Appartement Mylos **

Mylos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mylos bij:

2 reviews over Appartement Mylos in het Nederlands

Y.Molenaar, 18-5-2007

ik heb hier samen met mijn zus een topvakantie gehad! we wisten eigelijk niet wat we moesten verwachten van Kreta, maar de plaats Chersonissos die erg dichtbij ligt is geweldig. wel meer een bestemming voor jongeren.

wat leuk is aan Mylos, is dat het niet in de drukte ligt, maar als je drukte wil dan ben je er binnen een kwartiertje, het is wel jammer dat de hellingen zo steil zijn, maar daar wen je aan.

het appartement is goed te doen. je kan er max. met 3 personen in, met nog een bed in de woonkamer.

ik vond de stranden wel een beetje tegenvallen. in Anissaras had je dan nog een redelijk groot strand, maar dan had je maar een klein stukje omdat het andere prive-eigendom was van het resort.en in Chersonissos stelde het ook niet zoveel voor..of je moest naar Star Beach, waar het uiterlijk meer telt!

Mylos is zeker een aanrader, aardige en behulpzame mensen die er werken.

Gereisd anders in mei 2007

Peter en Angelique, 8-10-2006

Touroperator geeft aan dat het een 2 * app. is, persoonlijk vind ik dit erg laag (3 of 3,5 * had ook gemogen).

Het was jammer dat de bar pas om 18.00 uur open ging, hierdoor geen drankjes en eten bij het zwembad. De eigenaar, Dimitri, gaat het deze winter verbouwen zodat je volgend jaar gewoon kan eten en drinken.

Het zijn zeer ruime appartement. Strand ligt op 500 meter afstand. Het app. ligt 'boven' en het strand 'beneden', een zeer hellende weg dus. Wij hebben een scooter gehuurd voor 2 wkn. Was perfect, je kan er mooie tochten maken door de bergen.

TIPS:

- De 2e superm. heeft verse broodjes, de 1e niet.

- Bij de eettent Golden Dream (10 m. meter naar rechts) mag je ook gebruik maken van het zwembad (mooier zwembad en geen Nederlanders!)

- Je kan ook binnendoor lopen naar Hersonnisos (20 minuten), hou rekening met de terugweg deze is namelijk zeer hellend.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mylos in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mylos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mylos scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.