Aparthotel Creta Palm Resort ****

Ligging tov het strand.

Ontbijt.

Matig:

Avondeten

Temperatuur zwembad voor op het complex, geen zon dus nogal koud water.

Slecht Appartement.

Geen bezem of stoffer en blik (dagelijks strand bezoek met 2 kinderen 15 en 33 maanden) dus veel zand wat je niet zelf even kan wegvegen.

Tv hangt in de slaapkamer waar kinderen dus ook slapen. Geen bestek om aardappels/groenten mee te schillen en snijden.

Stekker elektrische 2 pits plaat beschadigd.

Weinig ophang mogelijkheden voor nat badgoed/handdoeken voor ons vieren

Alle speeltoestellen zijn of stuk/versleten of gevaarlijk. Zoals een schommel met een rotte draagbalk waar de draadeind met schommeloog bijna van doorheen breekt.

Speelkamer is er dan, maar enig handzaam los speelgoed ontbreekt. Alleen maar grote spullen in een kamer gepropt.

Wifi bereik is slecht. 4g overigens ook binnen het complex maar dat komt door het beton en de vele rolluiken (overmacht)

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heeerlijke plek

Kim, 16-9-2016

Heerlijke vakantie gehad mooie kamers erg fijn. Dichtbij het strand. En je bent zo met de bus bij chania stad.
Gereisd met partner in januari 2016

Goed en voor herhaling vatbaar

Bertus, 15-9-2016

Ruime studio met twee balkons, douche kabine goed af te sluiten ( geen wapperend gordijn ) en goede hoogte ophangpunt douchekop. Goedwerkend koffiezetapparaat. Bedden wel iets hard maar prima. Goede schoonmaak, haast iedere dag. Ontbijtbuffet redelijk, beetje droog brood, slap sinasappelsap maar wel lekkere yogurts met vruchten en goede scrambled eggs met bacon
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch, vriendelijk, keurig hotel

Perfecte vakantie, 9-7-2016

Fantastisch hotel met super vriendelijk personeel en een heerlijk buffet! We kwamen aan en kregen een kamer aan de begane grond. Wij wilden graag een balkon en we gingen terug om te vragen naar een andere kamer. Dit was geen enkel probleem, we kregen zelfs keuze tussen verschillende kamers! Uiteindelijk een perfecte kamer gekozen op korte afstand van het zwembad, maar net uit de echt drukke area.

We kunnen iedereen aanraden om een kamer níet aan de begane grond te nemen, want dan zit je echt te kijk. En lager dan straatniveau dus in een soort 'kuip'.

Daarnaast raden we aan om te vragen om een kamer níet aan het zwembad, want daar gebeurt alles en is het de hele dag druk.

Het All-inclusive buffet was dikke prima, veel keus en elke dag ander eten. Ook elke dag voor je neus vers bereide 'actions', mmm!

En wat ons tot slot positief verraste was de schoonheid van alles. De kamers, iedere dag keurig blinkend schoon, zelfs de afwas werd gedaan. Zwembad superschoon, etc.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk ongedwongen onderkomen

leo smink, 25-6-2016

Elke keer weer voelt het als een"thuiskomen" ( 3e keer)(om de 2jaar) . Je wordt door iedereen herkent, zijn ontzettend attent en aardig.

Een prettige uitvalbasis om de drukte in te gaan Chania, met de bus stopt voor de deur. Een afstand van 10 minuten. Daarna weer heerlijk terug naar de rust.

aanrader om te eten is zeer zeker Kosmas.. vlak naast de deur, daar waar service nog heel hoog in het vaandel staat en....lekker eten.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Gezellig

