Hotel Aloi ***

6,7

29 reviews over Hotel Aloi in het Nederlands

Leuk klein Hotel

sylvia1983, 6-8-2010

Wij hebben een leuke tijd gehad in Aloi.

Het hotel is al wat ouder en kan wel wat vernieuwing gebruiken maar de kamers zien er netjes uit.

Wij waren er met ons zoontje van toen 4 maanden.

Om zijn flesjes uit te koken mochten we gewoon elke dag gebruik maken van de keuken dit vonden we wel heel netjes.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je graag.

Voor kinderen is er niet veel te doen.

Het ontbijt is simpel maar wij vonden het voldoende.

Al met al is het een leuk klein hotel maar je moet er niet te veel van verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

simpel

odiban, 6-9-2009

ontbijt zou stukken beter kunnen

3* is het toch niet waard

voor de rest is dit wel in orde

Gereisd met partner in augustus 2008

Heerlijk relaxt hotel

Babsie, 15-2-2009

We hebben een ontzettend goeie tijd gehad in Hotel Aloi. Het hotel is perfect voor mensen die rust zoeken, en een heerlijke relaxte vakantie willen hebben. De kamers zijn prima; al het nodige is er aanwezig. Op aanvraag een koelkastje en airco. Meestal zelfs een balkon/of terrasje. De mensen die er werken zijn uiterst vriendelijk, als je wat nodig hebt hoef je maar te vragen en er wordt een oplossing gezocht.

Er zit een fijne bar bij en een restaurant. Vooral de dagspecialiteiten zijn een aanrader. Verder zijn er een groot aantal cocktails. Het ontbijt is prima, niet heel erg bijzonder maar lekker en voedzaam. Op 1 sec van het hotel zit ook een winkeltje.

Dit is een prima hotel, als je opzoek bent naar een rustige en relaxte vakantie en als je niet op zoek bent naar veel luxe. Je vindt hier een goeie sfeer en aardige mensen. Je maakt snel contact met iedereen omdat het geen groot hotel is, en dit is erg positief. Vooral het zwembad en de zee op loopafstand is perfect.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Heerlijke plek, gewoon, vriendelijk,

Rob, 28-12-2008

Hotel Aloi is er vooral voor mensen die van gewoon houden, gezellige sfeer, geen massa , puur, en eerlijk
Gereisd met partner in mei 2007

rustig basic hotel

r en s de bruin, 9-10-2008

eenvoudige kamers maar wel schoon.met zwembad ,vriendelijke bediening en lekker eten.heerlijk rustig
Gereisd met partner in september 2008

Basic, maar ontzettend prettig

Hans en Willeke Bink, 7-10-2008

Na onze letterlijke vlucht 's nachts uit hotel Oceanis wegens verschrikkelijke geluidsoverlast(dronken en lallende gasten bij de zwembadbar) en uiterst onsympathiek personeel zijn we opgevangen in hotel Aloi. Hier waren we welkom en heerste Griekse gezelligheid en rust. Geen hilton maar sfeervolle kamers en goed eten. Dus blijf weg uit de hel van Oceanis en zoek de rust op van Aloi.
Gereisd met partner in september 2008

Zeer slecht

Rosa, 25-9-2008

Dit nooit meer!!!! Aloi is een zeer slecht, onhygienisch hotel. Het eten wordt niet zorgvuldig bereid, zeer onhygienisch. Honden/katten worden in of rond de keuken gevoerd. (daarna handen niet gewassen alvorens de maaltijden verder worden bereid) Een groep van 19 personen heeft voedselvergifteging opgelopen. Doordat de keus en onhygienisch eten werd geleverd, genoodzaakt om uit eten te gaan.

Schoonmaak in kamers was slecht; sanitair werd niet schoongemaakt; altijd fijn met veel zieken. Onze WC was kapot en werd niet gemaakt. Alleen de vloer werd aangeveegd, "schone"handdoeken roken muf en zaten vol vlekken (ook de lakens). Openbare wc's en zwembad werden NIET (dagelijks) schoongemaakt.

Zeer slecht hotel waar nodig een bezem door mag gaan, desinfecteren en nieuw hotelmanagement.

DUIDELIJK GEEN AANRADER!!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

Never Nooit Meer

Cruz, 5-9-2008

Hotel Aloi is tegengevallen. Bij ontvangst ging het al mis, we hadden 2 kmrs geboekt voor 4 personen, maar kregen 1 kmr met 2 bedden en 2 kinderbedden. Overboeking gebeurt hier altijd! De host Gaby probeert met gratis dingen aan te bieden, hun fouten goed te maken. Het eten is ook niet lekker Het woord hygiene kennen ze hier niet. De kamers zijn wel goed, alleen de matrassen zijn slecht! Zwembad is wel redelijk, niet echt geschikt voor kinderen. Het hotel heeft maar 5/6 werknemers, dus de schoonmaakster is tevens de kok! Omgeving is heel rustig, voor mensen die absolute rust zoeken, is dit wel de juiste plek. Ongeveer 10 min lopen naar het strand. Voor het eten kan je beter aan de overkant eten! Kreta is echt meer voor jongeren en alleen maar Nederlanders. Dan kan ik net zo goed in Nederland blijven. Bovendien zijn mensen in Kreta chagerijnig. Nee, geen 2e keer Kreta voor mij!

Gereisd met vrienden in september 2008

Leuk hotel, mits alles goed geregeld is!

Justin & Winnie, 29-8-2008

Vorige week teruggekomen van Aloi, laatste 5 van de 12 dagen verbleven wegens opnieuw een overboeking in het hotel. Veel slechte verhalen over overboekingen en dergelijke, niet iets waar je op zit te wachten als je op vakantie gaat! Gaby leuke vrouw, maar een hotel runnen kan ze niet! Hotel ziet er verder keurig uit, echt om te relaxxen. rustig gelegen, strand kort bij en Chressonisos 10 minuutjes met de scooter! echt een aanrader!! Kamers zagen er keurig uit, Zwembad was naar mijn mening prima! en personeel is erg vriendelijk! Eten zag er niet uit, dus ook maar niet gedaan..

Hotel is primitief, maar prima voor mensen zoals ons die niet zoveel te wensen hebben!

Gereisd met partner in augustus 2008

slecht slecht slecht

esther, 23-8-2008

te slecht en vies voor worden we hebben eerder al een beoordeling geplaats maar die worden er steeds af gegooid waarom? mensen ga niet naar dit hotel!

wij hebben hier 5 dagen gezeten van de 15 de laatste 10 dagen zijn we door omstandigheden naar een ander hotel gegaan waar we nog wel 10 super dagen hebben gehad.

de eigenaares is erg onvriendelijk. bij ons is er geen een keer schoongemaakt. kamer erg vies en stoffig. zwembad te vies voor woorden al met al een vies smerig en zeker een slecht hotel dus mensen boek dit niet!

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aloi in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aloi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aloi scoort een 6.67 uit 10 op basis van 30 reviews.