Aparthotel Cretan Dream Royal *****

8,7

19 reviews over Aparthotel Cretan Dream Royal in het Nederlands

Schitterende accomodatie, aanrader!

Philip, 12-5-2017

Een prachtig kleinschalig complex gelegen aan de kustweg (aan het strand!). Luxe zonder "over de top" te zijn. Geen handdoeken leggen voor een ligbed. Voldoende bedden beschikbaar. Heerlijke matrassen op de bedjes. Dicht bij Chania (taxi 12 euro, bus stopt voor de deur voor 0,90 euro). Lekker en gevarieerd eten. Fijne bediening. Beetje dringen rond de opstelling van het buffet, je loopt elkaar snel in de weg.

Nederlandse Silvya (met deels Griekse roots) werkt vaak op de receptie. 's avonds is het erg rustig in het hotel, maar in de omgeving is genoeg te doen: Chania stad op paar minuten rijden, maar ook Platanias (klein dorpje aan zee met restaurantjes en winkels) zijn het bezoeken waard. Kortom: heerlijke vakantie! Bijzondere waardering ook voor Charlotte van touroperator die als hostess een voortreffelijke rol heeft gespeeld. Onze welgemeende complimenten!

Gereisd met partner in mei 2017

Prima 5 sterren hotel in een rustige omgeving.

Fam. ten Barge, 19-6-2012

Het hotel is prachtig op een helling gelegen met uitzicht op zee en een tunnelverbinding naar het strand met strandstoelen. Het hotel ligt ca. 7 km van Chania en heeft een prachtige tuin met mooie zwembaden. Onze suite had zelfs een privé zwembadje. De hotelkamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Gillend naar huis

Lot, 8-8-2009

Wij zijn in juli 2009 naar dit complex geweest. Mooi complex met dito zwembad en aan een mooi strand. Echter, service dramatisch slecht, eten wel gevarieerd maar kwalitatief niet best (aan de spetterpoep door de tzatziki), personeel onvriendelijk, slechte achteraf kamertjes en hele slechte manager.
Gereisd met partner in augustus 2009

Nooit meer

Dennis, 8-8-2009

Eerste dag op weg naar de kamer eerste kakkerlak tegen gekomen in de gang. Vervolgens zijn we weggestopt in een kelder van het hotel met als uitzicht...ehh niets! Op je balkon zitten is er dus niet bij. Als je naar een andere kamer vraagt heeft dit geen enkel effect, ze houden je aan het lijntje en komen er nooit meer op terug. Eten wel oke (maar 1x schimmel op de pizza), maar prijzen drankjes slaan nergens op (3,50 glas bier) en service is om te huilen.
Gereisd met partner in augustus 2009

Af te raden (2)

Dennis, 19-7-2009

Net een week terug van 2 weken in dit hotel. Het ziet er luxe uit en heeft een erg mooi zwembad en uitzicht. Kleinschalig en steeds genoeg plek bij het zwembad. Relaxte sfeer. Bus voor de deur was erg handig. MAAR: Er zijn meerdere punten waar je vraagtekens bij kan zetten.

- Van te voren moesten we preferenties opgeven. Hieraan is geen gehoor gegeven. Toen we hiernaar vroegen bij de receptie wilden ze geen moeite doen. Kamer was ergens achteraf, zonder uitzicht, in een donkere hoek aan soort tuin.

- Tot onze verbazing en ergernis werden we meerdere malen vroeg door tuinman gewekt (Door el. heggenschaar en door uithakken van grond) Wanneer niet gewekt door de tuinman, was het de schoonmaakster die ’s ochtends vroeg binnenkwam.

- HP geboekt en merkte dat ze bij alles wat buiten ontbijt en avondeten viel zoveel mogelijk geld probeerden te verdienen.

Zie hieronder vervolg..

Gereisd met partner in juli 2009

Af te raden!

Dennis, 19-7-2009

Drankjes bij het eten afrekenen en duur. Ook eten en drinken tussen de middag duur! Daarbij komt dat het eten wat je bij de poolbar bestelt niet in orde is! Aantal keer voorgekomen en als we er iets van zeiden, jammer dan! Klantvriendelijkheid bij het personeel was dus wederom ver te zoeken. Een andere situatie sloeg helemaal alles; We bestelden pizza margerita(€10). Zag er op het eerste oog goed uit, leek op wat besteld was, maar schimmel!!! op. Nu kwam personeel wel in actie.

