Hotel Cretan Garden ***

Cretan Garden
7,5

28 reviews over Hotel Cretan Garden in het Nederlands

Diana, 28-7-2016

Leuk familie hotel,niet te groot het eten was super.

Zou er zou weer heen gaan. We zijn gisteren terug gekomen na een verblijf van 10 dagen.

Jammer dat er s avonds niets te doen is in Annisaras.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldige vakantie

marc de decker, 25-9-2013

dit familie hotel was volledig naar mijn verwachting,super vriendelijk personeel,en een zeer goede bediening.het eten was fantastisch,nooit zo gezond en lekker gegeten,afspraak volgend jaar zeker weten !!
Gereisd met vrienden in september 2013

Gezellig familiehotel bij het strand

Mirjam, 1-7-2012

Gastvrij en knus familiehotel met een hele fijne sfeer. De laatste dag moesten wij om 21 uur op het vliegveld zijn, maar we konden -zonder extra te betalen- nog de hele dag gebruik maken van de kamer en het buffet. Erg sympathiek! Ook het eten was prima en onze kamer werd goed schoon gehouden. Minpunt bij dit hotel vond ik de afstand tot de stad. Een auto of fiets is wel noodzakelijk. Naar het strand is ongeveer 5 a 10 minuten lopen, dus dat is prima te doen. Houd er wel rekening mee dat het strand niet zo mooi is als wij in Nederland gewend zijn: het is nogal rotsig en niet erg veilig om met kleine kinderen te gaan zwemmen. Daarvoor moet je een stukje verder lopen.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cretan Garden bij:

Mooi verzorgd hotel met prachtig uitzicht

Odie, 10-6-2012

Hotel Cretan Garden in Annisaris is een familiair hotel waar iedereen even lief en aardig is.Heb me nog nooit zo thuis gevoeld op vakantie als hier.
Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijke vakantie gehad!

Maartje, 13-9-2009

Cretan garden is een knus familiehotel, waar we werden onthaald door vriendelijke gastvrije mensen. Het heeft een fijn zwembad, ook voor onze kleine kinderen (1,5 en 3 jaar). Voor de kinderen is er animatie en het hotel heeft een leuke speelplaats.

De kamers zijn simpel, maar voldoen. Het eten is gevarieerd genoeg, maar heeft zijn beperkingen. Eens per twee weken is er een barbeque en die is echt heel erg lekker. Alleen jammer dat het hotel niet vlakbij een dorpje of winkelstraat zit. Om naar Chersonissos te komen moet je auto huren / taxi nemen. Voor de rust is het een ideale vakantie!

geweldig

fam de la roy, 9-9-2009

goed hotel supervriendelijk personeel en eigenaar!

nog nooit meegemaakt hoe je hier ontvangen word

was een topvakantie,alleen beetje afgelegen aanrader huur een auto of een quad,

taxi is ook niet duur we komen hier nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

heel leuk en gezellig hotel

Fred, 1-9-2009

Heel leuk klein familie hotel. Echt een hotel om lekker rustig te genieten.

We zijn net terug van twee weken vakantie op Kreta en hebben echt genoten !

De hotelkamer viel tegen maar die zouden worden opgeknapt. De kamers werden wel heel goed schoon gehouden.

Het eten (griekse traditionele keuken met ingredienten uit eigen tuin) was een genot ! Afwisselend en echt lekker, gewoon proberen.

Ook het personeel was heel vriendelijk en accuraat. Als je iets vroeg werd dit ook gedaan.

Het hotel ligt in een rustige omgeving en niet te ver van leuke (maar drukke) toeristische badplaatsen. Lopen naar Hersonisos was ongeveer 30 minuten en is te doen, met de taxi kan ook voor 7 euro.

Excusies of een auto huren kan prima via het hotel, en vaak goedkoper dan via het reisbureau.

Het zwembad is klein maar voldoende. Als je naar het strand wil kun je het beste links af lopen naar Cheronisos.

Heel leuk !

Fred, 1-9-2009

Net terug uit Kreta. De hotelkamers waren eenvoudig en werden goed schoon gehouden. Snelle reaktie op vragen of opmerkingen. Heel erg vriendelijk personeel en echt lekker Grieks eten..!

We hebben 2 weken genoten van dit leuke kleine familie hotel !

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Goede keuze!

Maureen, 24-8-2009

Om maar te beginnen met de "slechte" verhalen over het afstand naar het restaurant, dit jaar is er voor het eerst een nieuwe eigenaar en die hebben waarschijnlijk niet de bijgebouwen gekocht.

Dus een nieuwe eigenaar dit jaar, hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan! Zeker ook Nicole! Klein schalig complex waar je heerlijk tot rust komt. Mini-club met disco voor de kids. Super lekker zwembad.

Kortom een TOP vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Misschien tot volgend jaar ....

aanrader

quinta, 3-8-2009

wij hebben het heerlijk gehad. Rustige omgeving en zeer gemoedelijke sfeer. in de avond is er weinig te beleven. duits geortienteerd en dus ook de kinderanimatie in de avond. Service is zeer goed. de eigenaars van het hotel doen er alles aan om het je naar het zin te maken. Zwembad is niet groot, maar prima. Kamers zijn ruim, eenvoudig en schoon. Afstand naar zee is ongeveer 5 minuten, lopend. Eten is goed, maar verwacht geen hoogstandjes. je voor niet al te veel geld een heerlijke, rustige vakantie wilt dan kunnen wij deze accomodatie zeker aanraden. onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt. Voor vertier in de avond moet je uitwijken naar andere plaatsen want in Anissaris zelf was er niet veel te beleven. Het waterpark in de zeer nabije omgeving is een enorme aanrader. Entree is wel 16 euro pp maar absoluut de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cretan Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cretan Garden in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cretan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cretan Garden scoort een 7.52 uit 10 op basis van 37 reviews.