Appartement Avdou Villas ****

Appartement Avdou Villas
Avdou Villas
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Avdou Villas bij:

2 reviews over Appartement Avdou Villas in het Nederlands

ouwehand, 20-5-2007

prima plekin Kretenzer dorp

prachtig appartement met leuke inrichting en zwembad

vriendelijke Manolis

goede verzorging

Gereisd familie in mei 2007

Judith, 10-8-2006

Avdou villa's is een echte aanrader voor de zonliefhebber die niet zo toeristisch is ingesteld. Wat een rust en weinig toeristen. Wij zijn hier net 2 weken geweest (juli/aug 2006). Je kijkt vanuit het lekkere zwembad uit over de heuvels. Er zijn maar 8 appartementen, deze worden goed verzorgd door de manager Manolis. Hij is erg aardig en behulpzaam. Het ontbijt is ook zeker aan te raden (voor een keerte). In Avdou kom je alleen maar Grieken tegen. We hebben een aantal dagen gewandeld en zijn natuurlijk ook wel een paar keer naar een strand geweest. Maar de meeste dagen zaten we voor ons appartementje een boek te lezen en te genieten en namen we tegen 15.00 - 16.00 uur een keertje een lekkere duik in het zwembad. Echt vakantie, echt rust. Wij gaan nog een keertje terug in het voorjaar (mei) dan schijnt alles prachtig te bloeien. Groeten Judith
Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Avdou Villas in Avdou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Avdou Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Avdou Villas scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.