- Diner uitgebreid en afwisselend. Ging wel aan kwaliteit twijfelen aangezien onze eerdere ervaringen. Het personeel en de keuken zijn namelijk gedurende de dag hetzelfde.

- Manager was erg onaardig. Je zag hem de hele dag, dit kan positief zijn, maar je zag hem alleen maar het personeel uitkafferen. Ook hebben wij een keer in het Grieks de volle laag gekregen toen we vroegen naar een andere kamer.

Gereisd met partner in juli 2009

S&I, 30-9-2007

Een prachtig hotel, mooie kamers!

Elke dag schone handdoeken en om de dag wordt het bed verschoond. (milieu-advies) d.w.z. "indien niet noodzakelijk niet wisselen"

Drankjes in bar/restaurant best wel prijzig, euro 4,50 witte/rode wijn, s' avonds bij avondeten, minimale prijs flesje wijn 0,7ltr. - 17 euro. Bediening restaurant was voldoende.

Keuze tijdens ontbijt/avondeten was prima!!!!

Manager is een %&@*)($^#!!!, vaak was Jannie de tuinman de pineut (wat een onaardige man is dit)

Winkeltje prima in orde, redelijke prijzen.

Kortom 5 sterren nog niet echt, maar 4 sterren met potentie.

Gereisd met vrienden in september 2007

heleen en jan, 10-9-2007

Schitterende reis gehad. Super hotel, met alles erop en eraan. Lekker eten, propere kamer en badkamer, vriendelijke mensen en bediening, rustig aan het zwembad (wij zijn eerste week van september geweest). Altijd mogelijkheid om à la carte te eten, lekkere cocktails in de poolbar, happy hour van 16u tot 17u. Inderdaad wel jammer dat er s avonds geen animatie was (uitz clown en cretan evening waarvoor inderdaad ten onrechte 16 EURO per koppel moest bijbetaald worden) en in de buurt ook niet veel meer was. Geen last gehad van discotheek, is waarschijnlijk niet meer open.

Wij hebben er ons goed geamuseerd, zeker een van de beste hotels in de beurt.

Een echte aanrader.

jammer dat we al terug zijn...

Gereisd met partner in september 2007

Fam. Schneiders, 27-8-2007

Super hotel, mooie uitstraling, wij kwamen laat aan 22.30u en binnen 5 min. koude schotel plus water op de kamer, wegens gemist diner. Ruime kamers met bank en keukentje. Op dag van vertrek dien je om 12.00u de kamer vrij te hebben, in lobby aparte kamer voor je koffers en bij de toiletten zijn douches en krijg je ook nog schone handdoeken. Gehele dag van de facilliteiten gebruik kunnen maken. De weg naar het strand is wel druk, geen geluidsoverlast maar oversteken is lastig, er is een tunneltje bij de parkeerplaats ietwat verstopt en enigzins begroeid door onkruid. Van de discotheek geen enkele last gehad we vroegen ons af of hij wel open was.

Bij receptie auto gehuurd wordt daar afgeleverd en bij de receptie lever je weer de sleutels in. iets duurder dan langs de weg , €170,- 3 dgn C3, maar alle km vrij en alle evenuele schade is dan afgekocht. Echt een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2007

Arnout, 10-8-2007

Midden juni hebben we onze vakantie in dit schitterend hotel doorgebracht. De ligging is spijtig genoeg, zoals alle andere hotels in de buurt, niet ideaal, daar het naast een drukke baan ligt. 's Nachts toch wel lichte hinder gehad van de naburige discotheek. Over de service en het eten niets dan lof. Het buffet was zeer gevarieerd, we hebben geen 2 keer hetzelfde gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk en steeds bereid tot een praatje (in het engels welteverstaan). Vreemd dat wij tijdens het ontbijt nooit op onze koffie hebben moeten wachten (zie lagere review). Kamers waren zeer proper - de afwas in de studiootjes werd zelfs voor je gedaan. Het zwembad was in deze periode toch redelijk rustig en we hebben totaal geen last gehad van de andere badgasten. 's Avonds was er geen animatie, al een geluk, want wij kwamen niet naar Kreta hiervoor. Liever een avondtripje met de taxi naar Chania (8€) of de bus (1.2€).

Samengevat: één van de betere hotels in de buurt,

Veerle en Arnout

Gereisd met partner in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cretan Dream Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cretan Dream Royal in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cretan Dream Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cretan Dream Royal scoort een 8.72 uit 10 op basis van 36 reviews.