Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa *****

Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa
Porto Platanias Beach Resort & Spa
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Porto Platanias Beach Resort & Spa bij:

146 reviews over Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa in het Nederlands

Mooi, schoon, goed verzorgt hotel

Inge, 29-8-2017

Kamers zijn schoon, bedden zijn goed, eten is goed, er is voldoende keuze.

Jammer dat er mensen zijn die een 2 hier neerzetten, wij zijn in dezelfde tijd geweest en het was gewoon goed, je hebt altijd een paar puntjes maar zijn die de moeite waard, Nee hoor. Het is echt een prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi centraal en in goede staat

Nathalie houssart, 25-8-2017

Het eten is goed maar veel van hetzelfde. Niet altijd warm. Animatie kan beter. Met oudere kinderen een prima locatie en super zwembaden. Wij zaten in het village gedeelte. Mooie, nette en schone kamer. Heerlijke bedden. Vanuit hier zo in de leuke stad en op het strand. Wij hebben nu nog 2 dagen maar hebben het super en zou hier zeker weer terug komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima verblijf kei mooi

Keeman, 20-8-2017

Eten super van alles wat ligging is goed de kamers goed en zuiver mensen die een belachelijk 2 geven slaat helemaal nergens op kunnen beter thuis blijven
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel met goede ligging

Y. Jansen, 20-8-2017

Goed hotel met prima eten, goede ligging en ongedwongen sfeer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

1 grote teleurstelling

fam: v,d,oord, 15-8-2017

5 sterren in de verste verte niet! bij aankomst laat in de avond kregen we geen eten, all in 3 kamers geboekt de 1 nog slechter als de ander [ afvoer van bad of douch die niet werkten tot completen overstroming tot aan het slaap gedeelte aan toe. de bedden zijn ook al iets van 10 jaar out en nodig toe aan vervanging.

maar 1 restaurant beschikbaar om te eten voor ontbijt lunch en avond eten ,het eten was echt beneden elke standaard zo slecht ,wat dan resulteerde in buiten de deur eten.

personeel uiterst onvriendelijk, en er was de gehele vakantie geen annimatie,zelf de eenmalige griekse avond ging per inschrijving en er moest betaald worden voor de entre en drankjes.

brand en rook melders op de kamer zijn niet aangesloten.en brand melders voor het gehele hotel gaan soms spontaan midden in de nacht zomaar af , wat resulteerde in de nodige paniek op de gang richting receptie.

lekker naar het strand ,,4 euro per bed en een life gard die geen flauw idee heeft wat i doet, een bijna verdrinking van een volwassen man en kind gelukkig waren er gasten die wisten waar ze mee bezig waren.[man/kind gered ]

de fitness ruimte mooi alleen beetje jammer dat de apparatuur daar allemaal stuk is.

de spa is ook zo iets prachtige ruimte alleen peper duur en de mensen daar die je moeten masseren hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijn ,,echt zonde van je poen.

5 sterren echt niet ik denk dat de reis organisatie maar is moet gaan herzien ,dit hotel is als een koe die geen melk meer geeft en er word niks meer aan gedaan qua nieuwe investeringen of onderhoud.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed hotel

Lise, 15-8-2017

Heel schoon en prachtig hotel. Het eten viel ons wel wat tegen. Goed personeel en goede service.
Gereisd met partner in juni 2017

mooi verblijf

Dorry, 7-7-2017

Er zit verschil tussen de village en het hotel. Dit staat niet in de brochure beschreven er moet betaald worden voor specialiteiten restaurant ( aziatisch) door de mensen die in het Village gedeelte liggen, zij moeten hiervoor 6,- betalen.

Wil men een huurauto parkeren op het parkeerterrein van Porto Platanias dan moet men per dag 5,- betalen terwijl deze parkeer plaats maar voor 1/3 vol staat en de mensen die in het hotel gedeelte logeren hoeven dit niet.

Jammer dat dit verschil wordt gemaakt. evenals wordt gezegd dat er annimatie is ...in Village gedeelte niets gezien ...en als er in het hotel iets van annimatie was dan heel summier!!

Het eten was verder goed en ook warm, de bedden lagen lekker en de airco deed het afdoende bij 41 graden. Schoonmaak werd goed gedaan.

Zwembad bij Village was goed!! De handdoeken die vroeg werden neergelegd werden opgepakt en op een bedje gelegd. Waardoor iedereen nog een plaatsje vond om half 9 's morgens ,Goed gedaan!!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel maar geen 5 sterren waard.

Janny, 31-5-2017

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. Wij arriveerden 's avonds in het donker en toen we de volgende ochtend de gordijnen opendeden keken wij tegen de kruin van een palmboom aan die vlak voor ons balkon stond.

Als u kamer 209 toegewezen krijgt kunt u deze dus beter weigeren. Alle zeezicht kamers waren bezet dus verhuizen was geen optie. Wij hebben onze 1 na laatste vakantiedag een foto van ons uitzicht per mail gestuurd naar touroperator. Dit hadden wij meteen moeten doen dus van een klein restitutiebedrag was nu geen sprake meer. Wij hadden all inclusive. Met het eten op zich was niets mis. Er was bij alle buffetten keus genoeg, maar helaas was het eten lauw. De soep was bijna koud. 1 keer gemeld bij de kok en een half uurtje later toen wij het soepdeksel even optilden kwam de stoom ervanaf zoals het hoort. Dit was eenmalig want de volgende dag was de soep weer lauw, bijna koud. Wij namen expres kleine hoeveelheden van het warme buffet maar ook dat was lauw.

Het enige wat warm was waren de gebakken aardappeltjes die net uit de frituur kwamen.

Een magnetron neerzetten zou een oplossing zijn. De schoonmaak was prima in orde. Ook was het fijn dat onze koffers naar de kamer gebracht, en ook weer opgehaald werden. Het hotel staat op een perfecte plaats. Platanias is een hele lange straat vol met winkeltjes en restaurantjes. Al met al is het ons een beetje tegengevallen. Wij boeken altijd een 4 sterrenhotel dus wij hadden waarschijnlijk te hoge verwachtingen van dit hotel. Wij vinden dit hotel echt geen 5 sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2017

Dit was een fantastische accomodatie en topligging

Christian Rekoert, 21-5-2017

- Super schoon

- Elke dag schone bedden en kamer

- Eten super vers en variatie erin

Geen minpunten

Gereisd met partner in juni 2016

Gezellige plek om te verblijven!

Tamara, 25-9-2016

Porto Platanias Beach Hotel is een prima hotel om te verblijven. Wij hadden een kamer met een prive zwembad wat echt een luxe was! Het personeel is er vriendelijk, het eten beneden mate, en de drankjes erg duur ( LO/HP ). Op loopafstand begeef je je direct in de gezellige winkelstraat met gezellige barretjes, restaurants en tientallen winkeltjes! Het zandstraat voor de deur is kindvriendelijk en de strandbedjes zijn er te huur. Ook een bushalte bijna voor de deur die je binnen 30 min. brengt naar de gezellige historische stad: Chania. Op zoek naar een mooie leren tas vergeet dan de leather street niet! In Chania kun je heerlijk vertoeven met een mooie wandeling door de historische straten van Chania en de talrijke winkels die zich hier begeven. Loop ook eens van de haven af en je zult de aparte steegjes tegenkomen met ook hier weer winkels, maar dan minder gericht op souveniers winkels, maar echte handgemaakte producten. Zoals handgemaakte sieraden, leren slippers en aardewerk.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Porto Platanias Beach Resort & Spa scoort een 8.11 uit 10 op basis van 152 reviews.