De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Samaria**** bij :

1 review over Hotel Samaria in het Nederlands

virginie meesseman, 14-6-2007

We deden een rondries door kreta. bij het eerste verblijf in het hotel hadden we een kleine kamer en een badkamer waarbij je met je voeten bijna in de douche zat als je naar het toilet moest. bij het tweede verblijf hadden we een ruime kamer en badkamer. De service tijdens het eerste verblijf was goed, dit was tijdens het weekend. Bij het tweede verblijf, enkele dagen later en tijdens de week, kregen de kretenzische zakenmannen voorrang op de toeristen. Al bij al een verzorgd hotel voor een paar nachten. Het hotel ligt midden in het drukke stadscentrum, gelukkig hebben ze een eigen parking, waarvoor je €7 per dag betaalt. In de buurt van het hotel is er anders weinig parkeermogelijkheid.
Gereisd met vrienden in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samaria in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samaria scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.