8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zorbas Village (SunConnect)**** bij :

78 reviews over Hotel Zorbas Village (SunConnect) in het Nederlands

Dit hotel ia echt e

Joyce, 18-8-2017

Alles was perfect! Het eten was goed en ook de kamers. Heel vriendelijk personeel!

Redelijk

frank, 17-8-2017

Samenvatting:

Nepdrankjes

Slechte ligbedjes

Te weinig ligbedjes

Als je de zee in loopt breek je bijna je nek

Ontbijt is ok

Avondeten redelijk

Spa is ok

Af en toe kom je wat kakkerlakken tegen

Aquapark is apart van hotel ca. 500mtr lopen.

In de buurt zijn wat winkels en restaurantjes

Kidsclub is ok

Animatieteam doet zijn best

Bij avondshows/minidisco niks te drinken

Al met al, er zijn betere hotels voor dit geld bv lythos beach wat hier 1km verderop ligt.

Geen idee hoe dit hotel aan een hoog cijfer komt.

Gereisd familie in augustus 2017

Een hel als je iets anderS is voorgesteld

Lambrecht mia, 15-8-2017

Mooi gelegen hotel maar het is verouderd en niet onderhouden

Het eten is gewoon slecht. Vettige ovenschotels die de indruk geven al meermaals zijn opgewarmd

Alle dagen hetzelfde. Dezelfde sausen met wat ander vlees in. Smaakloos of te pikant

Prijs kwaliteit een ramp

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write an application.

We regret that your expectations could not be met in all respects.

We take your comments very seriously and will discuss all points as we improve our service and performance.

We hope to see you in the future in our Zorbas Village.

Best regards,

Leuke vakantie.

Fam van Gurp uit Made Nbr, 15-8-2017

Wij zijn net thuis uit Zorbas.

Was leuke vakantie al was ik bang dat t erg slecht zou zijn ivm slechte recensies.

Wij hadden n super kamer...deze was netjes met enorm veel kast en berg ruimte.

Schoonmaak elke dag prima ...met schone handdoeken.....al konden de vloeren wel wat beter.

Eten was prima....ik kan het niet begrijpen dat geklaag...ik vraag me af wat je dan thuis allemaal eet???

Vers brood salades vlees vis groente pasta rijst friet en aardappels...alles was er gewoon.

Massaal was t wel ...dit maakt t niet gezellig...maar dat weer je van tevoren toch?!

Drinken was niet geweldig....dit kan en mag echt wel beter.

En betalen bij t glijbaan park voor bier ...dat vonden wij ook raar mocht wel vermeld worden eigenlijk.

Verder super vriendelijk personeel.

Bedje bij t zwembad was niet geweldig maar prima en en ja er was een handdoek wegleg run maar ja dat is overal in t hoog seizoen .

Kortom prima hotel met wel wat verbeter puntjes maar een prima vakantie gehad hoor.

Dear guest,

Thank you for your constructive comments

It is of paramount importance to us to learn about your experience whilst on vacation in our property.

Our guests are the most valuable asset and you have from now on a special place in our heart.

Mooie bungalow in mooie tuin

Kurtie, 14-8-2017

Mooie kamer met goed werkende airco.Eten was goed maar een groot tekort bestekken en personeel,weiniig variatie . Hebben vele malen zelf ons tafel gezet!!Mochten1 maal A la carte Grieks gaan eten was lekker. De dranken in all in zijn niet lekker .Zwembad te klein en te weinig ligbedden , Aan strand wel nog ligzetel te vinden. Het animatie team deed zijn best met schows en sport . Het hotel werkt met een klein budget ! Prijs kwaliteit is wel goed want het was niet te duur . Het is moeilijk om openbaar vervoer te nemen , hebben de taxi genomen en auto gehuurd . Ondanks de mankementen hebben het niet aan ons hart laten komen en mooie vakantie had .

Dear guest,

We ensure that your comments will be into serious consideration

We hebben erg genot

Sjanneke en Luuk, 14-8-2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De bedjes bij het zwembad mogen vernieuwd worden

Dear valued guests,

Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations,. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Sincerely,

Er zijn veel betere hotels...

Yvonne, 5-8-2017

Omdat wij laat geboekt hadden betaalde we veel geld voor deze reis.

De prijs kwaliteit verhouding klopte totaal niet.

Wij zijn super verwend door all-inclusieve Turkije en wisten dat dit minder was, maar toch viel het tegen.

Nadeel:

-je kunt direct voor het hotel de zee bijna niet in komen door zeer veel stenen in het water. Waterschoentjes een must.

-veel aangespoeld zeewier op het strand. (ruimde gemeente wel op, maar bleef maar komen, hierdoor water onzuiver)

-strandbedden oud/versleten/doorgezakt. Echt niet lekker kunnen zitten.

-vies fris drinken. Had je voorganger cola, dan smaakt je water naar cola en zo verder.

-veel fransen doordat Framissima heel veel activiteiten doet met jeugd in dit hotel.

-totaal geen sfeer en gezelligheid. Kan natuurlijk per periode verschillen.

-extra bed op kamer enorm doorgezakt.

-Tot 23.00 uur all-inclusieve. daarna betaal je 2,50 euro voor een klein pilsje in een heel slap plastic bekertje.

-in restaurant bijna nooit genoeg koffielepeltjes en glazen. Echt te weinig servies.

-te weinig bedjes voor aantal gasten.

-niets te doen voor nederlandse jeugd. Worden niet betrokken bij animatie.

-waterpark viel tegen; paar glijbanen met flinke naden (zere rug), ver van park, niet sfeervol en alleen fris drinken all inclusieve.

