7,1

8 reviews over Hotel Calives Beach in het Nederlands

Ontspannen en familiale sfeer

Belmans, 3-5-2009

Verschillende vakanties in dit hotel doorgebracht, waren steeds super. Reeds vanaf de 2de maal dat je in dit hotel logeert, ben je precies familie. Een zeer goed familiehotel. Zeer vriendelijk personeel, een goede keuken.Kamers zijn wel klein maar in orde. De omgeving is prachtig, goede uitvalsbasis om West Kreta te ontdekken. Een pluspunt is ook dat het hotel midden in een levendig dorp is gelegen.
Gereisd met partner in september 2008

winnie van damme, 13-5-2007

Zijn net terug van een weekje calives beach. Het ganse hotel is heel net en ze zijn er heel vriendelijk en behulpzaam. Eten zijn bufetten en zijn prima in orde. Echt een aanrader om een weekje in het voorseizoen tot rust te komen. Hotel ligt min of meer bij een prive strandje wat heel prettig is. Hebben er fijne mensen leren kennen die er al voor de 7e maal waren. Dit zegt genoeg.
Gereisd met partner in april 2007

willy en mieke, 7-6-2006

Onze vakantie op Calives was kort maar super,door omstandigheden zijn we na 4dagen terug moeten vertrekken,we gaan zeker terug.Buiten de badkamer die vond ik wel klein en onze douche was stuk.Als de herinering aan ons slecht nieuws wat we daar vernomen wat vervaagd,wil ik er zeker terug om te genieten van dit Grieks dorpje en super hotel.Het was ZALIG!!!!!!
Gereisd met partner in juli 2005

linde, 12-7-2005

super goed echt een aanrader de mensen van het hotel zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam mooi hotel rustig gelegen in een klein dorpje aan zee.Mooie kamers buitengewoon fantastisch
Gereisd anders in juli 2005

roos, 28-7-2004

gewoonweg goed

de kok is ondertussen een kokkin, het ontbijt bestaat uit veel meer dan confituur en brood, en het avondmaal was veel en lekker. Er wordt rekening gehouden met de verschillende smaken van de gasten en ook de verschillende landen. Het personeel is vriendelijk, en de sfeer buitengewoon goed!! De kamers zijn zoals in elk hotel van die prijscategorie, dat merk je echt wanneer je dat met andere hotels gaat vergelijken van dezelfde categorie. Enige tip di eik kan meegeven is: probeer op vakantie te genieten en pas je aan aan het ritme van het land, niet iedereen kan onmiddelijk op zijn wenken bediend worden, denk daaraan vioor je gaat klagen.

Gereisd anders in juli 2004

Elke, 12-6-2004

Propere, maar kleine kamers met gratis koelkast en minidouche. Afhankelijk van wie nors tot vriendelijk personeel. Eten karig en soms ronduit niet lekker. Wel vegetarisch verkrijgbaar op verzoek. Eén minuut te laat aan tafel en je krijgt niets meer! Wel ontbijtbroodjes gekregen om 04u30 's nachts voor onze wandeling door de Samariakloof. Straatlawaai alom en op elk moment van de dag en nacht voor de kamers aan de straatkant. Direct overplaatsing gevraagd en de volgende dag gekregen naar zijkant, waar het een stuk rustiger was. Prima uitvalsbasis om Kreta per auto te verkennen. Goed hotel om veel weg te zijn, maar dan denk ik dat je voor een nette slaapplaats goedkoper kan vinden!
Gereisd anders in juni 2004

Jurgen Ilegoms, 10-4-2004

voor wie van soberheid houd is dit een typish

grieks hotelletje.

Kamers zeer sober.als je aan de straatkant slaapt is dit een ramp. het lijkt wel een racebaan tijdens de nacht van scooters.

Het eten in het restaurant is niet echt aan te raden.hier is het eten wat de pot kookt.

Er is geen keuze.

zelfs het onbijt alleen brood met confituur.

misschien kaas. wat fruit en wat koffie en de kous is af.

Het personeel is zeer onvriendelijk!

Zeker geen aanrader dit hotel.

Iedereen klaagde in het hotel tijdens ons verblijf.

Gereisd anders in april 2004

danielle, dirk en glenn, 15-3-2004

Er loopt een bergriviertje de zee in, dat bergriviertje is ijskoud, dus dat voel je wel...wel heel pitoresk...Het hotel doet wat simpel aan, onze kok was Albanees, en wat die te voorschijn toverde, heeft ons op een dieet gezet.....was einde van seizoen : begin november, dus dat zal er wel iets mee te maken gehad hebben : weer was voor 11 u en na 15 u niet meer zo best, en het leek mij alsof er van het personeel al een deel op vakantie vertrokken was. Na een hels onweer leek de straat wel een tweede bergrivier en ik dacht echt dat we nooit op tijd op de luchthaven gingen geraken voor onze vlucht terug....
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calives Beach in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calives Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calives Beach scoort een 7.13 uit 10 op basis van 8 reviews.