Appartement Adams ***

Appartement Adams
Adams
7,5

181 reviews over Appartement Adams in het Nederlands

Problemen? Daar valt niet over te praten

Pitaaaa, 20-8-2017

Super gezellige appartementen complex, met aardig personeel achter de bar ! Dat in tegenstelling, tot de nachtwaker en de man achter de receptie. Er zijn vele problemen voor gevallen met de nachtwaker, die ons heeft proberen te intimideren en op een niet normale manier heeft aangeraakt. Hierdoor zijn wij erg luidruchtig geweest en hebben ze klachten ontvangen. De man van de receptie, wou niet naar ons luisteren. En nam maar aan, dat we aan de drugs zaten. Wat een grappenmaker. Borg ingenomen en ons verhaal niet mogen doen. Alles is goed, als er maar niks voor valt.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Te doen

Jeroen van Oosterhoud, 10-8-2017

Ik ben met 5 vrienden 8 dagen naar Adams appartementen geweest. De kamer was erg basic en niet erg schoon. Afvoerputje stond open aan de riolering, dat rook niet erg fijn. Water van de airco's kwam bij ons in de tuin terecht, dat was niet fris. Naast de kamers heb je ook een zwembad en een bar. Het zwembad was heerlijk en de medewerkers van de bar willen je met alles helpen. Bij de bar ben je weinig kwijt voor een drankje of hapje. Over het algemeen wél een geslaagde vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk voor jongeren

Melanie, 18-7-2017

Op basis van de hoge beoordelingscijfers en leeftijd van mensen uit voor- en naseizoen, waren wij niet bedacht op de volledige overname van het complex door 16-20 jarigen begin juli. Ook de dagelijkse hoeveelheid geluid van entertainment in de buurt van 11u in de ochtend tot 5 u in de nacht pasten slecht bij onze leeftijdsfase als veertig plussers. Het appartement is zoals eerder benoemd erg basic, een broodsnijmes en plank was welkom geweest, net als een schilmesje en iets meer dan 4 glazen voor 5 personen. Het wordt niet schoon gemaakt, je krijgt wel schone handdoeken en lakens elke 3 dagen.

Pluspunten zijn een mooi zwembad en dat je veel op loopafstand hebt: strand, centrum, supermarkt, bushalte, Starbeach. Met de bus kun je eenvoudig en goedkoop naar de belangrijkste bezienswaardigheden in de buurt.

Voor jongeren is het leuk, allemaal Nederlanders, tot heel laat kunnen ontbijten, personeel wat niet moeilijk doet, Starbeach dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

gezellig appartementje

maggie, 7-7-2017

het ligt gunstig. op de weg naar boven Piskopiano en ook naar beneden richting Star Beach..

het is eenvoudig appartement met een leuk barretje en zwembad

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima locatie en dichtbij Starbeach.

Ian, 24-6-2017

De prijs kwaliteit is hier goed in verhouding. Het zijn verouderde appartementen, maar deze werden elke dag schoon gemaakt. Tijdens ons verblijf van 1 week, hebben we tevens 1x maal schone lakens en handdoeken gekregen. Het koken van een pastamaaltijd was prima te doen. Supermarkt dichtbij. Wifi was prima voor elkaar. Mijn zoon (12)heeft zijn online vloggers niet hoeven missen. Als je jezelf instelt op een basic locatie, valt het zeker niet tegen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch zeer vriendelijk personeel.

Delger, 17-6-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk en gastvrij

Floor, 8-6-2017

We waren hier voor de tweede keer en weer top. De gastvrijheid van de medewerkers George Mike en bella bij de bar. Waar je heerlijk (zalige cocktails) kan drinken maar ook prima kan ontbijten of een broodje/snack kan eten. Fijn zwembad en prachtig uitzicht. De ligging is perfect alles in de buurt. De appartementen zijn eenvoudig maar de bedden sliepen prima. Er zijn 2 kookplaatjes met eenvoudig servies en kookgerei. Koffiezetapparaat en waterkoker. Fijn balkon waarbij wij uitzicht hadden op zee.Een aanrader als je niet gastvoorstelling luxe maar echte Griekse gastvrijheid
Gereisd met vrienden in juni 2017

Uit de tijd

M vd Bos, 25-5-2017

Slecht onderhouden. Geen service. Ontbijt na 10 uur. Beperkte keuken, 18 uur dicht. Toiletraam is eruit. Weigert retour ticket te printen. Alleen als je veel aan de bar gebruikt vriendelijker. Anders zoek maar uit. Badplaats en ongeving oke. Komplex nooit meer. Hoef geen luxe maar jaren 60-80 zijn voorbij. Ook reisorganisatie nooit meer , komt van alles bij , geen pin maar creditcard of cash in vliegtuig. Klagen heeft geen zin . Ga bij terugkomst kassa en radar inschakelen. De mail hebben ze al
Gereisd met partner in mei 2017

Top.....Helemaal top!

rita, 19-5-2017

Voor ons was alles goed! Personeel mega vriendelijk en mega behulpzaam. Goedkoop! Geweldig zwembad! Rustig gelegen. Stad dichtbij! Ik kan nog even doorgaan....
Gereisd met partner in mei 2015

Rustige ligging, uitzicht over stad tot zee.

Ton en Ina, 28-4-2017

Ruime studio's eventueel met airco. Gezellig zwembad en bar. Gratis wifi bij de bar. Weinig bestek, eetgerei en slechts 1,5 kookplaat. Supermarkt dichtbij, Zeekust op 600 m. Zandstrand ca. 3 km. Met fiets of scooter goed te doen. Bij autohuur kun je makkelijk het halve eiland goed verkennen op een dag. Voor het binnenland moet je rekenen met gemiddeld 30 km. per uur.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Adams bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adams in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Adams scoort een 7.53 uit 10 op basis van 182 reviews.