Hotel Annabelle Village *****

8,8

11 reviews over Hotel Annabelle Village in het Nederlands

Leuk park

Okkieman, 16-8-2017

Mooi park maar vind het geen 5 sterren,veel italianen,duitsers en engelsen. Vond de hygiene in en om het zwembad en de toiletten maar matig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannen familievakantie

Iris, 9-5-2017

Mooi resort, met lekker eten, heerlijke zwembaden en overall uitzicht op zee.

Mooie kamers, familiekamer prima voor verblijf met jonge kinderen.

Klein puntje, de parasols zijn niet te verplaatsen, lijkt me in de zomer onhandig. Maar voor de rest voldoende plaatsen in de schaduw.

Gereisd met vrienden in april 2017

Niets bijzonders

Willem en Ingrid, 30-5-2016

Dit jaar een nieuwe eigenaar. Van het geweldige animatieteam hebben wij niets gezien! In de lobbybar boven geheel Geen vermaak. Geen live muziek. Beneden af en toe een show die nog beter uitgevoerd kan worden door kleuters.... Eten smaakloos en niet om over naar huis te schrijven, een schamele voldoende. Toen wij er waren vanaf 15 mei 15 dagen waren er 6 Nederlanders en over de 300 Duitsers. Italianen en Engelsen waren er ook. Maar verwacht geen gezellig onderonsje met een Hollander. Wel goed was: de kamers, ruim en schoon. De zwembaden boven met bar in het water en beneden bij het strand. Het park ik superschoon gehouden maar personeel niet overal even vriendelijk. Alleen bij de zwembadbar, de Taverne beneden die waren aardig de rest zo nors als maar kan. De wijn is net water met ranja, dus die zijn ook niet aan te raden. De ligging is ruim 45 minuten lopen naar Cherso. In de buurt verder niet veel te doen. Je kunt wel langs het strand lopen over een pad. Ik zou een ander park kiezen! Prijs kwalteit in orde.
Gereisd met partner in mei 2016

Helemaal geweldig

Fam. K uit Alphen, 24-8-2015

bijzonder mooi verzorgt complex, schone kamers , goede bedden, geweldig vriendelijk personeel, animatie team is het beste wat wij ooit hebben mee gemaakt, eten in overvloed, Italiaanse showkok is super. Service, kwaliteit is helemaal dik in orde. Alleen de sten bij het strand is een nadeel, je loopt niet makkelijk de zee in. Maar zwembaden zijn helemaal top
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

top vakantie, heerlijk aan een mooi strand

berend, 30-7-2015

Net terug van een heerlijke vakantie op dit resort. Heerlijk ontspannen week gehad. Eigenlijk niets van de crisis gemerkt. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De kids hebben zich goed vermaakt bij de animatie. Het eten was ook prima!! We komen hier zeker weer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Jeroen, 25-4-2013

We hadden eigenlijk Chrissi Amoudia geboekt maar deze zat vol. We zijn toen naar Annabella Village gebracht en daar hebben we een super vakantie gehad. Heerlijk eten, goede service, klant en kindvriendelijk en genoeg relax gelegenheden langs het zwembad. De animatiecrew heeft perfect werk afgeleverd en al het bedienend personeel was zeer aardig en netjes. Het uitzicht vanuit het restaurant is fantastisch.
Gereisd met partner in juli 2011

Helemaal leuk!!

grace.kreemer, 19-8-2012

As always....! Heel erg goed en leuk! Als je een leuke familie vakantie wilt, ga dan lekker hier naartoe.

Alles is leuk hier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prachtige hotel aan het strand..

Reislustige familie, 10-5-2010

Gisteren terug van een weekje meivakantie in Annabelle Village. Het is een prachtig hotel aan het strand. We hadden AI dus de drankjes hoefde we niet meer te betalen. Badhanddoeken kon je elke dag schoon halen. Kamers mooi maar niet perse 5*. Animatie sprak ook duits en engels dus dat was geen probleem. Eten lekker maar soms iets te koud en ipv die koele eetzaal kun je ook op een prachtig terras buiten eten met uitzicht op zee dus waar gaat het over. Enige nadeel vonden wij dat er mensen uit een bepaald land nogal scheeuwerig en nadrukkelijk aanwezig zijn. Tuinen inderdaad prachtig. Lunch van 12.30 tot 14.00 maar je kunt in de taverne de hele dag door eten dus dat mag het probleem niet zijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Kinderen vonden het ook heel geslaagd.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Carla Werker, 22-7-2007

volledig eens met mevrouw Pattis, zeer ongezellige eetzaal. Tafels heel dicht op elkaar. Wel mooie zwembaden.( met voldoende bedjes) Alles prima verzorgd, maar niet echt geschikt voor Nederlanders met kinderen aangezien de animatie in het Italiaans was. Geen echt vijf sterren hotel. Drankjes zeer duur. klein flesje cola ( 250 ml) 3,20 euro. Pils 4,50 euro. kopje koffie 3,oo euro cappucino 3,50 euro
Gereisd familie in juli 2007

elisabeth pattis, 19-7-2007

Het is wat vergane glorie, de vijf sterren verdient het niet. Badkamers zijn ouderwets. Het eten vindt plaats in een eetschuur (lunch van 12.30-14.00, in die tijd moet alle gasten gegeten hebben), het personeel is erg gehaast, maar wel vriendelijk. Het eten is zeker goed!

Jus dórange bij het ontbijt kost 3,50 euro! De kamers zijn schoon, de tuinen mooi aangelegd.

Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Annabelle Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annabelle Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annabelle Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Annabelle Village scoort een 8.79 uit 10 op basis van 15 reviews.