Aparthotel Althea Village ***

Aparthotel Althea Village
Althea Village
8,6

68 reviews over Aparthotel Althea Village in het Nederlands

Goed hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Molleman, 4-9-2017

Goed hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Het eten is goed, maar niet super uitgebreid. Bij aankomst in eerste instantie voor 1 nacht een basic kamer gekregen ipv suite ivm overboeking. We kregen hiervoor gratis een kluis voor de rest van ons verblijf.

Wat ons na de eerste nacht opviel was het vele verkeer dat snachts lawaai maakte. Dit kwam door de ligging bij een drukke weg. Daarnaast was er op de kamer geen enkele faciliteit mbt drank zoals koffie en thee. Er was wel een koelkast op de kamer, maar die deed het niet wanneer je niet in je kamer was. Hierdoor had je er eigenlijk niet veel aan. Doordat er op de kamer niets was qua drank/eten ga je dat zelf kopen in de supermarkt. Dit lijkt ons niet echt wat bij all inclusieve hoort.

Verder was het personeel zeer vriendelijk. Alles zag er schoon en netjes uit.

Erg vervelend was dat op de dag van vertrek we geen badlaken konden krijgen voor het zwembad. Dit kon alleen per week betaald worden waardoor het 7 euro pp voor één dag zou worden. Nogal merkwaardig en geen service. Doordat we laat vlogen en onze kamer niet konden houden moesten we in een openbare douche douchen die erg verouderd en niet schoon was.

Conclusie: goed hotel voor 7-11 dagen. Waarbij de prijs in verhouding staat tot de kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch complex en behulpzame/lieve mensen

jaap roeg, 11-8-2017

App/kamers zijn goed en schoon en worden ook zeer goed onderhouden en schoon gemaakt, Heerlijk en uitgebreid eten op basis van All inclusive gratis

drinken en snacks (broodjes en fruit)

Met de bus om de hoek zeer eenvoudig om naar Ghania stad te gaan.

Kortom niks mis mee

Grieks op zijn romantisch

Priscilla pheijffer, 3-7-2017

Dit hotel verdiend alle lof.

Allereerst de uitstraling van de huisjes. De indruk die ik kreeg was werkelijk "woow" dit ziet er romantisch uit, ik wil hier niet meer weg.

De mooie bloemen bij de huisjes en tuintjes.

Het is zeer kindvriendelijk , er wordt veel gedaan voor de kinderen. Mijn kleine meid heeft zich prima vermaakt.

Het eten was goed, zeer gevarieerd.

De zwembaden waren schoon en verzorgd. Ik raad iedereen dit hotel aan , wij hebben het echt naar ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar.

De omgeving:

De omgeving vonden wij prima , er is voor iedereen wel wat te beleven. Wij verbeleven 10 dagen en hebben ons geen seconde verveeld.

We hebben de mooiste stranden bezocht , de roze zandstrand Ellafonisi beach dit hebben wij makkelijk kunnen vinden met onze huur auto en natuurlijk de bekende Balos beach.De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ook is Chania stad makkelijk met het open baar vevoer te bezoeken ook een must!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Alles super!

Marianne, 29-6-2017

Prachtig appartementen- "dorpje". Splinternieuwe kamers. Twee geweldige zwembaden en het eten was top! Ligging prima, vlakbij Chania en andere leuke dorpjes. Wat zoekt een mens nog meer voor een geweldige vakantie.

Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Correct 4 sterren waard

Luc, 27-6-2017

Lekker eten,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Gereisd met partner in juni 2017

Absolute aanrader.Topper voor ons

Guus en Els, 24-6-2017

Het was voor ons een topper.

Eten heel goed

Personeel erg vriendelijk en correct.

Zuiver en netjes.

Wij hadden een suite.

Het enige waar wij ons aan erger is het handdoekje leggen.Dit is niet alleen bij dit hotel.

Wij hebben een perfecte vakantie gehad en zijn heerlijk uit gerust.

Wij gaan zeker terug

Gereisd met partner in juni 2017

leuk hotel maar is niet berekend op slecht weer

Ron Snijder, 28-5-2017

Een auto huren is een pre, strand is best ver weg
Gereisd met partner in mei 2017

Absoluut fantastisch!

Bakker, 25-5-2017

Busstop Nasr Chania is dichtbij resort. Een enkele busticket naar Chania kost je 1.20 euro. Een andere mogelijkheid is om een auto te huren een paar meter vanaf resort welke een gratis parkeerterrein heeft. Wanneer je een trip wilt boeken, raad ik je lokaal bureau aan. Het is een stuk goedkoper dan de trips van touroperator. Ik heb een bijzondere goede ervaring met de Samariatrip, een geweldige gids en chauffeur zorgen dat de trip meer dan waard was.
Gereisd met partner in mei 2017

Erg goed hotel!

Elly Haasnoot, 25-9-2016

Prima hotel, mooie kamers, goed eten (elke dag was er wat anders) vriendelijk personeel. Fantastisch animatie team

prijs kwaliteit heel goed

De Keersmaecker patrick, 21-9-2016

Gezien de prijs dat we betaalde hebben we een leuke vakantie gehad in althea met als troeven vriendelijkheid properheid en rust,er is wel aminatie maar is nogal soft verwacht je niet aan volleybal basketbal of voetbal ofzo, s avonds af een toe een show, de 4 ,heel leuke animators ,doen hun best;anders karakoavond ,zangers enz...

Het hotel op zich is leuk rustig en vernieuwd zeker de kamers niet te groot maar ruim genoeg met mooie badkamer.Ook mooie tuinen;ligging iets minder maar dat weet je voor je boekt buiten hotel een paar winkels en bars aan drukke baan strand op ong 8 min wel mooi zicht daar.service heel goed obers , kuisvrouwen ,receptie heel vriendelijk.V oor het eten slechte hoofdrestaurant daarom heb je na een week wel allemaal gehad ,maar de smaak was best ok;

dus zou niet twijfelen wil je er heen gaan zeker gezien de prijs voor griekenland

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Althea Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Althea Village in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Althea Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Althea Village scoort een 8.62 uit 10 op basis van 71 reviews.