare restaurants..gezellige plaatstjes en excursies..boottochtjes etc en natuurlijk niet te vergeten de BBQ bij Adams appartement met de Sirtaki dans. Gezelligheid maak je met z,n allen.
Marianne, 24-6-2014
Alhoewel de accommodatie voor ons een teleurstelling was , is Kreta dit zeer beslist niet. We hebben heerlijk gegeten in Piskopiano bij Lichnos . en Veggera . Een bezoekje echt waard. We hebben ook een heerlijke dag gehad met De Hollandse Jeepsafari, dat Is een echte aanrader. We hebben Kreta op zijn mooist gezien!.

Mario_Natasha, 10-3-2014
David Vegera in Piskopiano en Nikos in Kouloutoufari, daar moet je zeker gegeten hebben!
jennaatje80, 19-8-2013

Als je dichtbij het appartement lekker en goedkoop wil eten, dan kan dit heel goed bij Yamas. Zit beneden aan de weg. Bijna alle hoofdgerechten kosten 7,50 en de voorgerechten 3 euro. Je zit niet heel romantisch aan de weg, maar wel goede sfeer.

Aan het strand zit het restaurant Meltemi, hier kun je heel lekker eten. Wij hebben er geluncht

Boven aan de weg zit koutouloufari, heel leuk en gezellig! Eten kun je bij galini, je krijgt mega veel voor relatief weinig geld. Ook veel dingen gratis.

shirley woltjes, 6-8-2013
tips naar het strand van malia gaan SUN BEACH erg mooi , Star beach moet je een keer gezien hebben lekker wandelen kom je genoeg tegen
Erik, 2-7-2013

De heuvel op (500 m) naar Koutouloufari voor leuke restaurants, keuze genoeg en voor 2 personen menu inclusief wijn ben je hooguit 30 euro kwijt. Wij hebben verschillende restaurants gehad en allemaal even goed, gastvrij en net personeel.

In Cherso zelf hebben wij niet gegeten, ziet er leuk uit, zeker de restaurants aan het water, maar Koutouloufari trok ons meer vanwege ge gezelligheid en het publiek.

Naar beneden 400 meter en een supermarkt waar alles verkrijgbaar is.