Voordeel;

-hotel ligt direct aan een kiezel strand.

-paar honderd meter lopen en daar kun je prima de zee in komen (tegenover hotel Anissa beach)

-snorkelen, direct vanaf het strand. (vissen wel allemaal dezelfde zandkleur)

-wandelboulevard direct aan zee, weinig te shoppen, maar heerlijk om te wandelen of trimmen.

-aanrader prima verzorgde dagtrip Spinalonga, met nederlandstalige gids. Geboekt bij reisbureautje aan boulevard via Touring club.

-Chersonissos, prachtige gezellige baai, aanrader, met taxi 9 euro.

-gratis massage en 1 maal a-la-carte Grieks (vonden wij niet lekker)

-kamer; niets mis mee, ook goed schoon. (alleen kozijn totaal versleten)

-wij vonden eten op zich best oke.

Prachtig land, maar dit hotel is geen aanrader.

Dear Yvonne,

We regret that your expectations could not be met in all respects.

We hope to see you in the future in our Zorbas Village.

Best regards,

Prima hotel, vriendelijke personeel.

GJB, 5-8-2017

Prima hotel waar je vriendelijke wordt ontvangen en als je een beetje interesse toont ook het personeel elke dag echt wel vriendelijk is. Tuurlijk is er ook wel eens 1 chagrijnig, maar dat komt nu eenmaal voor. De kamers zijn ook prima. Ze zijn netjes en liggen mooi in een goed onderhouden park.

En dan het eten. Wij vonden dat prima. De koks waren erg vriendelijk. Vaak werden er ook gerechten bereid in het restaurant. Goed om dit te zien. En ja sommige gerechten moeten massaal worden gemaakt, het is dan ook geen a la carte restaurant. En het personeel werkt echt wel hard, maar soms mist inderdaad een bord of het bestek. Echter dit werd altijd snel opgelost.

Het zwembad is prima. Het beroemde handdoekje leggen is overal een probleem, maar dat is niet het probleem van het hotel maar is een instellingsprobleem van de mensen zelf. Het personeel durft hier niet altijd tegen op te treden omdat ze meer dan eens aansprakelijk zijn gesteld voor vermissing van eigendom.

Aan zee is altijd wel een strandbed te vinden en wij vonden het daar ook prettiger dan aan het zwembad maar dat is natuurlijk subjectief.

Wel een kleine opmerking: je merkt dat ondanks de all-inclusive formule er toch wordt geprobeerd om met allerlei andere zaken toch iets extra's te verdienen. Wij weten niet of dat in andere resorts ook zo is (hebben we geen ervaring mee), maar voor ons had dat niet gehoeven.

Dear valuable guest,

We would like to thank you for the time you have taken to evaluate our hotel services.

We ensure that your comments will be into serious consideration

We are really looking forward to seeing you at Zorbas Village!

We will be glad to welcome you again!

Best regards

Prijs-kwaliteit zeker niet in verhouding

Chantal Claessens, 3-8-2017

Dit hotel is zeker niet de 9.0 waard die het op Zoover had. Ook wij hebben op basis van die ervaringen dit hotel geboekt. Helaas zijn er vele verbeterpunten. Het bed voor de 3e pers. op de kamer is zoals door anderen beschreven een slecht opklapbedje met een zeer dunne matras. Gevraagd voor een dikker matras...leggen ze er een soort van ligbedkussen op. Onvriendelijk personeel, te weinig personeel in restaurant en aan zwembadbar. Algemene toiletruimtes en restaurant werden slecht schoongemaakt. Tafels werden in het restaurant niet snel genoeg afgeruimd, was het zoeken naar een gedekte tafel. Borden zijn er ook steeds te weinig. Middag en avondeten is weinig variatie en niet echt lekker. We verwachten echt geen a-merken, maar zelf frisdranken zijn niet echt lekker. De " shows" zijn om 22.45 gedaan. De bar is dan nog 15 min open, tactisch over nagedacht zou ik zeggen.

Dear Chantal,

Thank you for your constructive comments

. We continually try to do our very best for all of our guests, but unfortunately, sometimes we do fail.

we will look into each issue that you have noted, in an attempt to correct and improve our hotel policies.

NOOIT MEER !!!

Fam. De Jong, 3-8-2017

N.a.v. de goede berichten dit hotel geboekt. Maar wat een enorm slecht hotel! 1e nacht in een andere kamer moeten slapen i.v.m overboeking van de familiekamer.

Het eten en drinken is zo verschrikkelijk slecht! Zo krijg je vrijwel iedere dag hetzelfde voorgeschoteld en dan is het ook nog eens koud! Er zijn niet genoeg borden, te weinig bestek, de helft van de dranken in het restaurant werkt niet. Ook is er veel te weinig personeel waardoor een schone vrije tafel vinden een hele opgave blijkt.

De sterke drank is aangemaakt met water. Verder is er niet eens een normaal glas cola te krijgen. Alles is hier van een of ander Grieks b merk. Niet te drinken!

Het personeel, op het restaurant en bar na is wel erg vriendelijk.

De animatie doet het erg goed met de middelen die ze hebben! Waar de 'shows' savonds gehouden worden kun je echter geen drinken krijgen. Dit is natuurlijk belachelijk bij een all inclusive concept!

Dit hotel is op basis van prijs kwaliteit zeker geen 8,9 waard.

Ik zou dit hotel afraden om te boeken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Dear Fam. de Jong,

we would like to apologize for the series of unfortunate incidences that you experienced during your stay with us. We continually try to do our very best for all of our guests.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorbas Village (SunConnect) in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorbas Village (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zorbas Village (SunConnect) scoort een 8.62 uit 10 op basis van 173 reviews.