125 reviews over Appartement Venus in het Nederlands

Geweldig

Familie mertens, 8-8-2017

Super appartementen . Schoonmaak keurig en regelmatig schone handdoeken en beddengoed.dichtbij strand bedjes met parasol te huur voor 5€ Tip neem zwemschoentjes mee en zwemband de zee kan wild zijn en er zijn rotsen.,personeel uitzonderlijk vriendelijk we kwamen in de avond laat aan en er werd nog heerlijk gekookt.niets was teveel altijd even vriendelijk.restaurantjes genoeg in de beurt.marina en volkano erg lekker,om de hoek zit een bar een Grieks Jannus die Nederlands spreekt maakt er elke avond een feestje van.een super lokatie.
Gereisd familie in juli 2017

Ongedwongen, vriendelijk en relaxte accommodatie

Fam. van Kerken, 30-7-2017

Venus appartementen is een kleinschalige accommodatie in een zijstraatje gelegen vlak bij het strand en het kleine plaatsje Analipsi.

De dames Rena en Maria, die de accommodatie runnen, zijn vanaf het eerste moment van aankomst hartelijk en absoluut niet opdringerig. Altijd een lach en in voor een grapje of op je vragen een goed advies.

Een kleine eenvoudige maaltijd kan je er gebruiken maar er zijn in het dorpje Analipsi een paar goede restaurantjes. (Vulcano,Sirtaki)

De kamers zijn eenvoudig maar voldoende ingericht.

's Avonds keert de rust al snel terug rond het zwembad en ook de bar heeft gedempte muziek die zeker niet storend is.

De bbq avond is gezellig en de enigste activiteit die er georganiseerd wordt.

Supermarktjes zijn er om de hoek van de straat, en wat verder in de buurt om lekker vers brood te kunnen kopen en andere dingen.

Ons verblijf is prima bevallen en als je gesteld bent op een ongedwongen ontspannen vakantie is een verblijf bij Venus zeker aan te bevelen.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie september 2016

Hofman, 29-9-2016

Het zit verborgen in een zijstraatje op 4 min lopen vh strand. Inrichting appartementen was prima maar heel erg basic. 1 slaapkamer, badkamer en woonkamer waar 2 bedden/banken in staan. Balkon is klein maar erg fijn. Koelkast vertoonde wat kuren en het douchegordijn was in 2003 al aan vervanging toe. De bedden waren vreselijk hard. Maar wij zijn ook een zacht bed gewend thuis. Zoveel tijd hebben we er toch niet door gebracht. Het zwembad is 10 bij 5.De mensen zijn erg vriendelijk. In het plaatsje is genoeg te doen en je zit dicht bij chersonissos en heraklion.We hebben een dag een auto gehuurd wat ook de moeite waard is. De beste eettenten in analipsi waren familia en vulcano. Koken in het appartement is lastig met 2 pits elektrisch kookplaten.Totaal cijfer geven wij het een 8. Het gaat meer om de plek en de prijs die je ervoor betaalt. Als je dit betaalt weet je dat je geen overdreven luxe gaat aantreffen.
Gereisd met partner in september 2016

geweldig

Fam Kuipers, 20-8-2016

Rustig gelegen aan een doodlopende weg ideaal geen auto verkeer voor de deur de bbq avonden zijn echt een aanrader zo leer je ook de andere gasten kennen.

Eten kun je beter buiten de deur doen een echte keuken hebben zij niet, verwacht geen lekkere maaltijd, patatje of tosti voor de lunch zijn het lekkerst.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en proberen je op alle mogelijke manieren te helpen.

Groot voordeel geen handdoekje leggen er zijn genoeg bedden bij het zwembad en het strand is op een paar minuten afstand.

Het stadje stelt niet zo heel veel voor een paar supermarkten en restaurantjes grote aanrader vinden wij Sirtaki family Tavern heerlijk eten in een echte griekse omgeving gelegen in 1 van de zijstraatjes van het dorp.

Mocht je naar het aquapark willen koop dan kaartjes aan de boulevard scheelt 5 euro pp neem wel zelf eten en drinken mee... eten is daar zo duur en vies

Gereisd familie in augustus 2016

Janssen, 17-8-2016

Het is een heel mooi appartementen complex. De kamers zijn erg schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het is zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk complex!

Sizzi, 9-8-2016

Wij vonden Venus Mare een heerlijk complex. Prima appartementen met complete inrichting (waterkoker, tosti-ijzer, nieuwe elektrische 2-pitter, voldoende borden/glazen/bestek, zelfs een gevuld peper-en-zout-stel was aanwezig). Om de dag schone handdoeken en halverwege ons verblijf van 10 dagen schone lakens. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Fijn zwembad met voldoende bedjes zonder handdoekenrace. De BBQ-avond was supergezellig, een echte aanrader! Op de hoek van de straat een klein supermarktje met vers brood, geen ver gezeul met boodschappen dus. In de omgeving diverse restaurantjes en winkeltjes (verspreid langs de kust en door het dorp). Naar het strand is maar een paar minuten lopen. Autoverhuur om de hoek.
Gereisd familie in juli 2016

Rustige plek en goede restaurants op loopafstand

I.E.EMAN PROOT, 27-8-2015

Wij werden hartelijk ontvangen door Reina en verbleven in een ruim en schoon appartement met uitzicht op zee. Het was vroeg in het seizoen dus heerlijk rustig. Op het complex kon je heerlijk lunchen en ook bij het restaurant Trinotas was men gastvrij en was het eten uitstekend. Analypsi is niet groot, maar wel knus en sfeervol. De omgeving is prachtig en we hebben met de huurauto veel rondgetoerd, we gaan absoluut weer een keer terug en zeker het voorjaar.
Gereisd met partner in mei 2015

Super vriendelijk personeel

Mimi, 5-8-2015

Een heerlijk verblijf gehad. Qua hygiëne niets op aan te merken. Om de 2dagen kwamen ze de kamers poetsen en nieuwe lakens en handdoeken. Aan de vrouw achter de balie kon je alles vragen. Super vriendelijk.

Rustig gelegen, een aanrader voor daar is om zeker een auto of brommer/quad te huren. Niet per se voor elke dag, maar wel om naar andere plekken te gaan (Chersonissos, Oude Chersonissos, Stalida, Malia, Matala...)

Het is er niet groot, maar dat vond ik een pluspunt. Altijd een ligstoel vrij =)

Gereisd met partner in juli 2015

Topvakantie

kaatje1961, 12-7-2015

Net terug van ons tweede verblijf in Venus Mare. Evenals vorig jaar was alles weer top geregeld. Ruim 2kamer-appartement op de 1e verdieping met uitzicht op zwembad en zee, (bijna) dagelijks schoon beddengoed en handdoeken. Rena en Michaelis staan altijd voor je klaar. In het dorp een ruime keuze aan restaurants, aanrader is "Taverna Analipsi", beetje verstopt in het oude dorp, leuke ambiance en heerlijk eten.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooi ruim appartement, erg rustig

n.welie, 29-5-2015

Wij zijn in mei geweest. Er waren maar 5 appartement bezet. Daardoor kon je niet van alle faciliteiten gebruik maken zoals het ontbijtbuffet en de bar 's avonds, die was namelijk gesloten.Na 21.00 was het er donker en uitgestorven.Heel jammer want over de rest niet te klagen. Groot 2 kamer appartement en goede schoonmaak. Analipsis zelf is zeer klein. Erg rustig. Te weinig barretjes en winkeltjes voor 's avond wat rond te lopen.
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Venus*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Venus in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Venus scoort een 8.02 uit 10 op basis van 127 reviews.