Hotel Anissa Beach & Village ****

Hotel Anissa Beach & Village
Anissa Beach & Village
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Anissa Beach & Village bij:

13 reviews over Hotel Anissa Beach & Village in het Nederlands

Prachtig hotel

Nicole, 27-8-2017

Door overboekingen kwamen we hier terecht wat haden we hier willen blijven wat een spijt !!mooi hotel mooie tuin niks op aanmerken Maar spijtig moesten we terug naar ons hotel en dan begon de ellende Dit hotel is super!!@
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

volgende keer weer.

annie de boer, 27-5-2014

Anissa beach in Analipsis(anisaras)is een fantatisch hotel met een heerlijke ligging aan het strand.

Hotel beschikt over een prachtige tuin waar je overal kunt liggen en wandelen.

Het hotel heeft een uitstekende keuken met goede smaken en afwisseling.

Gereisd met partner in mei 2014

Leuke vakantie

Yvonne, 24-1-2014

Een mooi hotel. Kinderen kunnen vrij rondlopen en worden geanimeerd door het animatieteam. Je kan er wandelen langs het strand maar het centrum moet je met de bus.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

heeel goed

Truus, 6-10-2009

Door een overboeking kwamen wij in de hotel terecht. Nou, daar hadden wij helemaal geen spijt van. Het is een prachtig hotel met een immens grote mooie tuin en direkt aan het strand waar de stoelen en parasols ook voor je klaar stonden. Alles werd heel goed schoongehouden, om de 2 dagen schone lakens enz. Het eten was geweldig lekker en heel gevarieerd bij iedere maaltijd.Alleen jammer dat er bij de poolbar geen terras was. Voor de rest een aanrader. Het publiek was het merendeel duits.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Absolute aanrader

Jansen, 9-8-2009

Schitterend hotel met bijbehorende tuin. Groot zwembad, mooi privestrand en genoeg animatie. Enige nadeel is dat we de enige Nederlanders waren en de rest alleen maar Duitsers. Wel enkele Belgen/Fransen/Russen.

Alles is ook afgestemd op de Duitsers dus dat is jammer..

Eten was prima! Genoeg keus en elke middag/avond wat anders.

We hebben 12 dagen gezeten, is wel lang voor all-in dus we raden toch wel 7/8 dagen aan!

Voor vragen mail gerust!

Gereisd met partner in augustus 2009

De moeite om nog eens terug te gaan

marc, 23-7-2009

alg indruk hotel : prima volledig vernieuwd, hebben rescpect voor het zaal personeel deze mensen moeten echt wel doorwerken, service ok personeel balie zeer behulpzaam, eten zou wel meer gevarieerd mogen zijn ligging hotel rustig grote mooie tuin direct a strand indien men naar hersonnisos wil kan je per bus of taxi. kamers vernieuw dus mooie propere kamer, wel veel duitsers bijna geen belgen in hotel. een enkel minpunt vonden we tocht het animatie team,die naar onze mening geen enkele moeite deed om iederen bij de activitieiten te betrekken

ook de shows 's avonds konden beter

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Goed Hotel

Netty Maasakker, 3-10-2008

Het is er fantasties, een prachtig Hotel, en het eten is er voortreffenlijk. het enige nadeel is dat er veel russen zitten.
Gereisd met partner in oktober 2008

piet, 10-6-2008

Eind mei 13 dagen in dit mooie hotel verbleven.

Een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Prima eten ,prachtige tuin met ligstoelen, schone kamer,breed schoon zandstrand met bewaking . animatie zowel op het strand en in de avond bij het hotel.

mei 2008

Gereisd met partner in juni 2008

Ooms Martine, 17-8-2007

Ik ben er in 2006 10 dagen geweest. Ik was ook overboekt. Het is een erg goed hotel. Mooi zwembad en mooie tuin. Het eten is erg goed en uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk. De animatie 's avonds was heel goed. Er verblijven wel erg veel Duitsers. Er valt in de omgeving niet zo veel te beleven.
Gereisd familie in augustus 2007

Spoormans - Hemelinckx, 4-6-2007

mooi hotel met een prachtige grote immense tuin met palmbomen
Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anissa Beach & Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anissa Beach & Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anissa Beach & Village scoort een 8.93 uit 10 op basis van 18 reviews.