Hotel Sun City **

Hotel Sun City
Sun City

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sun City bij:

1 review over Hotel Sun City in het Nederlands

Viel tegen!

anne, 18-4-2017

Het zwembad was mooi en lekker diep, maar je mocht er alleen niet in spelen: niet ravotten, niet duiken en/of springen. Baantjes trekken en met eentjes spelen zonder geluid te maken, dat mocht wel, maar dat doen en willen tieners over het algemeen niet.

Op de een of andere manier voelde ik me niet welkom, we werden gedoogd als we ons aanpasten. Dit geldt vooral door de heer des huizes, de dames waren hard aan het werk en deden wel hun best. De keuken werd bevoorraad door de naastgelegen LIDL, lekker goedkoop voor de eigenaren, maar als gast vond ik dat minder geslaagd ( bv namaak seven up, sprite, niet te drinken)

Onze verzoeken de piepende airconditioning te repareren werden niet ingewilligd, dus daar hebben we een week lang last van gehad.

Het appartement ligt vlakbij Chania dat makkelijk met de bus te bereiken is en er zijn mooie baaitjes. Het hotel zelf zou ik niet nog een keer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun City in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun City scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.