Hotel Sellini ****

9,5

2 reviews over Hotel Sellini in het Nederlands

Aanrader!

Lisa van der Stap, 20-5-2010

Selini Suites is van een Griekse familie die er 24 uur per dag zijn. Wij hebben een geweldig fijne vakantie gehad. De familie en het personeel waren ook super lief met de kinderen. Kamer was ruim, fris. Eten was erg goed , rijk buffet met Griekse en internationale gerechten en niet elke dag hetzelfde. Omdat Selini niet ingebouwd is door andere hotels konden we elke avond de sterren tellen. De kinderen vermaakten zich elke dag bij het zwembad waar ze voor de verandering geen betonnen vloer hebben maar gras. We hebben van de dochter een kitten gekregen die we mee naar huis hebben genomen. Ze heet Selini.

De Arke hostess Shirley wist veel en heeft ons wat geheime plekjes verteld waar we met de auto naartoe zijn gegaan! Zij is een echte hostess omdat de vorige jaren ervaren hebben dat de hostess niet eens wist in welk land ze was. Bedankt Shirley voor je tips, we hebben genoten. Goed gedaan Arke!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Droomvakantie

Johan van den Berg, 20-5-2010

Hotel is bij Kolimbari, het nog echte Kreta. Het massa toerismse is wat verder weg maar makkelijk te bereiken met de bus.

We hadden een geweldige tijd gehad in Selini Suites. Wij zijn fanatieke Griekenland gangers en we vonden wederom een super stekje waar we zeker naar terugkomen.

Selini is een familiehotel en de 2 dochters bestieren het hotel en we hebben veel lol met ze gehad. De hostess Shirley wist alles en niet zoals op andere eilanden een jong onzeker meisje.

Eten was ook erg lekker en heel uitgebreid.

Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sellini in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sellini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sellini scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.