5,7

Matig

3 reviews over Appartement Elektra Beach in het Nederlands

ineke en gerrit, 30-1-2006

zijn van af 1995-tot2005 elk jaar bij elektra beach geweesthet onder houd was slecht maar we hebben er altyd met plezier gezetten we zullen het missen
    Gereisd anders in januari 2006

peter en wies, 10-1-2005

Wij zijn hier in de zomer van 2003 geweest. Lelijke appartementen, slecht meubilair. Vieze beesten, geen enkele service bij klachten. Wij zijn het strand afgejaagd door een discobar op het strand naast electra beach, waarvan je het dreunen na 3 kilometer lopen nog hoorde. Klagen hielp niets. Zodoende heb je niets aan een appartement aan het strand, want noodgedwongen voor de rust, gingen wij met gehuurde auto 10 kilometer verder. Nooit meer !!!
      Gereisd anders in januari 2005

Do en Suus, 27-12-2004

We hebben een heerlijke vakantie gehad vorig jaar. Pal aan het strand, dichtbij restaurants, winkels en supermarkten. Vooral de karaokebar op de hoek is een must.
        Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elektra Beach in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elektra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elektra Beach scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.