Appartement Eliathos Residence Houses *****

Appartement Eliathos Residence Houses
Eliathos Residence Houses

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Eliathos Residence Houses bij:

14 reviews over Appartement Eliathos Residence Houses in het Nederlands

Fantastische lokatie

Fam vd Braak, 20-8-2017

grote appartementen op een top lokatie voor degene die geen massatoerisme willen, heerlijk rustig en klein schallig. Auto is een must zeker als je uitstapjes gaat ondernemen. Zeer vriendelijke mensen. Enige minpuntje zijn de harde bedden en het douchen maar dat is maar wat je gewend bent, we zijn hier twee weken geweest en ons geen moment verveeld
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer mooie rustige vakantievilla

John Ekering, 27-9-2013

Dit is een absoluut mooi appartement, bij na een villa. Wij werden ontvangen door een geweldige gastvrouw die nooit te beroerd is wat te regelen en altijd vriendelijk is. Zelfs een ongelukje door onze 3 jarige zoon, een gebroken ruit, is zonder al te veel problemen keurig opgelost.

Het was een ruim huis met een grote keuken en koelkast, twee slaapkamers en drie badkamers, een mooi terras met uitzicht over Archanes. Mooi zwembad, wel erg koud in onze periode.

Met de auto leuke uitstapjes gemaakt vanuit dit appartement.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

afgelegen, rustige locatie

MV, 2-11-2012

weg naar Eliathos toe (met name laatste stuk) is een uitdaging met steile en zeer smalle bergweg.

Huis is van voldoende gemakken voorzien maar geen wasmachine of uitgebreid keukengerei.

Dorpje is aardig, bakker kritikos fournos geweldig; van taartjes tot hartige broodjes en slalades. Was wel het hoogtepunt van de vakantie.

Beheerder (is niet de eigenaresse) is bereid veel uileg te geven wanneer je dat wilt.

Regelmatig schone handdoeken, geen schoonmaak.

Huizen zijn aantal jaren in gebruik en dat merk je: sommige dingen zijn beschadigd, hangen wat los of hebben vlekken. Kamer is gezellig. TV met BVN wat heel aangenaam is in oktober als het veel regent.

Ook bubbelbad werkt goed, maar zorgt wel voor veel water uit put in badkamer.

Huizen hebben geen WIFI.

Zwembad is mooi (te koud in oktober) en omgeving en uitzicht ook.

Ontbijt is hier relatief duur, kun je beter zelf regelen.

Er wordt best hard en gevaarlijk gereden op Kreta.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Leuk dorp.

loesdevalk, 10-10-2011

Met 3 zussen (allen 60-ers) zijn we begin september in Eliathos geweest. Een prima vakantiehuis (Sirios) met 2 verdiepingen. Wel erg gehorig door houten vloer op 2e verdieping. Geen parasols op het terras en bij het zwembad. Tijdens het douchen op 2e verd. wordt de hele badkamervloer nat. Kleinigheden, maar toch. Schoonmaak met de Franse slag. Beslist geen huis c.q. terras voor kleine kinderen. Wandelen naar het dorp is heerlijk. Terugweg wat steil maar goed voor de lijn na het eten van heerlijke Griekse home-made schotels bij restaurant Ampelos t.o. de bell-tower of het ijs en het gebak van de superbakker in de hoofdstraat. Restaurants op het grote plein zijn minder. Links van het plein zit ook een goed authentiek restaurant met tuin. Naam vergeten.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Erg de moeite waard!

Esther, 12-8-2011

De (regenachtige) zomer in Nederland hebben we voor 10 dagen gemeden door te verblijven in dit prachtige appartementencomplex. Mijn vriend en ik hadden Studio Aposperitis. Een mooi ingerichte studio met het (harde) tweepersoonsbed op de mezzanine. De keuken liet eerlijk gezegd te wensen over (lang niet zo mooi en compleet als de keukens in de appartementen) maar voor ons prima, we aten toch buiten de deur. Mevrouw Argyro, de beheerster, was ontzettend gastvrij en bovendien een erg lieve vrouw. Met alles konden we bij haar terecht. Elke dag haalden we vers brood bij één van de vele bakkers in de stad en het lekkerst hebben we gedineerd bij het biologische restaurant Kritamon. Dit is een absolute aanrader. Het eten in de restaurants aan het plein was beduidend minder. De omgeving en het uitzicht is prachtig. In een kleine 20 minuten ben je in Heraklion. Een huurauto is zeker nodig want je zit halverwege een berg (vooral het laatste stuk is leuk met de auto).
Gereisd met partner in juli 2011