Noukster, 23-6-2016

Mooi schoon ruim en vriendelijke personeel, voor de 2e keer geweest! Ze werken hard. Hotel is wel wat kleiner maar dat maakt het gezellig. Busje voor de deur gaat naar chania stad, je bent er in een half uurtje en je zit een kleine 10 min van gezellig stadje.
Gereisd met partner in juni 2015

super

ineke van der wal, 19-9-2015

Creta palm, een echte aanrader. Appartement is geweldig, ruimte zat. Balkon is ruim en met uitzicht op het zwembad en palmbomen. De barman pablos van het achterste zwembad is een topvent, grapjes en een geweldige service. De schoonmaak is prima, als je schone handdoeken wil moet je ze wel op de grond leggen dan gaat het prima. Omgeving is ook top. Voor 1.80 kun je met de bus naar chania of platanias. Geen zin in drukte dan is stalos ook prima met veel restaurants en winkeltjes. Het enige nadeel hier is het ontbijt, tot 9.45 en elke dag hetzelfde. Erg saai als je hier 3 weken zit. Het eten van pablos is overigens wel heel lekker.
Gereisd met vrienden in september 2015

Heerlijk genoten!

Mirjam, 4-9-2015

Wij verbleven 11 dagen in een studio in een apart bijgebouw van Creta Palm met uitzicht op het 2e zwembad. Prima! Lekkere ruime studio met prima keuken en 2 grote balkons. Badkamer wel erg klein vooral de douche. Verder prima.

Geen last van vervelende dronken all inclusive oost-europeanen aangezien zij allemaal bij het 1e zwembad verblijven. Dus 1 tip: geen all inclusive nemen! Er zijn zoveel leuke taverne's in de buurt waar je heerlijk kunt eten voor heel weinig geld.

Vaak heerlijk geluncht bij de zwembadbar bij Paulos/Pavlos(?) Hele aardige vent! Komt de drankjes persoonlijk bij je aan het zwembad brengen.

Ontbijt prima, genoeg keuze en variatie. Er worden 's ochtends vroeg geen bedjes gereserveerd met handdoeken aangezien dat niet toegestaan is.

Plaatsje Stalos is erg rustig, weinig drukte en toeristische winkels maar voor 1,80 pp pak je de bus naar Chania of Platanias en je zit in een drukker centrum met een hoop leuke winkeltjes en taverna's.

Gereisd met partner in augustus 2015

Net Hotel

weetikniet, 28-8-2015

15 dagen Creta Palm, mooi schoon en net hotel, aardig personeel. 2 kamerapp. ruim en schoon. Zwembad leuk tot 19:00u open. Leuk zitten bij de bar. Zandstrand en zee zijn super, 2 bedjes+parasol voor 5 euro, strandwandeling maken een aanrader. Jammer dat je vanaf het hotel een hele drukke straat moet oversteken om op het strand te komen. Bushalte, supermarkt en souvernierwinkel dicht bij het hotel net als de minigolf en winkel met leren riemen/tassen/schoenen. Veel restaurantjes waar je lekker kan eten bijv lamskoteljes voor 8,50 euro (niet duur)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi complex maar de service is onvriendelijk

Helena, 25-8-2015

Zijn net terug van creta palm. Het valt enorm tegen. Bij aankomst worden we in een twee kamer app. In een bijgebouw geplaatst. Nr 977 Deze is oud en erg klein voor 4 personen. De badkamer is zo klein dat je niet met twee personen binnen kunt. Na een melding moeten we wachten tot morgen. De tweede dag wordt er weer gezegd dat we tot morgen moeten wachten! Kunnen koffers niet uitpakken. Dag drie kunnen we pas ona 1100 in ons nieuw appartement. Nr 717Hier zit je tussen de gebouwen in en geen ontvangst van je mobiel in het appartement en op terras wat niet fijn is met belangrijk contact met thuis. Wifi werkt niet ook in het app. Daar heb je dan voor betaald!! Bij de receptie zijn ze niet vriendelijk. En je moet het maar uitzoeken. Het ontbijt is goed.Het avond eten is elke dag bijna hetzelfde weinig variatie. De doorgaande wegis erg druk naar het strand.Schoonmaak is goed. Wij zijn al op veel plaatsen geweest maar dit hadden wij zeker niet verwacht voor zoveel geld
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Creta Palm Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Creta Palm Resort in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Creta Palm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Creta Palm Resort scoort een 8.44 uit 10 op basis van 202 reviews.