Hotel Stella Palace *****

9,5

100 reviews over Hotel Stella Palace in het Nederlands

leuk hotel,geweldig

jan en mieke, 17-9-2017

goede service en vriendelijk personeel.

superresort

sandra coppieters, 16-9-2017

extra attentie bij het toelaten van Stella village boekingen die hier plaatsen innemen aan het zwembad

daarvoor zijn we hier

carla Vleminckx, 16-9-2017

vriendelijkheid, super bediening,

goede prijs kwaliteit

haegeman, 16-9-2017

infrastructuur en dienstverlening is goed

kortom een heel fij

Wes, 14-9-2017

goed: fijne sfeer, schoon, vriendelijk en behulpzaam, kritiek wordt uitgevoerd (innovatief), kwaliteit van eten goed, je voelt je erg welkom! slecht: zelfde muziek de hele dag, veel gasten van village maken gebruik van palace daardoor weinig bedjes en te druk in restaurant en zwembad, veel lawaai in reataurant ook de rustige afgeschermde plek (schreeuwende kids en volwassenen), het gebruik van zwembad en sport in de spa is best prijzig per keer dat je gaat.

Tophotel!

kenny en tatiana, 13-9-2017

alles zeer goed behalve douche in kamer

all-in =\= 23:00 =

olivijf, 9-9-2017

23 uur te vroeg voor geen all in drank
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

gewoon heerlijke ti

YoGuy, 8-9-2017

alles prima: kamer, restos, personeel
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Wel OK maar matig

Juul, 7-9-2017

Wij hebben via een touroperator dit hotel geboekt. Bij de touroperator op de website hebben we de Superior kamer geboekt. Op de website van Stella Palace gekeken wat de Superior kamer was en die beviel ons wel.

Eenmaal aangekomen in het hotel, werd ons verteld dat de kamer die Superior genoemd wordt bij het hotel zelf de Jaccuzi Suite wordt genoemd. Ik heb uitgelegd dat wij toch echt de kamer van de website hadden verwacht maar dan moesten we bij betalen. En eerlijk is eerlijk, wij hadden niet goed gelezen.

Toch vind ik het niet handig -eigenlijk best kwalijk- dat touroperators niet dezelfde kamer-namen hanteert als het hotel doet op hun eigen website. Afijn, de Jaccuzi Suite klinkt ook niet rot dus vol goede moed.... blijkt gewoon een oude standaard (kleine) kamer te zijn waar in de badkamer (die ook wel een opknapbeurt kan gebruiken) een klein ligbad met bubbelbad zit. Zodra je dat ding aanzet, stroomt het water over de rand maar wij zijn toch niet zo van de bubbelbaden. Maar absoluut niet wat je verwacht bij het woord 'suite' zoals wij dat bij andere hotels kennen. Deze kamer vond ik de prijs die we voor deze vakantie hebben betaald, echt niet waard. Had ik dit geweten, had ik niet geboekt.

Het uitzicht en de omgeving is ook erg matig. Het strand stelt erg weinig voor en er rijden maar heel weinig bussen vanaf de halte in de buurt van het hotel. Naar Heralion of Chersonissos rijdt maar 1 keer per dag een bus heen en 1 keer per dag een bus terug.

Er zijn te weinig ligbedjes bij het zwembad voor het aantal gasten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de bedden zo vroeg al bezet waren. Om 6 uur 's ochtends liggen er al handdoeken. Dan is het nog donker!! Ik heb niet gezien dat iemand van het hotel hier wat aan deed. Ondanks de grote hoeveelheid kinderen in dit hotel, is er geen toezicht bij het zwembad of het strand in de vorm van een lifeguard oid.

Personeel is wel ontzettend aardig en vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt veel aandacht.

Drank assortiment is minimaal, voor veel moet je bij betalen. Inderdaad, zelfs het flesje water op de kamer kost nog een paar centen. Het is niet duur maar ondanks de "all-Inclusive" formule moet je toch nog met je portemonee rondlopen.

Eten vonden wij OK, wat eentonig.

Heb je kinderen dan is het hotel wel prima denk ik. Anders is dit hotel echt geen aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

vorige

looij, 4-9-2017

geen zelfservice drinken bij het buffet, hierdoor wacht je te lang op je drinken

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stella Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Palace in Analypsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Palace scoort een 9.52 uit 10 op basis van 760 reviews.