Super mooi vakantiehuis

Marja Wittens, 20-6-2011

Wij verbleven in het huis Casiopi, we werden vriendelijk ontvangen en mochten ondanks het feit dat het pas 11 uur was al direct in ons huis. Daar stond wel tegenover dat we op de dag van vertrek al om 9 uur uit ons huisje moesten zijn voor de schoonmaak omdat de nieuwe gasten kwamen. Dat betekent om 7 uur de wekker zetten. Het huis was superschoon alleen als je 2 weken blijft wordt het ondertussen niet schoongemaakt. Wel iedere 2 dagen nieuwe handdoeken en beddengoed. De bedden worden niet opgemaakt, lakens gewoon op stapeltje op bed. Nadeel is dat de 2 slaapkamers boven elkaar liggen dus erg gehorig met houten vloer. Ook een nadeel is dat er geen vierkante meter schaduw bij het huis zat. En ook geen parasol op het terras. Verder heerlijk huis als uitvalsbasis op Kreta te verkennen. Uitgebreide keuken, heerlijke kamer. De weg er naar toe is voor mensen met weinig rijervaring of rijangst niet aan te raden. Het zwembad is superschoon maar heeft weinig sfeer. Beplanting is geweldig.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Fantastische vakantie

rwb, 4-6-2011

We zijn net terug van een weekje Eliathos. We waren er met twee kinderen van 5 en 8 jaar. We hadden het appartement Orion. Inderdaad was er 's ochtens enig geluid vanuit de kelder en je kan de buren ook een beetje horen. Maar dat was beide niet hinderlijk en we zouden het zo weer doen. Wat een fantastisch appartement. En het uitzicht!! Het zwembad was wat koud, maar dat was niet bijzonder in deze tijd van het jaar. De zee was al goed te doen en niet ver (ca. 25 autominuten). Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Super!!

Groot Wassink, 5-5-2011

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten ook in een 4 persoons appartement met de eetzaal onder ons, je kunt de gesprekken inderdaad volgen, maar zeker niet storend. Als je mooi weer hebt, zit je toch op het terras. Appartement is van alle gemakken voorzien. Gelukkig was er nog een stel met jonge kinderen, die hebben zich samen uitstekend vermaakt. Maar het is zeker niet ingesteld op jonge kinderen. Mooi uitzicht, mooie terassen, lekker centraal, dus een auto is wel een aanbeveling. De eerste ochtend hebben we een info ochtend gehad van de beheerster over wat te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Een aanrader

Nathalie, 23-4-2011

Het uitzicht, het mooi aangelegde terrein en de fijne appartementen zijn de grootste pluspunten van Eliathos. Het was even zoeken, maar het dorpje en de appartementen zijn zeker de moeite waard. Op het terrein staan vier huisjes. Twee daarvan zijn geschakelde studio + appartement en twee andere huisjes staan apart en zijn voor 6 personen. Wij zaten in het huisje Orionas met naast ons een studio en onder ons het kantoortje van de manager en de eetzaal. Allemaal met een dubbele deur van elkaar gescheiden. Als het druk is in de eetzaal, kun je de gesprekken beneden letterlijk volgen. Voor ons was dat niet zo'n probleem.

Beheerders van het park zijn vriendelijk en laten je zien welke plekken je gezien moet hebben. Dorpje is nog niet zo toeristisch en daarom erg gezellig. Het ligt centraal en dus kun je met 1,5 uur rijden veel steden en dorpen bereiken.

Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in april 2011

Prachtige ligging

jacquelinesinke, 10-12-2010

We zijn in de herfstvakantie met ons zoontje van vijf er naartoe geweest. De accomodatie is heerlijk ruim, schoon en bijna van alle gemakken voorzien. Nu hadden wij een week met slecht weer dus kunnen weinig vertellen hoe het vertoeven was bij de acc. We waren wel erg blij ín de acc. met de kachel en het leefgedeelte. Eliathos ligt bovenop een berg dus in het najaar snel koud. Je zit snel op de stranden bij Heraklion. In het dorp zelf kun je heerlijk eten maar is geen toeristendorp met allemaal souvenierwinkeltjes. Bij aankomst werden we er wel op geattendeerd dat men daar komt voor de rust dus als je 'luidruchtige' kinderen hebt, zou ik er maar niet naartoe gaan;). Om tot rust te komen en van de omgeving te genieten, dan MOET je het zeker doen!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eliathos Residence Houses in Arhanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eliathos Residence Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eliathos Residence Houses scoort een 8.96 uit 10 op basis van 14 reviews.