Hotel Aldemar Knossos Royal *****

Hotel Aldemar Knossos Royal
Aldemar Knossos Royal
8,8

50 reviews over Hotel Aldemar Knossos Royal in het Nederlands

Mooi verzorgd resort, top animatie, eten kan beter

Rudi Vanvinckenroye, 27-7-2017

Het resort is vrij groot maar ondanks dat zeer proper. Op loopafstand van Chersonissos en aan het strand.

Kamer ruim, badkamer ook maar aan renovatie toe.

Zwembad zeer ruim en mooi maar jammer van het zoutwater.

Het animatieteam is wel zeer vriendelijk en top.

Het eten in het 'main restaurant' is ok maar bijna steeds dezelfde gerechten. Bv. nooit frieten, kroketten, puree. In vergelijking met vorige hotels te weinig variatie.

Dit werd ons bevestigd door meerdere koppels uit Belgi¨en Nederland. Afgestemd op de vele Russen ??

Het eten in Restaurant Artemis was wel zeer lekker.

Al bij al hebben we er toch een fijne vakantie opzitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Weet niet of we nog terugkomen ....

Paul Mertens, 15-7-2017

Prachtige ligging, geweldige zwembaden (wel maar 2 ipv 5 zoals aangeboden), zeer lekker eten. Personeel ronduit onvriendelijk ( lees boertig/onbeschoft), naar het einde van se week toe krijg je schrik om nog iets te vragen. Bij het minste stelt men zich bijzonder defensief op en is alles ofwel "not or fault" ofwel "extra charge". Het begint met kleine details die zich opstapelen tot een behoorlijke waslijst. Echt wel jammer. Heb al hotels gehad met minder (ook in Griekenland trouwens) maar deze waren het meer waard dan Knossos Royal. Onbegrijpelijk ...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

graag nog eens terug!

Judith, 8-7-2016

heerlijke vakantie gehad. luxe resort, alles netjes en mooi aangelegd, veel te doen voor kinderen, iedereen erg vriendelijk en goede service, eten afwisselend zelfs in buffet restaurant. we hadden een hele ruime familie kamer: 2 kamers, 2 badkamers, ruime terras dat zo overging naar het strand op 30 meter afstand, wow.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Zalig tot rust komen

Bauwens Jean Paul, 12-8-2014

Zoals ieder jaar was ons verblijf de max.Goede service, prachtige kamer, prachtige tuin.Elke dag vriendelijk personeel die enorm behulpzaam is.Ruime keuze aan eten, voor elk wat wils.Zo dus wat wil een mens nog meer?Voor ons is het een tweede thuis geworden en echt om te begrijpen waarom we elk jaar terug gaan is zelf gaan de oplossing.

Dank aan iedereen werkzaam in Knossos Royale Village want dank zij hen hebben we ieder jaar terug een fantastisch verblijf dar!

Gereisd met partner in mei 2014

Fantastische Hotel voor het hele gezin!

Tom, 17-7-2013

Zeer mooi en rustig hotel direct aan het strand met vele watersport mogelijkheden en ook nog dichtbij het centrum van Chersonisos.

Het is een Hotel voor het hele gezin, jong oud, ... iedereen is welkom.

Ze beschikken over een animatie team van 18 personen en de avondshows waren echt super mooi! Voor gezinnen met kleine kindjes is dit hotel ook echt een aanrader elke dag doen ze wel iets nieuws in de kids-club. Het personeel in heel het hotel was super vriendelijk, ze geven je echt een aangenaam vakantie gevoel en helpen je waar nodig.

Het eten was ook tot in de puntjes verzorgd en echt lekker! Als je All inclusive bent kon je ook nog 3x in een van de andere A la carte restaurants op het domein eten in een iets rustiger en klassiek kader. Het eten werd hier mooi gepresenteerd zoals in een sterren restaurant.

Kortweg een zeer fijne vakantie gehad en een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in juli 2013

Verschrikkelijk hotel

joelnana, 7-7-2013

Totaal geen 5 sterren waard!!! Met een beetje geluk 3 sterren. Zeer zeer onvriendelijk personeel. Word geadverteerd met 9 zwembaden maar slechts 2 toegankelijk voor iedereen. De rest zijn privat pools, daar mogen allen de mensen die daar hub kamer hebben gebruik van maken. Overal zoutwater in de zwembaden. All in... Maar een drankje moet je zoeken.... Als al iets open is... Eten is koud. Nee , voor ons nooit meer...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

moet je zeker ooit eens doen!

familie vangaever vermote, 5-10-2011

t was hier zalig!!!! prachtige kamers , wij gingen met twee jongens van 18 en 21 en kregen een villa met 2 etages en elk badkamers

het domein is prachtig, hoewel druk bezet , straalt het altijd een rustige sfeer uit. het eten vonde wij met zijn allen zeer goed, overvloed. de accomadatie is formidabel, vooral de jongens waren in de wolken. t stadje ligt op een strandwandeling van t hotel ( zo'n 10 - tal minuten)met spijt zijn we naar huis terug gekeerd! zeker graag nog eens overdoen!!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Nooit meer

Verschrikkelijk, 3-5-2011

Nog nooit zo iets waardeloos meegemaakt. Geheel,russisch, slechte kleine familiemkamer. Zeer lawaaiiig, eten slecht, tv doet het niet. Zittend douchen met bijna geen water.... Liet ons denken aan vroegerbdat we backpackend reizen met geen budget. Tja nu wel met 2 kids in een 5 sterren hotel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Uitstekende vakantie

Keppens uit Lokeren, 17-10-2010

Zeer leuk hotel , prachtige VIP kamers.

Zeer proper , zowel de tuinen , de zwembaden , de restaurants , de bars.

Eten is niet zeer erg gevarieerd , maar wel uitstekend van kwaliteit.

Dinner in Grieks restaurant viel wel tegen.

Zeer veel Russen , maar geen last van gehad.

Vriendelijk personeel.

Ligging : toch een half uurtje stappen tot centrum van Hersonnissos.

Strand is eerder kiezelstrand.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2010

We gaan hier zeker nooit meer naar toe!

steemans, 9-10-2010

Dit hotel hoort zeker niet in de VIP-selection. Ongemotiveerd personeel, kwaliteit van de buffetten is ondermaats. Samengevat : onverzorgd.
Gereisd met vrienden in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aldemar Knossos Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aldemar Knossos Royal in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aldemar Knossos Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aldemar Knossos Royal scoort een 8.81 uit 10 op basis van 60 reviews.