Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's ***

Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's
Mikes Beach Apartments & Studio's
7,5

34 reviews over Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's in het Nederlands

Leuk appartement voor weinig.

Bjorn, 4-5-2011

Prijs-kwaliteitverhouding is hier goed.

Direct aan het strand. Neem wel waterschoenen mee. Tegen over ons appartement stond een aggregaat van een supermarkt die om de 10 minuten aan ging. dat verstoorde de rust behoorlijk. Het personeel is erg vriendelijk ze proberen je alleen elke avond in het naastgelegen restaurant "Captains" te laten eten. En als je aan de eigenaresse vraagt waar het mooiste strand van Kreta is zegt ze: Voor het appartement... Het palmenstrand in Vai is dan toch wel een stukje mooier!

Gereisd met partner in september 2007

Heerlijk

Mari, 28-7-2010

Heerlijk appartement! Vriendelijk ontvangst. Direct aan het strand. Kamer klein, maar goed te doen. Bedden zitten aan de grond vast en staan uit elkaar. Badkamer klein, maar ook goed te doen. Dichtbij Chersonissos. Wij hadden een scooter gehuurd bij de buurman en zijn hiermee elke dag naar Chersonissos gereden om bij de Spar eten te halen (veeeeeeeeeel goedkoper dan bij het winkeltje zelf).

Uitgaan ook heel leuk. Ideaal voor mensen die uit willen gaan maar niet op het overvolle strand van Chersonissos willen liggen

Gereisd met partner in juli 2007

ligt mooi aan het strand

Jan, 22-7-2010

appartement is een oude meuk wel een grote kamer met een klein balkon.

het restaurant aan de achterkant is wel goed.

het is 10 meter van het strand met zand dat is wel een plus punt

Gereisd met partner in augustus 2005

Verrassend goede lokatie!!!

Fam. Pijnacker, 5-9-2008

Zeer gastvrij ontvangen door Andreas (eigenaar). Wij kwamen 's avonds laat aan en wij konden nog gebruik maken van de supermarkt welke speciaal voor ons werd geopend. Fantastische locatie direct aan een mooi zandstrand met goede strandbedden met parasol. Ook restaurant Captain’s waar je heerlijk gevarieerd kan eten voor een goede prijs. De bediening is hier zeer vriendelijke en goed. Wij hebben echt een top vakantie gehad en willen volgend jaar hier weer terugkomen.
Gereisd familie in juli 2008

coby, 12-1-2008

prima appartementen. Boek indien mogelijk een twee kamer app. hierdoor heb je een aparte slaapkamer met tweepersoonsbed ipv twee bedden die van elkaar af staan gemetselt.

Handdoeken werden na twee dagen al gewisseld hierdoor moesten we nog anderhalve week met dezelfde handdoeken. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Wij hadden app 9 en hierdoor een prachtig uitzicht op zee. Neem wel zwemschoenen mee, er zijn namelijk veel rotsen.

Heerlijk rustig gelegen app met zeer mooie stranden.

Gereisd met partner in januari 2008

jacqueline, 22-9-2007

Wij hadden het er erg naar ons zin.

Het is nog niet zo heel toeristisch.

Er is ook niet veel keuze om ergens te gaan eten.

Maar wij hebben 15 dagen heerlijk gegeten bij Captian.

De enige aanmerking die ik heb is dat we 1 week met de handdoeken moesten doen.

Maar dat is dan ook de enige minpunt van de hele vakantie.

Helena stond altijd voor ons klaar.

Gereisd met partner in september 2007

Rutten, 8-8-2007

We had a great time at Mike's. If we could we would go back right away. The room was big, all the stuff you need were there. Helen and Andreas are very friendly, also the other people in the supermarket. For the people who try to guess Helen's age, she is 58...

At Captains everybody is friendly. For a good restaurant go to Analypsis, the first restaurant after all the resourts, very good!(don't know the name). A taxi to Chersonissos costs 8 Euro and at night/early in the morning 10 Euro.

Thanx, and maybe till next year..

Gereisd met partner in augustus 2007

Ria Niekoop, 13-1-2007

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Wij hadden een 2-kamerappartement met een geweldig uitzicht op zee. 2 balkons en voldoende ruimte. Ligging aan zee ideaal. Schoon strand alleen wat rotsen in de zee. Rustige omgeving wie wat meer wil zien is een auto huren aan te bevelen. Na kwartier lopen langs het strand is Analipsy ook een leuk plaatsje.

Gereisd anders in januari 2007

Cynthia, 8-1-2007

Voor ons een prima plekje. het is inderdaad rustig maar ideale ligging direct aan het strand. wij hebben een auto bij de vakantie geboekt omdat je als je iets van het land wil zien je het binnenland in moet trekken of verder moet reizen.

studio was niet super, aangezien je 2 aparte niet aan elkaar schuifbare bedden hebt. idd wel eens een koude douche gehad maar tussen 12.00 en 17.00 is het over het algemeen wel warm.

supergoed onderhouden strand. gastvrije mensen.

eten idd bij aloi ietsjes verder lopen maar heerlijk goedkoop en sfeervol eten.

wij willen wel weer naar zo'n plekje maar dan op een andere plaats om meer van de wereld te zien.

Top vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2006

Esther, 24-10-2006

Ik was nog vergeten te zeggen dat wij GEEN gebruik konden maken van het zwembad wat we erg jammer vonden. Volgens Helen hadden mensen van Mike's appartment het verpest door dingen te doen die niet mogen en daardoor mochten wij er dus ook geen gebruik van maken, erg jammer.
    Gereisd met partner in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mikes Beach Apartments & Studio's scoort een 7.53 uit 10 op basis van 34 reviews.