Appartement Marianthi ***

Appartement Marianthi
Marianthi

2 reviews over Appartement Marianthi in het Nederlands

Nicolle, Herbert, Timothy en Tristan, 8-9-2006

Van 29 juli tot 12 augustes hebben we mogen genieten van een rustig verblijf in dit appartementencomplex. Elke dag schoonmaak, behalve zondags. Om de dag schone lakens en handdoeken. Tuin en zwembad keurig verzorgd. Ideaal voor gezinnen. Niet ver van het strand en de restaurantjes: Anissaras, Aloi, de Captain en the greek tavern. Aanrader
    Gereisd anders in september 2006

Fam. N. Versloot, 25-8-2006

Ligging is erg rustig. Annisaras is een klein plaatsje met een rustig strand en een paar restaurantjes en winkeltjes. Voor drukte moet je echt naar Chersonissos, maar dat is niet ver weg. Wij houden van rust, dus voor ons erg fijn. We hebben een week een auto gehuurd om zo Kreta te bekijken. Is een aanrader, omdat er in Annisaras zelf weinig te beleven valt. Appartementen zijn netjes, eenvoudig, maar schoon. Drie keer per week schone handdoeken en bedden.
      Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marianthi in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marianthi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marianthi scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.