8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise**** bij :

10 tips over Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise

De Bruyne Daniel, 18-9-2014
voor 50 + ik zou zeker aanbevelen om in het gebouw waar de receptie te verblijven , omdat men dan dicht bij de bars en restaurants bent.
Jack Stans, 17-6-2014
Elafonisi zal ik niet vergeten, een prachtig strandje. Je kan in centrum Platanias een tentje vinden waar je een plaats in de bus kunt boeken voor slechts 25 euro retour (touroperator vanaf 50 euro)
Rudi, 30-5-2013
Chania is heel leuk. Niet meer dan een 1/2 dag om te bezichtigen. Vervoer is best te doen met de bus.

Perrewé-Smedts, 19-9-2012
Als je het eiland wil verkennen, doe het niet met de georganiseerde trips via de touroperator, de trips zijn écht schandalig duur en je kan beter lokaal iets regelen of zelf een wagen huren (wegen zijn in goede staat)
Tom, 4-9-2012
Een swim-up room (met je eigen (gedeelde) zwembad) is een zaligheid!
Gaetan, 6-8-2012
ellafonissi zeker de moeite...

eric_de_wijn, 26-7-2012
de rit met het treintje is aan te raden.2uur rontrit .BLU LAGOON-DAILIJ .van 10uur tot 12uur.aan de over kand van het hotel start het treintje.als je .20 minuten wandeld aan de linkerkand van het hotel.kan je naar de stad gaan .je kan er veel terasjes doen en lekker eten en savons uitgaan tot in de nacht veel bars.en winkellen.
Melissa Van Liefferinge, 25-7-2012
Wij deden de excursie naar Gramvoussa en Balos. Deze vonden wij zijn prijs (58 euro per persoon, zonder eten of drinken) toch niet echt waard. 'De parelwitte stranden zoals op exotische bestemmingen' waren volgens ons toch serieus overroepen. Met een hele groot 'cruiseschip' zonder enig comfort (houten banken om op te zitten) die op de koop toe dan nog eens volledig overbevolkt was, vaar je naar de eilandjes die duidelijk elke dag overspoeld worden door duizenden toeristen. Weinig authentiek.
inezvanhove, 7-7-2012

Chania verkennen (op een half uurtje met de bus): mooi haventje, gezellige winkeltjes,... Je kan er ook een boottrip boeken. Wij hebben voor een uurtje 10 euro betaald (snorkels,zwemvliezen en fruit inbegrepen)

Excursie Gramvoussa: Met de boot vaar je naar dit eiland. Prachtige witte zandstranden en je kan een Venetiaans Fort bezoeken. (Te doen met teenslippers, maar niet echt aan te raden).

Inez Van Hove, 5-7-2012
In Platanias zijn allerlei kleine winkeltjes (op wandelafstand te doen). Ook een trip naar Chania is de moeite (een half uurtje met de bus). Daar moet je zeker het haventje bezichtigen en de vele winkeltjes. Je kan er bovendien ook zeer goedkoop eten met zicht op het haventje. Je kan er ook kleine of grote boottrips boeken. Wij hebben slechts 10 euro betaald om een uurtje op de zee te varen (zwemmen en snorkelen). Ook een excursie naar Gramvoussa/Balos is de moeite. Prachtige witte zandstranden.